معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی
قیمت:
240000 تومان - 25.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی دربردارنده‌ی تکنیک‌های برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده‌ی مباحث درسی، نکته‌ها و روش‌ها، تست‌های خودسنجی و درنهایت تست‌های طبقه‌بندی‌شده است؛ دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد و دکتری می‌توانند از این اثر کاربردی استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی:

هنر و صنایع دستی از دیرباز عرصه‌ای بوده که انسان‌ها در آن ذوق و خلاقیت و مهارت خود را به نمایش گذاشته‌اند. این هنر در کشور ما گاه به‌شکل فرش و قالی نمود پیدا کرده، گاه به‌شکل میناکاری و منبت‌کاری بروز کرده، و گاه در آینه‌کاری‌ها و گچ‌بری‌های ساختمان‌ها جلوه‌گر شده است. حضور متخصصانی در این رشته که این حوزه‌ی بسیار ارزشمند را از دیدگاه علمی و دانشگاهی مورد توجه قرار دهند از نیازهای اساسی یک کشور است.

رشته‌ی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی برای نیل به این مقصود تأسیس شده است. فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند، چه در حوزه‌های نظری و چه در حوزه‌های عملی، مشغول به کار شوند و زیبایی‌های هنرهای موجود در این سرزمین را با کار تخصصی خود ارج نهند و حتی به این زیبایی‌ها بیفزایند. ورود به دانشگاه شرط تخصص در این حوزه است و به این منظور، آمادگی در درس زبان تخصصی این رشته می‌تواند مسیر تحصیل در آن را هموار کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه، به‌دلیل تعداد بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان آن‌ها، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه مؤسسه‌هایی جدید با انبوهی از شعارهای غیرعملی سر برآورده‌اند و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه‌ی درس و نکات کلیدی و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی‌شده است. بنابراین کافی‌ است تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به‌خوبی فرا بگیرند و در آخر تست‌های طبقه‌بندی‌شده را حل کنند.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد شرکت در آزمون ارشد یا دکتری هنرهای پژوهشی و صنایع دستی را دارید، این کتاب انتخاب مناسبی برای تقویت زبان انگلیسی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانانگلیسی
شابک978-600-7400-32-6
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
240000 ت - 25.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی هنرهای پژوهشی و صنایع دستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.