معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی
قیمت:
184000 تومان - 19.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی مجموعه‌ای از تست‌های طبقه‌بندی‌شده، خلاصه‌ی مباحث و روش مطالعه‌ی درس زبان تخصصی رشته‌ی مهندسی شیمی را در بر می‌گیرد. اثر حاضر یکی از جامع‌ترین منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری این رشته است.

درباره کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی

یکی از بهترین منابعی که داوطلبان آزمون رشته‌ی مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از آن بهره ببرند، کتاب «آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی» از جلدهای مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر است. در میان جزوه‌های متعدد و کتاب‌های فراوانی که برای درس زبان تخصصی این رشته وجود دارد، می‌توانید از تست‌های طبقه‌بندی شده‌ی این کتاب استفاده کنید و خود را برای آزمون آماده سازید.

به گواه داوطلبین سال‌های قبل رشته‌ی مهندسی شیمی، درس زبان تخصصی از دروس سرنوشت‌ساز رشته‌ی مهندسی شیمی‌ست و ازاین‌روی، مطالعه و تکرار و تمرین آن از اهمیت بالایی برخوردار است. کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی از جمله آثاری‌ست که می‌تواند در این مسیر به کمک شما بیاید.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتابآمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی شیمی از این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانانگلیسی
شابک978-600-8487-19-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
184000 ت - 19.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی مهندسی شیمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.