معرفی و دانلود کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق

کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق نوشته‌ی فاطمه ابراهیمی حیدرلو و سعید باقرزاده، اطلاعات مفیدی را در خصوص قاچاق کالا، قوانین و مصادیق آن به خوانندگان ارائه می‌کند. هدف این کتاب، آشنایی مخاطبان با قوانین و مقررات قاچاق در ایران، و آگاهی از روش هایی‌ست که از طریق آن‌ها عمل قاچاق صورت می‌پذیرد.

درباره‌ی کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق

قاچاق، معامله کالا بدون داشتن مجوز قانونی از سوی دولت است. مسائل و بحران‌های اقتصادی در سال‌های اخیر، مهم‌ترین مانع پیش‌روی چرخه‌ی تولید در کشور هستند. زمانی که سهم تولید در گردش اقتصادی کشور کاهش پیدا کند، به تناسب آن سهم واردات و در نتیجه قاچاق کالا افزایش پیدا می‌کند. بنابراین با توجه به افزایش میزان ارتکاب به این جرم، ضروری است که اطلاعات خود را در خصوص همه جوانب آن افزایش دهیم.

فاطمه ابراهیمی حیدرلو و سعید باقرزاده در کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق تلاش کرده‌اند ضمن ارائه توضیحات کامل در خصوص قاچاق کالا و قوانین مربوط به آن، به طور مفصل به عمل جاسازی کردن کالاها بپردازند و اطلاعات دقیقی پیرامون نحوه کشف این کالاها به مخاطبان ارائه دهند.

این کتاب به همت شرکت چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده و منتشر شده است.

کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به همه افراد، خصوصاً دست‌اندرکاران صادرات و واردات و کسانی که در مراجع رسیدگی به مشکلات مرتبط با قاچاق فعالیت می‌کنند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق می‌خوانیم

بلع، روش خطرناکی در حمل مواد مخدر به وسیله نفر است در این روش فرد مقدار 5 تا 20 گرم هروئین یا تریاک را در 2 یا 3 پوشش نایلونی قرار داده و آن‌ها را با نوشابه یا ماست فرو برده و به مدت 24 تا 48 ساعت از خوردن مواد خوراکی خودداری کرده تا در مقصد آن‌ها را دفع و تحویل دهد. اخیراً باندهای قاچاق مواد مخدر افراد بیکار را اجیر کرده و در قبال پرداخت دستمزدی ناچیز آنان را وادار می‌کنند که به شرق کشور مسافرت نموده و مقادیری هروئین یا تریاک را از طریق جاسازی بدن (به شیوه بلع یا انباری) حمل کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مولفان
مقدمه
فصل اول: قاچاق و مصادیق آن
قاچاق
تعاریف
مصابق قاچاق کالا
1. مصادیق قاچاق کالا بر اساس قانون امور گمرکی
2. مصادیق قاچاق کالا بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز
فصل دوم: شگردهای جاسازی و نحوه انجام بازرسی‌ها
جاسازی
بازرسی
فصل سوم: نحوه کشف کالاهای قاچاق
کشف جرم و تحقیقات مقدماتی
مراجع کاشف در امر قاچاق
ضابطان دادگستری
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز
دستگاه‌های کاشف
مراجع صالح رسیدگی به جرم قاچاق
تجهیزات بازرسی
نکته
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-964-468-738-9
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق

برای دریافت کتاب آشنایی با شگردهای جاسازی و نحوه کشف کالاهای قاچاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.