معرفی و دانلود کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟

عکس جلد کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟

گروهی از مدرسان و محققان جوان مرکز پژوهش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به تألیف کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟ نموده‌اند تا شیوه‌نامه‌ای کارآمد و اصولی را در اختیار تمام علاقمندان به تحقیق و پژوهش علمی قرار دهند.

درباره کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟

فعالیت‌های پژوهشی اکثر اوقات در تقابل با فعالیت‌های آموزشی قرار دارد که نتیجه‌ی نامطلوب این مسئله در کشور ما ناآشنایی دانشجویان با موضوعات پژوهشی است. یکی از اصلی‌ترین دلایل تقابل و فاصله‌ی بین فضای پژوهشی و آموزشی مسیر نادرستی است که در سال‌های پیش، طی شده است. کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟ از درس‌نامه‌های مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگرفته شده است که سعی دارد مبانی پژوهش را با اتخاذ شیوه‌ای ساده و زبانی شیوا و روان شرح دهد تا شروع انجام پژوهش را آسان نماید. لازم به ذکر است مسیری که شروعش آسان باشد لزوماً تا انتها آسان نخواهد بود؛ به‌ویژه مسیر تحقیق و پژوهش که نیازمند پشتکار و پافشاری بسیار است.

در کتاب حاضر سعی بر آن بوده است که به‌جای ارائه‌ی مطالب به سبک کتاب‌های مرجع، تجربیات پژوهشگران و دانشجویانی که این مسیر را طی کرده‌اند شرح داده شود. این کتاب از زمان جرقه زدن انگیزه‌ی پژوهش، انتخاب موضوع و یافتن سؤالات پژوهشی تا تحلیل داده‌های پژوهش و نیل به نتیجه‌گیری همراه شما خواهد بود.

کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندان به تحقیق و پژوهش توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟ می‌خوانیم

مسیر پژوهش با انتشار مقاله پایان نمی‌یابد. در حقیقت لازم است استراتژی مشخص و دقیقی اتخاذ کنید تا همه افراد ذینفع (Stakeholders) برای آن مسئله نسبت به نتایج مطالعه شما آگاه شوند. ممکن است بخشی از نتایج کار خود را در یک کنگره برای همکاران تخصصی ارائه دهید. ممکن است به محققینی که در این زمینه پژوهش می‌کنند ایمیل بزنید و نتایج را به نظرشان برسانید. همچنین می‌توانید در سایت‌های اجتماعی علمی نظیر ResearchGate، پژوهشتان را منتشر کنید. یکی از راه‌های دیگر نوشتن خلاصه سیاستی برای مسئولین و سیاست‌گزاران است. می‌توانید با یک روزنامه، مجله، رادیو یا تلویزیون مصاحبه کنید و برای عموم مردم سخنرانی کنید. مهم این است ک برای این گام برنامه داشته باشید. از اثرات مهم این کار آن است که دیگران نیز شما را به‌عنوان صاحب‌نظر و محقق در زمینه تحقیقاتی خواهند شناخت.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه‌ای بر پژوهش
فصل 2: گام‌های پژوهش
فصل 3: چگونه آغاز کنیم؟
فصل 4: چگونه سؤال پژوهشی پیدا کنیم؟
فصل 5: چگونه مطالعه طراحی کنیم؟
فصل 6: چگونه پروپوزال بنویسیم؟
فصل 7: چگونه داده‌های حاصل از یک پژوهش را تحلیل کنیم؟
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-2384-48-5
موضوع کتابنگارش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟

مبینا جبراییلی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
برای شروع پژوهش کتاب نسبتا خوبی است و مطالب به زبان ساده بیان شده‌اند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟

برای دریافت کتاب آشنایی با پژوهش، از کجا شروع کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.