معرفی و دانلود کتاب آقای گام شما بدجنسید!

عکس جلد کتاب آقای گام شما بدجنسید!
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای گام شما بدجنسید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای گام شما بدجنسید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای گام شما بدجنسید!

اندی استنتون با نوشتن کتاب آقای گام شما بدجنسید! مزرهای خلاقیت و شوخ‌طبعی را تغییر داد و جوایز ارزشمندی را از آن خود کرد. این شاهکار کمدی جلد اول از مجموعه داستان‌های آقای گام است که با تصاویر جذاب و بامزه‌اش حسابی شما را می‌خنداند. در این جلد با عادت‌های عجیب آقای گام آشنا می‌شوید و با سرک کشیدن در خانه شلخته یک آدم ترسناک، بدعنق و عصبانی با یک باغچه زیبا مواجه می‌شوید!

درباره کتاب آقای گام، شما بدجنسید:

آقای گام از همان موجودات ترسناکی‌ست که مادرها برای ساکت کردن بچه‌هایشان از آوردن اسم او استفاده می‌کنند تا بچه‌های بازیگوش حساب کار دستشان بیاید و آرام بگیرند. این آقای گام با چشم‌های خونی و ریش‌های قرمز مردم شهر لامونیک را به وحشت انداخته است اما در کتاب آقای گام شما بدجنسید، (You're a bad man, Mr Gum) از دست کارهای بامزه او کلی می‌خندید.

آقای گام می‌رقصد، نقشه‌های بدجنسانه می‌کشد و برای مراقبت از گل‌های زیبایش با هر موجودی می‌جنگد. حتی اگر سر و کله یک سگ بامزه پیدا شود و بخواهد وارد باغچه‌اش شود، آقای گام چهره خشمگینش را به او نشان خواهد داد.

اگر می‌خواهید سراغ کتاب‌های آقای گام بروید، حسابی مراقب باشید. او رابطه خوبی با بچه‌ها، حیوانات و ذرت ندارد. اما اگر آنقدر شجاع هستید که از این پیرمرد بداخلاق نمی‌ترسید، با داستان‌های هیجان‌انگیز او همراه شوید و کلی ماجرای جالب و متفاوت را تجربه کنید.

جالب است بدانید در نظرسنجی سال 2007 که به انتخاب کتاب آقای گام انجام شد، 165000 کودک و نوجوان از طریق اتحادیه‌ی گروه‌های کتاب کودک شرکت کردند. گفتنی است که بنیاد یاد شده با نظر کودکان هر سال 50 کتاب کودک را به عنوان بهترین‌های سال و یک کتاب را به عنوان بهترینِ بهترین‌ها انتخاب می‌کند که مجموعه کتاب‌های آقای گام یکی از آن بهترین‌هاست. بخوانید و لذت ببرید...

جوایز و افتخارات کتاب آقای گام، شما بدجنسید:

- عنوان بهترین کتاب سال 2007 توسط بنیاد ردهاوس
- برنده جایزه بلوپیتر کودک و نوجوان

جوایز و افتخارات مجموعه داستان‌های آقای گام:

- برنده جایزه کتاب خنده‌دار رولد دال
- برنده جایزه ریچارد جودی
- برنده جایزه کتاب‌های کودکان لستر شایر
- نامزد جایزه کتاب کتاب‌فروشی‌های مستقل 2008
- برنده جایزه فن تستیک بوک
- برنده جایزه بهترین کتاب ردهاوس 2007
- برنده جایزه کتاب بلوپیتر 2007 و 2009

نکوداشت کتاب آقای گام، شما بدجنسید:

- این کتاب غوغاست. (دانی پیکر)
- یک شاهکار کمدی، غوغا، تند و چابک و دیوانه‌وار. (آمازون)
- کتابی شگفت و هیچانه‌ای عجیب. (ساندی اکسپرس)
- کتابی سرشار از ماجراهای تلخ و شیرین. (رادیو تایمز)
- به نظر من خواندن مجموعه کتاب‌های آقای گام باید در تمام مدارس اجباری شود. (جونی‌یراجوکیشن)
- کتابی عجیب و غریب، خنده دار و یک در میلیون. (فرست نیوز)
- اندی استنتون واژگان جدیدی را وارد ادبیات کودکان کرده است. (گاردین)

کتاب آقای گام، شما بدجنسید! مناسب چه کسانی است؟

کودکان 9 تا 12 ساله از این کتاب جذاب و هیجان‌انگیز لذت خواهند برد.

