معرفی و دانلود کتاب آریو قهرمان می‌شود

عکس جلد کتاب آریو قهرمان می‌شود
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آریو قهرمان می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آریو قهرمان می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آریو قهرمان می‌شود

پسرک شجاع کتاب آریو قهرمان می‌شود یک روز وقتی از خواب بیدار شد، تصمیم گرفت تا مشکلات دنیا را حل کند! آریو خیلی دوست داشت که کار مهمی انجام دهد اما نمی‌دانست برای قهرمان شدن باید از کجا شروع کند. پریسا جوادزاده در این کتاب به کودکان یاد می‌دهد که برای قهرمان شدن، نیازی نیست تا دست به کارهای عجیب بزنند. کافی‌ست به اطراف خود نگاه کنند و هر کاری که از دستشان برمی‌آید، انجام دهند.

درباره‌ی کتاب آریو قهرمان می‌شود

آریو قهرمان کوچولوی داستان ما تصمیم داشت تا برای حال خوب این دنیا تلاش کند. اما آنقدر غرق رویای خود شده بود که از کمک کردن به دخترک همسایه و پیرزن مهربان و گربه کوچک داخل حیاط که واقعاً به کمک او نیاز داشتند، غافل ماند. تا اینکه مادرش به او یاد داد که برای قهرمان شدن لازم است چه کارهایی انجام دهد...

کتاب آریو قهرمان می‌شود به آرزوهای کودکان رنگ واقعیت می‌بخشد و به آن‌ها یاد می‌دهد که با قدم‌های کوچک مسیر رویاهای خود را ادامه دهند.

این داستان آموزنده و دوست‌داشتنی به قلم پریسا جوادزاده با زبانی ساده و کودکانه به نگارش درآمده است و با نقاشی‌های زیبا و جذاب لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

کتاب آریو قهرمان می‌شود مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال از این داستان لذت می‌برند و پیام مهمی از این کتاب می‌آموزند.

در بخشی از کتاب آریو قهرمان می‌شود می‌خوانیم

آریو در پارک، الی، دختر همسایه را دید که با ناراحتی زمین را نگاه می‌کرد. آریو از الی پرسید: "اتفاقی افتاده؟ چرا ناراحتی؟ " الى با ناراحتی گفت: "گردنبندم گم شده، دنبالش می‌گردم. " آریو گفت: "حیف که وقت ندارم. می‌خواهم دنیا را نجات دهم و قهرمان شوم. " و به راهش ادامه داد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آریو قهرمان می‌شود
نویسنده
ناشر چاپینشر داریا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-622-98986-2-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آریو قهرمان می‌شود

میلاد حضرتی
۱۴۰۲/۱/۳۰
عالی دست نویسندش درد نکنه که هر چی ازش بگم کم کفتم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آریو قهرمان می‌شود

برای دریافت کتاب آریو قهرمان می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.