معرفی و دانلود کتاب خاطرات یک آرایشگر

عکس جلد کتاب خاطرات یک آرایشگر
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک آرایشگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک آرایشگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات یک آرایشگر

کتاب خاطرات یک آرایشگر، نوشته‌ی ندا عابدینی، داستانی در ژانر درام است که زندگی دو رفیق صمیمی دیرینه به نام‌های سارا و لیلی را روایت می‌کند. این دو که بعد از ازدواج، هریک به شکلی با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند، پس از چند سال دوری، مجدداً یکدیگر را ملاقات می‌کنند و رفاقت کهنه را بار دیگر از سر می‌گیرند.

درباره‌ی کتاب خاطرات یک آرایشگر

کتاب خاطرات یک آرایشگر، رمانی به قلم ندا عابدینی است که روایتگر زندگی دو دوست نزدیک است. دو دختر به نام‌‌های لیلی و سارا که از کودکی با هم دوست بوده‌اند و دوران مدرسه، دانشگاه و تمام پستی بلندی‌های جوانی را در کنار هم سپری کرده‌اند. پس از مدتی لیلی با پسردایی‌اش، علی، که شیفته‌ی اوست اما مورد رضایت خانواده‌ی لیلی نیست ازدواج می‌کند. سارا هم به دلایلی ارتباطش را با لیلی کمرنگ کرده و پس از ازدواج با مردی که پانزده سال از خودش بزرگتر است، به خارج از کشور مهاجرت می‌کند.

چند سال می‌گذرد، حالا لیلی که صاحب دو دختر کوچک است، درمی‌یابد که عشق دیرین همسرش کمرنگ شده و دیگر به او وفادار نیست... همین مسئله سبب جدایی این زوج را رقم می‌زند. در این مدت، لیلی تمرکزش را بر کار در آرایشگاهش می‌گذارد؛ آرایشگاهی که به همراه عمه‌اش مدیریت می‌کند و روزبه‌روز در تلاش است تا آن را بیشتر از پیش توسعه بدهد.

در همین اثناست که سارا از خارج از کشور باز می‌گردد و به ملاقات لیلی می‌آید. سارا سفره‌ی دلش را باز می‌کند و شرح دردهایش را برای لیلی بیان می‌کند. از همسری که شکاک بوده و او را در خانه حبس می‌کرده می‌گوید و از جدایی و بازگشتش به ایران. از همین نقطه، جرقه‌ی صمیمیت و رفاقت گذشته بین این دو دوست بار دیگر روشن می‌شود. حالا سارا و لیلی به دنبال ادامه‌ی تحصیل، دوشادوش هم در مسیر تغییر زندگی خود قرار گرفته‌اند!

کتاب خاطرات یک آرایشگر، این داستان پر ماجرا به کوشش ندا عابدینی به تحریر درآمده و با همکاری انتشارات نویسندگان آزاد به چاپ و انتشار رسیده است.

کتاب خاطرات یک آرایشگر برای چه کسانی مناسب است؟

زندگی را می‌شود به یک رشته کوه تشبیه کرد. گاهی مثل سرازیری است، گاهی سراشیبی‌های تندش نفس آدمی را می‌برد و بعد در نهایت، سختی‌ها قله‌ای نمایان می‌شود. اما پس از هر قله‌ای پرتگاهی کمین می‌کشد که البته جای نگرانی نیست. چراکه قله‌ی بعدی در انتظار فتح شدن نشسته است! اگر شما هم به رمان خواندن علاقه دارید و به دنبال داستانی می‌گردید که روایت زندگی‌ حقیقی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش روایت کند، این کتاب می‌تواند گزینه‌ی قابل‌تأملی باشد.

در بخشی از کتاب خاطرات یک آرایشگر می‌خوانیم

همکاری داریم به نام نازی که بسیار خودش را به خاطر دیگران به زحمت می‌اندازد! هم فوق العاده مهربان و خونگرم است هم آدم حساسی است! بچه‌ها گاهی به او می‌گویند خانم توقعی! به خاطر اینکه زیاد این کلمه را به کار می‌برد یعنی مدام از او این جملات را می‌شنویم “اون از ما توقع داره که... ما بالاخره توقع داریم که... بالاخره بزرگتره و توقع داره...

خب مادر شوهره دیگه باید از عروسش توقع داشته باشه که... پدر زنه توقع داره از دامادش که... کادو برده توقع سوغاتی داره... این همه لطف کرده توقع داره جبران کنه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات یک آرایشگر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نویسندگان آزاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات316
زبانفارسی
شابک978-622-7188-55-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطرات یک آرایشگر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات یک آرایشگر

برای دریافت کتاب خاطرات یک آرایشگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.