معرفی و دانلود کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric

عکس جلد کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric
قیمت:
۳۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric

با کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric، به نتایج مطالعاتی باکیفیت و قابل‌استنادی دست پیدا کنید و اعتبار و ارزش علمی تحقیقات و پایان‌نامه‌های تحصیلی خود را بالا ببرید. حسین پورسلطانی زرندی و نیره مشایخی، نویسندگان این کتاب جامع و کاربردی، تمامی نکات برای دست‌یابی به اطلاعات دقیق و نتایج آماری در علوم ورزشی را با استفاده و کمک یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های این حوزه به شما آموزش خواهند داد.

درباره‌‌ی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم‌افزار Gnumeric

با روند رو‌به‌رشد ابزار‌های ثبت و پردازش اطلاعات، جهان علم آمار به کلی زیر‌ورو شده و پژوهش‌ها و تحقیقات علمی وارد مرحله‌ی تازه‌ای گشته‌اند. اما در میان ابزار‌های گوناگون و متفاوت موجود در بازار آمار، کمتر نرم‌افزاری در پیش‌برد پژوهش‌ها و پردازش داده‌ها به پای برنامه‌ی Gnumeric خواهد رسید. یکی از کاربرد‌های اساسی این نرم‌افزار گسترده و پرفایده، در زمینه‌ی پژوهش‌های حوزه‌ی ورزش و تربیت بدنی نمایان می‌شود. کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی به کمک نرم‌افزار Gnumeric یکی از جامع‌ترین آثار تألیفی در زبان فارسی است که کار با این ابزار هوشمند در زمینه‌ی داده‌های ورزشی را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد. حسین پورسلطانی زرندی و نیره مشایخی خود خود از اساتید دانشگاهی رشته‌ی تربیت بدنی هستند، اصول و قواعد پژوهش با این نرم‌افزار را به شما می‌آموزند و در این مسیر نکات ریز و درشت و راهبردی زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

با کمک آموزه‌هایی که این کتاب به مخاطب ارائه می‌دهد دیگر هیچ جای نگرانی برای بروز اشتباهات احتمالی در فرایند آمارگیری وجود نخواهد داشت و از طرف دیگر صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی پژوهشگران آماری شکل خواهد گرفت. همچنین با درس‌گفتار‌های متنوع و پرکاربرد این کتاب، خوانندگان کار با عملیات‌های پیچیده را خواهد آموخت و دیگر برای محاسبه و اجرای چندین عملیات به صورت همزمان مشکلی نخواهند داشت.

کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی به کمک نرم‌افزار Gnumeric ضمن ارائه‌ی تصاویر رنگی و پرجزئیات از فضای کاری این نرم‌افزار، توضیحات کاملی درخصوص محاسبه در مقیاس‌های گوناگون در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. فصل‌بندی جامع این کتاب از تنوع موضوعی بالایی برخوردار است و برای هرگونه پرسش و یا ابهام و چالش در زمینه‌ی کار با نرم‌افزار آماری پاسخی کامل خواهد داشت. آشنایی با شاخص‌های توصیفی، مقایسه‌ی میانگین‌ها و آمار غیر پارامتریک تنها گوشه‌ای از سرفصل‌ها و عناوین این کتاب مفید هستند.

همچنین در این کتاب فصل مجزایی به مبحث خروجی گرفتن از داده‌های آماری اختصاص داده شده تا دانش‌جویان به نگرشی اصولی و علمی در استفاده‌ از نتایج تحقیقی خود برای پایان‌نامه و مقالات دست پیدا کند. این فصل از کتاب درس‌های راهگشای زیادی درباره‌ی شیوه‌ی نوشتن فرضیه، تحلیل فرضیه و نتیجه‌گیری، و همچنین استفاده از خروجی در جدول‌های فارسی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد

در نهایت، کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی به کمک نرم‌افزار Gnumeric ضمن بالا بردن سرعت کار تحقیقی و راحتی کار با داده‌های آماری برای کاربران، سطح کیفی پژوهش‌های این حوزه را دوچندان خواهد نمود و جامعه‌ی علمی ورزشی را از نقایص آماری و اطلاعات اشتباه در امان خواهد داشت. این کتاب با تلاش‌های یکی از برترین ناشران حوزه‌ی ورزش، یعنی انتشارات حتمی به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم‌افزار Gnumeric برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پرکاربرد را به تمامی دانشجویان و دانش‌پژوهان و محققین حوزه‌ی ورزش و تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric می‌خوانیم

یکی از شروط انجام بعضی از آزمون‌های آماری، وجود همگنی واریانس بین دو داده مستقل می‌باشد. بررسی تجانس واریانس از طریق F فیشر امکان پذیر است. در صورتی که تعداد نمونه در هر گروه یکسان باشد، شرط رعایت تجانس واریانس الزامی نیست. همچنین توجه داشته باشید وقتی تعداد دو گروه یکسان نباشد، امکان وجود تجانس واریانس، کمتر می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با نرم‌افزار Gnumeric
دانلود و نصب نرم‌افزار
فصل دوم: شاخص‌‫های توصیفی
شاخص‌های توصیفی
فصل سوم: تجانس واریانس بین داده‌ها
آزمون F برای همگنی یا تجانس واریانس بین دو داده
فصل چهارم: نرمال بودن داده‌ها
آزمون‌های نرمال‌بودن داده‌های تک متغیره
آزمون اندرسون - دارلینگ
فصل پنجم: رابطه آماری
ضریب همبستگی پیرسون
علیت و رابطه در ضرایب همبستگی
فصل ششم: مقایسه میانگین‌ها
آزمون t تک‌نمونه‌ای
آزمون t پیوسته یا همبسته یا زوجی
کاربردهای آزمون t پیوسته
آزمون t برای دو نمونه مستقل
آزمون تحلیل واریانس یک‌راهه (یک‌طرفه)
آزمون تحلیل واریانس دو‌راهه (دو‌طرفه)
فصل هفتم: آمار غیرپارامتریک
آزمون علامت یا نشانه تک‌ نمونه‌ای (مقایسه میانه)
آزمون علامت یا نشانه (دو نمونه همبستگی)
آزمون من ویتنی یو
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-355416-0
موضوع کتابکتاب‌های آمار و احتمالات، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric

برای دریافت کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار Gnumeric و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.