معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش
قیمت:
114000 تومان - 12.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش دربردارنده‌ی تکنیک‌های برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده‌ی مباحث درسی و در نهایت تست‌های طبقه‌بندی شده است که دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد این رشته می‌توانند از آن استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش:

فرش یکی از کهن‌ترین و زیباترین هنرهای ایرانی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. این هنر گرانبها و اصیل از جهات اقتصادی و فرهنگی برای کشور اهمیت بسیاری دارد. از این جهت که ابزاری مناسب برای انتقال فرهنگ ایرانی به باقی نقاط دنیاست و علاوه بر این، از جنبه‌ی اقتصادی نیز اشتغال‌زایی کرده و صادراتش به کشورهای دیگر تاثیر بسیار مثبتی در بهبود اقتصاد دارد. موفق بودن در این صنعت هنری، نیازمند متخصصان و کارشناسانی مسلط به مبانی نظری و عملی آن است؛ از این رو رشته دانشگاهی فرش پدید آمده تا به افراد علاقه‌مند در این زمینه، آموزش‌های لازم داده شود. این رشته یکی از رشته‌های امتحانی گروه هنر محسوب می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاه از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای داوطلبین کارشناسی ارشد فرش مناسب خواهد بود و به موفقیت آن‌ها در بخش زبان تخصصی این آزمون کمک بسیاری می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-8487-65-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
114000 ت - 12.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی فرش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.