معرفی و دانلود کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE)

عکس جلد کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE)
قیمت:
260000 تومان - 27.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE)

کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE) راهنمای مناسبی برای یکی از آزمون‌های زبان محسوب می‌شود که وزارت علوم مسئول برگزاری‌اش است و کسب مدرک آن، برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره‌های دکترای تخصصی داخل یا خارج از کشور را دارند، ضرورت دارد.

درباره‌ی کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE):

آزمون زبان وزارت علوم قبلا با نام MCHE (ministry of culture and higher education) شناخته می‌شد و حالا با عنوان MSRT (ministry of science, research and technology) شناخته می‌شود. اکثر متقاضیان این آزمون کسانی هستند که می‌خواهند در مقطع دکترا در خارج از کشور تحصیل کنند و در صورت امکان بورسیه بگیرند. هزینه شرکت در این آزمون نسبت به سایر آزمون‌های بین المللی پایین‌تر است و بیشتر دانشگاه‌های داخل کشور آن را تایید می‌کنند.

این آزمون چندین نوبت در سال برگزار می‌شود و نمره قبولی آن بسته به دانشگاهی که می‌خواهید در آن ادامه تحصیل بدهید بین 50 تا 70 مغیر است. پاسخ دادن به سوالات این آزمون مشمول نمره منفی نمی‌شود و شما می‌توانید به تمامی سوالات پاسخ دهید.

این آزمون سه مهارت شنیدن، گرامر و درک مطلب را مورد سنجش قرار می‌دهد و در مجموع 100 سوال را در بر می‌گیرد. شما برای پاسخ دادن به این سوالات 110 دقیقه زمان دارید.

لازم به ذکر است اگر می‌خواهید در این آزمون شرکت کنید می‌توانید از منابع مربوط به آزمون تافل برای مطالعه خود استفاده کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد ادامه تحصیل در دوره‌های دکترای تخصصی در داخل و خارج از کشور و همین طور شرکت در آزمون MSRT (MCHE) را دارید، این کتاب برای شماست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE)
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-7730-99-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک
260000 ت - 27.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE)

برای دریافت کتاب آزمون‌های جامع MSRT (MCHE) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.