درباره اندی استنتون بیشتر بدانیم:

کمدین، خواننده سبک بلوز، کاریکاتوریست، نمایشنامه‌خوان و البته نویسنده خلاق کودک و نوجوان که سبک داستان‌نویسی‌اش را از رولد دال الهام گرفته است. اندی استنتون (Andy Stanton) در سال 1973 در انگلستان به دنیا آمد و در همان‌جا به تحصیل مشغول شد. اندی در دانشگاه آکسفورد زبان انگلیسی می‌خواند اما بعد از مدتی اخراج شد؛ البته عده‌ای معتقدند که او مسیر زندگی‌اش را تغییر داد! اندی به کارتون، کتاب و موسیقی علاقه زیادی دارد و با خلق شخصیت آقای گام از محبوبیت زیادی برخوردار شد.

در بخشی از کتاب آقای گام، شما بدجنسید! می‌خوانیم:

آقای گام از آن تن‌ِلش‌های بی‌خاصیت بود که بی‌خیالِ خوبی و تمیزی و مسواک زدن دندان‌های خودش یا هر کس دیگر شده بود. اما (همان‌طور که می‌بینی «اما» ‌ی بزرگی است) همیشه بیش از اندازه مواظب بود باغچه‌اش تمیز و آراسته باشد.

راستش را بخواهی آقای گام باغچه‌اش را به‌قدری مرتب نگه می‌داشت که در تمام شهر لامونیک بیبر، قشنگ‌ترین، سرسبزترین، پرگل‌ترین و باغچه‌ترین باغچه، همین باغچه بود. برای این‌که دستت بیاید این باغچه چه‌قدر معرکه بود:

یک عدد بین یک تا ده در نظر بگیر. آن عدد را در پنج ضرب کن. سیصد و پنجاه و پنج را به آن اضافه کن. یازده را ازش کم کن. حالا تمام این اعداد و ارقام را بنداز دور. و فقط به یک باغچه‌ی معرکه فکر کن. با این حساب، هر عددی که در نظر گرفته باشی حالا به یک باغچه‌ی معرکه داری فکر می‌کنی و باغچه‌ی آقای گام همین‌قدر معرکه است.

در فصل بهار غرق گل زعفران و نسرین می‌شد. تابستان‌ها غرق گل رز و گل آفتاب‌گردان و آن گل‌های آبی کوچولو دوباره بگو چی گفتی؟ همان گل‌های آبی را می‌گویم که مثل دایناسور می‌مانند. یک عالمه از همان‌ها. فصل پاییز برگ‌های بلوطِ بزرگ روی چمن‌ها را فرش می‌کرد. زمستان هم که دیگه معلومه زمستان بود.

فهرست مطالب کتاب

1- باغچه‌ی آقای گام
2‌- سگ گنده‌ی قوی هیکل
3- آقای گام نقشه‌ای می‌کشد عین خودش وحشتناک
4 آقای گام یک فنجان چای میل می‌کند
5- جمی گمی لمی
6- آقای گام دل‌هایش را رو می‌کند
7- فرایدی‌اُلیری
8- اتفاق‌هایی می‌افتد
9- پلی و فرایدی به سوی شهر می‌رانند
10- تیره و تارترین ساعت در زندگی جیک
11- عاقبت کار چه شد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای گام شما بدجنسید!
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات چرخ فلک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-964-95886-6-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای گام شما بدجنسید!

فرناز
۱۴۰۲/۷/۱۸
موضوع داستان عالی بود. زبانی ساده و روان همراه با طنزی بسیار جدی!
اما‌ای کاش فرایند نجات دادن جیک کمی هیجان انگیز تر بود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آقای گام شما بدجنسید!

برای دریافت کتاب آقای گام شما بدجنسید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.