معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل
قیمت:
266000 تومان - 28.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل

کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل دربردارنده‌ی تکنیک‌های برنامه‌ریزی، نکته‌ها و روش‌ها و تست‌های خودسنجی است؛ دانشجویان و داوطلبان کنکور دکترای تمامی رشته‌ها می‌توانند از این اثر کاربردی بهره‌مند شوند.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل:

تافل مخفف عبارت Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی است. این آزمون جامع زبان انگلیسی ویژه‌ی غیرانگلیسی زبانان است که برای پذیرش در دانشگاه‌های بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، کانادا و ... الزامی به شمار می‌رود.

افرادی که در کشورهای خارجی اقامت کرده و دارای شغل‌های حرفه‌ای هستند، برای ادامه فعالیت‌های خود در آمریکا و کانادا همواره به یک رتبه‌ی تافل نیازمندند. آزمون تافل توسط سرویس سنجش تحصیلی دانشگاه پرینستون برگزار می‌شود. این آزمون توانایی‌های فرد داوطلب در بخش‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب انگلیسی را می‌سنجد.

کتاب پیش رو با ارائه‌ی راهکارها و استراتژی‌های کاربردی و متفاوت به شما کمک می‌کند تا تمامی بخش‌های آزمون تافل را با موفقیت پاسخ دهید و نمره قبولی را کسب کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه مؤسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاه از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر به داوطلبان کنکور دکتری در تمامی رشته‌ها که قصد دارند مدرک زبان تافل برای قبولی در مصاحبه دکتری را کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
شابک978-600-8487-01-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک
266000 ت - 28.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون دکتری زبان تافل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.