معرفی و دانلود کتاب آشنایی با سنسورها: ساختار، طراحی و کاربردها

عکس جلد کتاب آشنایی با سنسورها: ساختار، طراحی و کاربردها
قیمت:
۵۳۰۰۰ ۴۷,۷۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با سنسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با سنسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آشنایی با سنسورها: ساختار، طراحی و کاربردها

زندگی پیشرفته‌ی امروز بدون وجود ریزپردازنده‌ها امری محال خواهد بود و ترقی در جهان مهندسی برق نیز در گروی آشنایی اصولی با عملکرد همین سنسور‌هاست. کتاب آشنایی با سنسورها اثر کیوان آقابابائیان و رضا قادری زفره قرار است کلاس درس مخصوص شما دانشجویان و فعالان دانش مهندسی الکترویک برای آشنایی با فناوری ریز‌پردازنده و سنسور‌ها باشد و خوانندگان خود را با مبانی اساسی کارکرد و طراحی آن‌ها آشنا سازد.

درباره‌‌ی کتاب آشنایی با سنسورها

جهان آنالوگی چگونه با دنیای شگفت‌انگیز دیجیتالی پیوند می‌خورد؟ «سنسور‌ها» این تراشه‌های کوچک و اعجاب‌انگیز رابط بزرگ دنیای آنالوگ با وسایل و تکنولوژی‌های دیجیتالی هستند؛ ابزار‌هایی که هرروز زندگی بشر را با سرعتی بسیار زیادی به دنیایی پر از امکانات و رفاه بیشتر سوق می‌دهند. کتاب آشنایی با سنسورها قرار است شما را به دل جهان این تکنولوژی پرفایده و نیرومند ببرد و مشتاقان حوزه‌ی برق و الکتریک را با فوت و فن‌های این دانش عظیم آشنا سازد. دکتر کیوان آقابابائیان و دکتر رضا قادری زفره -از متخخصصین مهندسی برق- همراه شما در این کلاس درس ویژه خواهند بود.

سیستم‌های هشداری و امنیتی سازه‌ها، ابزار‌های کنترل دما، ابزار‌های هوشمند کنترل از راه دور و حتی وسایل هوشمند ارتباطی همه و همه بر پایه‌ی دنیای ریزپردازنده‌ها بنا شده اند. به عبارتی بدون وجود این پردازنده‌های فشرده و عملکرد صحیح آن‌ها جهان بین ابزار‌های غیردیجیتال و پدیده‌های دیجیتالی رو به تاریکی خواهد رفت. نویسندگان این کتاب یعنی کیوان آقابابائیان و رضا قادری زفره علاقه‌مندان را با مبانی اساسی این دریچه‌های تکنولوژی آشنا می‌سازند و ساختار و نحوه‌ی طراحی و کاربرد‌های هر یک را برای ما برمی‌شمارند.

موضوعات کتاب آشنایی با سنسورها ضمن طبقه‌بندی اصولی و طرح گام‌به‌گام مسئله از تنوع و جامعیت بالایی نیز برخوردار‌اند. آشنایی با انواع سنسور‌ها، سنسور‌های تشخیص حرکت، سنسور‌های تعیین سطح مایعات، سنسور‌های فشاری، سنسور دما و سنسور‌های نوری تنها گوشه‌ای از سرفصل‌های این کتاب هستند. همچنین برای درک بهتر موضوعات، مثال‌های عینی و نقشه و تصاویر مرتب زیادی در طول مباحث، در اختیار خوانندگان این کتاب قرار خواهد گرفت.

مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران ناشر پرسابقه‌ی کتاب‌های آموزشی فنی و مهندسی میزبان شما در این کتاب خواهد بود.

کتاب آشنایی با سنسورها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پرفایده را به دانشجویان و فعالان حوزه‌ی مهندسی برق و همچنین علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با نحوه‌ی عملکرد سنسور‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سنسورها و سیستم‌ها
فصل 2: طبقه‌بندی سنسورها
فصل 3: سنسورهای تشخیص حضور و حرکت
فصل 4: سنسورهای تشخیص جابه‌جایی، تعیین مکان و سطح مایعات
فصل 5: سنسورهای اندازه‌گیری نیرو و سنسورهای لمسی
فصل 6: سنسورهای فشار
فصل 7: سنسورهای جریان
فصل 8: سنسورهای دمایی
فصل 9: سنسورهای نوری
فصل 10: سنسورهای هوشمند و شبکه‌های سنسوری
مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آشنایی با سنسورها: ساختار، طراحی و کاربردها
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک978-622-218-095-9
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک
۵۳۰۰۰ ۴۷,۷۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آشنایی با سنسورها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آشنایی با سنسورها

برای دریافت کتاب آشنایی با سنسورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.