معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند

عکس جلد کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند

نویل استلی و مارک بیکر در کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند به سراغ یکی دیگر از ماجراهای پپا و برادرش جورج رفته‌اند. در این قسمت، جورج و پپا می‌خواهند از کامپیوتر خانوادگی استفاده و با آن بازی کنند. اما مامان امروز با کامپیوتر خیلی کار دارد. داستان تا جایی پیش می‌رود که اصرار و کنجکاوی پپا برای بازی کردن به خراب شدن کامپیوتر منجر می‌شود!

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند

کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند (Peppa Pig's Family Computer) یکی از دیگر از روایت‌های داستانی شخصیت پپا و خانواده‌اش به قلم نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) است. در این مجلد از مجموعه‌کتاب دنیای پپا می‌خوانید که پپا و جورج می‌خواهند با کامپیوتر بازی کنند و زمانی که از مامان اجازه می‌گیرند،‌ او بازی کردن با کامپیوتر را به زمانی دیگری موکول می‌کند. چون امروز را باید با کامپیوتر کار کند. پپا که دلش می‌خواهد با کامپیوتر بازی کند شروع به فشردن دکمه‌ها می‌کند و حواسش نیست که این کار پیامد خوبی ندارد! در نهایت کامپیوتر خراب می‌شود و حالا پپا باید به دنبال یک راه چاره برای درست کردنش باشد! فکر می‌کنید او چطور باید اوضاع را درست کند؟

این کتاب که برای کودکان به نگارش درآمده از تصاویر گرافیکی بسیار زیبایی بهره می‌برد و مطالب آموزنده را در کنار نقاشی و طراحی‌های زیبا ارائه می‌دهد. نویل استلی و مارک بیکر تلاش می‌کنند که در کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند ماجرایی را درباره‌ی کنجکاوی و اهمیت صبر کردن برای کودکان روایت کنند. محتوای آموزنده‌ی این اثر در کنار شکل داستانی و طراحی‌های زیبا و رنگارنگش مخاطبان خردسال را بیش‌از‌پیش به خود جذب می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید محتوای خاصی را به کودکان خود بیاموزید و درعین‌حال به‌طور غیرمستقیم آن را بیان کنید، کتاب‌های مجموعه‌ی دنیای پپا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند را مهسا خسروی ترجمه کرده و نشر افق چاپ و انتشار آن را برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب دنیای پپا

دنیای پپا مجموعه‌ای 50 جلدی است که در هر جلد داستان‌هایی از ماجراجویی‌های پپا را برای خوانندگان روایت می‌کند. این مجموعه کتاب که برای کودکان تالیف شده دارای متنی روان و جذاب و تصاویری کارتونی و بانمک است که همراه با هم تجربه‌ای جالب برای کودکان ساخته و می‌تواند کودک را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب نماید. تاکنون بیست و دو جلد از کتاب‌های این مجموعه ترجمه و از سوی نشر افق به چاپ رسیده است.

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از مجموعه کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به کودکان رده‌ی سنی سه تا هفت سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند می‌خوانیم

پپا می‌پرسد: «بابا، حالا می‌توانیم بازی کنیم؟» و ادامه می‌دهد: «مامان گفت که بعدا می‌توانیم بازی کنیم و الان هم بعدا است دیگر!»
بابا لحظه‌ای فکر می‌کند و می‌گوید: «خب، بله!»
پپا و جورج سرگرم بازی می‌شوند و بابا می‌خندد: «ها! ها! ها!»
مامان که وارد اتاق می‌شود و می‌گوید: «به به! می‌بینیم که کامپیوتر دوباره کار می‌کند!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-848-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند

برای دریافت کتاب دنیای پپا 5: پپا با کامپیوتر بازی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.