معرفی و دانلود کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار

عکس جلد کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار

کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار نوشته‌ی سروش دشتی رحمت آبادی، کتاب دوم از مجموعه 25 کتاب تخصصی ارشد هنر، با ارائه مجموعه سوالات سال‌های اخیر آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناهای تاریخی به همراه پاسخنامه تستی آن‌ها، شما را یاری می‌کند تا بتوانید برای شرکت در این آزمون دانش لازم را به دست آورید و نتیجه مطلوب را کسب کنید.

درباره‌ی رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی:

دانش آموختگان رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی در دوران تحصیل خود یاد می‌گیرند که چگونه با بهره‌گیری از تجربیات گذشته می‌توان آینده بهتری ساخت. در واقع این افراد پلی میان معماری گذشته و آینده هستند و می‌توان آن‌ها را به عنوان مهندسین معماری امروزی شناخت. متخصصان مرمت و احیای بناهای تاریخی به تاریخ نیز اشراف دارند و می‌توانند آثار تاریخی را تجزیه و تحلیل کنند. فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند به یاری آموخته‌ها و توانایی‌هایی‌هایشان در مرمت و احیای هزاران بنای تاریخی کشور موثر باشند.

درباره مجموعه تست‌های ارشد هنر:

این مجموعه کتاب‌های درسی و آموزشی توسط گروهی از نویسندگانِ متخصص تألیف گشته و از سوی انتشارات نویسندگان آزاد خدمت شما ارائه گردیده است. تلاش مولفین در هر یک از مجلدات این مجموعه بر آن بوده که با گردآوری تمام تست‌های مهم و کاربردیِ آزمون‌های کارشناسی ارشد هنر در سالیان اخیرِ، شما را از مراجعه به هر منبع دیگری بی‌نیاز سازند.

کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای تمامی متقاضیانی که در کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ی مرمت و احیای بناهای تاریخی شرکت می‌کنند، منبعی مناسب و کاربردی باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نویسندگان آزاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-7021-14-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار

برای دریافت کتاب آسیب شناسی و فن شناسی آثار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.