معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت
قیمت:
206000 تومان - 21.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت دربردارنده‌ی تکنیک‌های برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده‌ی مباحث درسی و در نهایت تست‌های طبقه‌بندی شده است که دانشجویان و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی می‌توانند از این اثر کاربردی استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت:

رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی به حفظ، احیا و نگهداری آثار و بناهای تاریخی می‌پردازد. این رشته که از شاخه‌های گروه هنر محسوب می‌شود ارزش معنوی و مادی بالایی دارد. با توجه به اینکه کشورمان ایران فرهنگ و تاریخ پرباری دارد، آثار و ابنیه‌ی تاریخی بی‌شماری نیز در جای جای کشور موجود است اما متاسفانه این رشته هنوز جایگاه واقعی خودش را در کشور پیدا نکرده و اهمیت و ضرورت آن برای عده‌ای از دست اندرکاران کشور کشف نشده است. با این حال رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی بازار کار بسیار مطلوبی در کشورهای توسعه یافته دارد. افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند می‌توانند در مراکز و سازمان‌های فرهنگی و تاریخی فعالیت کنند و با توجه به مهارت و دانش خود درآمد و تجربه کسب نمایند.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای داوطلبین کارشناسی ارشد و دکتری رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی کاربردی است و به موفقیت آن‌ها در این آزمون کمک فراوانی خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: تعاریف، اصطلاحات و واژگان مرمت
فصل دوم: سیر تحول و تاریخ برنامه ریزی مرمت
فصل سوم: معرفی نظریه پردازان مرمت در جهان
فصل چهارم: تاریخ حفاظت معماری و مرمت در اروپا
فصل پنجم: مصوبه‌ها و قطع نامه‌های جهانی در مورد مرمت شهری
فصل ششم: دوره‌های مرمتی در ایران
فصل هفتم: گذری بر مرمت از آغاز تا به امروز
فصل هشتم: نظریه‌های مرمتی و مفاهیم آن
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-600-7400-43-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
206000 ت - 21.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مبانی نظری مرمت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.