معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان
قیمت:
۳۰۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان مجموعه‌ای از درسنامه‌ها و تست‌های طبقه‌بندی‌شده تخصصی درس تاریخ ادبیات ایران و جهان است که منبع مفیدی برای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی به شمار می‌رود. با مرور این کتاب کمک درسی به نتایج بسیار خوبی در رتبه‌ی آزمون خود خواهید رسید.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان

زبان و ادبیات فارسی، یکی از دروس مهم در تمام دوران تحصیل است که شامل مطالعه متون نظم و نثر زبان فارسی می‌شود. ازجمله دانش‌های فرعی این رشته می‌توان به سبک‌شناسی‌، نقد ادبی‌، انواع‌ ادبی‌، تاریخ‌ ادبیات‌ و صنایع‌ ادبی‌ اشاره کرد. تاریخ ادبیات یکی از این عناوین فرعی است که از سال‌های ابتدایی تا مقاطع تکمیلی ذیل عنوان ادبیات فارسی تدریس می‌شود.

در این کتاب کمک‌آموزشی، تاریخ ادبیات ایران و جهان از زمان باستان تا قرن بیستم میلادی به طور مفصل ارائه شده است. همچنین این اثر، تست‌های طبقه‌بندی‌شده برای سنجش میزان اطلاعات داوطلبان را شامل می‌شود که به یادگیری و تثبیت دانش آن‌ها در این مبحث درسی کمک می‌کند.. در تدوین کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان از منابعی از جمله جزوات دانشگاهی و همچنین سایر کتاب‌های معتبر در این زمینه استفاده شده است. این اثر با تألیف گروهی از مولفان انتشارات سنجش امیرکبیر در دسترس داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری زبان و ادبیات فارسی قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی است و قسمت دوم تست‌های طبقه‌بندی شده را در برمی‌گیرد. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان مناسب چه کسانی است؟

داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی، مخاطب این کتاب کمک‌آموزشی هستند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: ادبیات
فصل اول: ادبیات دوره باستان
فصل دوم: ادبیات دوره اسلامی
فصل سوم: ادبیات دوره های غزنویان، آل زیار، آل بویه، سلجوقیان، خوارزمشاهی و تیموریان
فصل چهارم: ادبیات در عهد صفوی
فصل پنجم: ادبیات دوره قاجار و مشروطه
فصل ششم: ادبیات معاصر
فصل هفتم: سبک‌های شعر فارسی و انواع نظم و نثر
تست‌های طبقه‌بندی‌شده بخش اول
پاسخنامه تست‌های طبقه‌بندی‌شده بخش اول
تست‌های خودسنجی بخش اول
پاسخنامه تست‌های خودسنجی بخش اول
بخش دوم: تاریخ ادبیات جهان
فصل اول: ادبیات دوره باستان
فصل دوم: ادبیات دوره میلادی
تست‌های طبقه‌بندی‌شده بخش دوم
پاسخنامه تست‌های طبقه‌بندی‌شده بخش دوم
تست‌های خودسنجی بخش دوم
نکات تکمیلی ادبیات ایران و جهان
مجموعه سوالات تکمیلی
پاسخنامه مجموعه سوالات تکمیلی
نکات تکمیلی تاریخ ادبیات جهان
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-7400-16-6
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ادبیات ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.