معرفی و دانلود کتاب آفرو سامورایی - جلد اول

عکس جلد کتاب آفرو سامورایی - جلد اول
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آفرو سامورایی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آفرو سامورایی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آفرو سامورایی - جلد اول

در کتاب آفرو سامورایی - جلد اول، نوشته‌ی تاکاشی اوکازاکی با یک سامورایی به نام آفرو آشنا می‌شوید که در کودکی شاهد صحنه‌ی کشته شدن پدرش در یک مبارزه‌ی رودررو با مجرمی فراری به نام جاستیس بوده است. او تصمیم می‌گیرد مهارت شمشیرزنی‌اش را تقویت کند تا انتقام پدرش را از جاستیس بگیرد.

درباره‌ی کتاب آفرو سامورایی - جلد اول

کتاب آفرو سامورایی - جلد اول (Afro Samurai Vol 1) در ژانر مانگا نوشته شده و دارای پنج فصل است. مانگا به رمان‌های گرافیکی همراه با تصاویر کمیک گفته می‌شود که همواره در ژاپن پرطرفدار بوده‌اند و در ادبیات این کشور سابقه‌ای طولانی‌ دارند. درون‌مایه‌ی این اثر جنگ‌محور و کتاب مملو از صحنه‌های اکشن و پرزدوخورد است.

باید دید در کشاکش جنگجویی‌های قهرمان و ضد قهرمان داستان، چه کسی سرنوشت را تغییر می‌دهد. آیا سرانجام آفرو می‌تواند موفق شود و سربند شماره‌ی یک را به دست بیاورد، یا مغلوب دشمن خود که قاتل پدرش نیز هست می‌شود؟ برای دانستن پاسخ، این رمان کمیک از تاکاشی اوکازاکی را بخوانید و از تصویرپردازی‌های هیجان‌انگیزش لذت ببرید.

درباره‌ی مجموعه‌داستان آفرو سامورایی

کتاب آفرو سامورایی در دو جلد منتشر شده و داستان آن به موضوع جنگجویی‌های تاریخی سامورایی‌ها به عنوان اعضای طبقه‌ی غیراشرافی ژاپن اختصاص دارد. سرزمینی را تصور کنید که در آن به‌دست‌آوردن قدرت مطلق منوط به جنگ با قدرتمندترین فرد آن دیار است. در این سرزمین تنها چنین فردی‌ست که اجازه‌ی بستن سربند شماره‌ی یک را دارد و با این نشان می‌تواند بر مردم فرمانروا شود. بااین‌حال اجازه‌ی بستن سربند شماره‌ی دو نیز وجود دارد، اما تنها برای فردی که توان مبارزه با دارنده‌ی سربند شماره‌ی یک را داشته باشد. این در شرایطی است که هیچ‌کس عملاً حق چنین مبارزه‌ای را ندارد. با این‌حال دلاورانی در این سرزمین هستند که خود را برای جنگ با قدرت آماده می‌کنند تا سربند شماره‌ی یک را تصاحب کنند.

اقتباس‌های فرهنگی از مجموعه‌‌کتاب آفرو سامورایی

انیمه‌ی آفرو سامورایی، به کارگردانی فومینوری کیزاکی به سال 2009 با الهام از این اثر ساخته شده است. این مجموعه‌ی تلویزیونی در پنج قسمت تدوین شده و استودیوی ژاپنی گونزو تهیه‌ی آن را بر عهده داشته است. این اثر از جمله آثار خوش‌ساخت و پرطرفداری‌ست که منتقدان آن را ترکیبی از جنگ‌های سامورایی با فرهنگ غربی هیپ‌هاپ دانسته‌اند. گفتنی‌ست بعدها یک بازی ویدیویی هم به نام آفرو سامورایی ساخته شد.

نکوداشت‌های کتاب آفرو سامورایی - جلد اول

  • تاکاشی شخصیتی شکست‌خورده را در آفرو سامورایی خلق کرده است. (Comic Attack)
  • طرفداران این ژانر خشونتی بی‌حد‌وحصر و غیرقابل‌تحمل را تجربه خواهند کرد. (Publishers Weekly)
  • روایت نبرد با شمشیر و ضرب‌وشتم خشونت‌آمیز، به همراه داستانی پیرنگ در پیرنگ. (Publishers Weekly)

کتاب آفرو سامورایی - جلد اول مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به نوجوانانی که به داستان‌های تصویری با موضوعات اکشن و هیجان‌انگیز علاقه دارند توصیه می‌شود.

با تاکاشی اوکازاکی آشنا شویم

تاکاشی اوکازاکی (Takashi Okazaki) نویسنده و هنرمند ژاپنی‌ست. او به خاطر خلق آفرو سامورایی بیش از پیش شناخته شد و تاکنون طراحی انیمه‌ها و بازی‌های بسیاری را بر عهده داشته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آفرو سامورایی - جلد اول
نویسنده
مترجمالناز معتمدی
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-622-7741-52-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آفرو سامورایی - جلد اول

رضا طیبات
۱۴۰۲/۳/۱۴
ارادت خوبه ولی باز سلیقه‌ای دستکاری شده
کیفیت گرافیک و طرح بسیار پایین ثبت شده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آفرو سامورایی - جلد اول

برای دریافت کتاب آفرو سامورایی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.