معرفی و دانلود کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل

عکس جلد کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل

کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل، ماجرای دختر زیبایی به نام راپونزل است که موهای بلندی دارد و جادوگری بدجنس او را در قلعه‌ای حبس کرده است. روزی راپونزل با شاهزاده‌ای آشنا می‌شود و جادوگر که به این موضوع پی می‌برد تصمیم می‌گیرد آن‌ها را تنبیه کند.

موضوع کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل چیست؟

روزی روزگاری، زن و شوهر کشاورز و فقیری بودند که در همسایگی جادوگری بدجنس زندگی می‌کردند. این جادوگر در باغ خود کلم داشت و همسر کشاورز هوس کلم می‌کند. مرد برای خوشحالی همسرش برای دزدی به باغ جادوگر می‌رود و جادوگر متوجه می‌شود. جادوگر بدجنس، معامله‌ای با این زوج می‌کند و اولین فرزند کشاورز و همسرش را در ازای کلم‌ها می‌گیرد.

جادوگر این نوزاد را که دختر بود، راپونزل (Rapunzel) می‌نامد و در قلعه‌ای حبس می‌کند. راپونزل موهای بلند و زیبایی داشت و جادوگر برای بالا رفتن از قلعه از موی او استفاده می‌کرد. روزی شاهزاده‌ای که این اتفاق را دیده بود با استفاده از موی راپونزل بالا می‌رود و با این دختر زیبا آشنا می‌شود. شاهزاده و راپونزل به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند و روزهای خوشی را سپری می‌کنند تا این‌که جادوگر پی به راز این دو می‌برد و ... .

داستان راپونزل، حکایت جذابی دارد و یکی از قدیمی‌ترین داستان‌های اروپایی محسوب می‌شود. مجموعه‌ی قصه‌های شیرین جهان تلاش می‌کند تا با بازنویسی این داستان‌های قدیمی، روایتی نو ارائه دهد.

کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مشهور و پرطرفدار شهرت و محبوبیتی جهانی دارد و برای کودکان 5 تا 8 سال آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل می‌خوانیم:

همسر کشاورز از چیدن این کلم‌ها خیلی خوشحال شد اما بیشتر از این دلش می‌خواست. برای همین از مرد کشاورز خواست تا دوباره به باغ برود و کلم‌های بیشتری برای او بچیند. کشاورز قبول کرد که این کار را انجام دهد اما صبر کرد تا شب بشود و کسی او را نبیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل
مترجمحوا میر محمدیان
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
شابک978-622-6580-09-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل

Soheila Askari
۱۳۹۹/۴/۲۲
مثل داستان اصلی خودش نبود ولی ۵ تا ستاره رو می‌دم
Mehdi Anvari
۱۳۹۹/۷/۱
عالی بود و جالب و قشنگ
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل

برای دریافت کتاب قصه‌های شیرین جهان: راپونزل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.