معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال

عکس جلد کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال

مهدیه مقصودی پور، نویسنده‌ی آثار حوزه‌ی کامپیوتر، در کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال، شیوه‌های کار با برنامه‌ی مایکروسافت ورد را به مخاطبین خود آموزش داده است. در نگارش اثر پیش رو، تلاش بر آن بوده که مطالب ارائه‌شده، بیش از همه برای شاغلین بازار کار سودمند باشند.

درباره کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال

نرم‌افزار مشهور «آفیس» شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی است که در اغلب رایانه‌های جهان موجود و قابل استفاده‌اند. عمده‌ی برنامه‌های متعلق به این نرم‌افزار در جهت تسهیل کار کاربران در امور اداری، از جمله ویرایش سندها، نگارش، مدیریت داده‌های آماری، انجام محاسبات مهندسی و... تنظیم و تولید شده‌اند. در میان گروه برنامه‌های نرم‌افزار آفیس، برنامه‌ی مایکروسافت ورد (Microsoft Office Word) یکی از پرکاربردترین‌هاست. این برنامه شامل یک سیستم مجهز برای پردازش کلمات است که در هر دو سیستم‌عامل ویندوز و مک، قابل استفاده می‌باشد. عموم کاربرانِ معمولی، تا اندازه‌ای با شیوه‌های کار با نرم‌افزار ورد آشنا هستند. اگرچه اغلب افراد، روش‌های بهره‌برداریِ حداکثری از امکانات این برنامه‌ را نیاموخته‌اند.

مهدیه مقصودی‌پور در کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال، زیروبم‌های کار با نرم‌افزار ورد را به شما یاد داده است. او در این اثر از شیوه‌ی آموزش گام‌به‌گام بهره گرفته؛ به این معنی که در ارائه‌ی مطالب خود، از پایین‌ترین سطح ممکن آغاز نموده و به مرور، مطالب پیچیده‌تر را با مخاطبین خود در میان گذاشته است. مخلص کلام این‌که با مطالعه‌ی دقیق اثر پیش رو، به طور کامل با ریزه‌کاری‌های مرتبط با نرم‌افزار ورد آشنا خواهید شد و شیوه‌های بهره بردن از این برنامه‌ی پُرامکانات را در امور کاری خویش، خواهید آموخت.

کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال توسط انتشارات «مؤسسه‌ی فرهنگی - هنری دیباگران تهران» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آشنایی با سازوکارهای برنامه‌ی مایکروسافت ورد، مخاطبین اصلی مهدیه مقصودی‌پور در کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال بوده‌اند.

با مهدیه مقصودی پور بیشتر آشنا شویم

مهدیه مقصودی‌پور متخصصِ جوان علوم کامپیوتری و صاحب تألیفاتی چند در این زمینه است. فعالیت او به عنوان نویسنده‌ی کتب حوزه‌ی رایانه، از سال 1377 آغاز گشته. آنچه در ادامه آمده، عناوین آثار به‌انتشاررسیده از مهدیه مقصودی‌پور است: «خودآموز اکسل 2019 در مسیر اشتغال»، «آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال»، «خودآموز جامع پاورپوینت 2019 در مسیر اشتغال»، «آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب با فتوشاپ».

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال می‌خوانیم

برنامه مایکروسافت word یکی از مجموعه‌برنامه‌های آفیس می‌باشد که برای نوشتن و تحریر نامه‌ها و مکاتبات اداری و طراحی کتب، امکانات و ابزارهای بسیار خوبی را فراهم نموده است. برنامه word مهارت سوم از هفت مهارت دوره ICDL می‌باشد. دوره (ICDL) International Computer Driving Licencese یکی از معتبرترین دوره‌های بین‌المللی آموزش کامپیوتر است که توسط بنیاد ICDL ایران و مجامع کامپیوتری موردتأیید قرار گرفته است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول:‌ آشنایی با نرم‌افزار Microsoft Word 2019 
فصل دوم: اصول درج و رونویسی متن
فصل سوم: آشنایی با ایجاد، ذخیره و باز کردن اسناد در word
فصل چهارم: آشنایی با روش‌های انتخاب متن، فونت، اصول درج و رونویسی
فصل پنجم: قالب‌بندی سند
فصل ششم: آشنایی با Tabها، تورفتگی پاراگراف‌ها
فصل هفتم: آشنایی با Clip board کپی متن، جستجو و جایگزینی، مکاتبات اداری و بازرگانی و تحریر نامه‌های اداری
فصل هشتم: اصول کار با اشیاء گرافیکی در برنامه word
فصل نهم: درج شماره صفحه، سرصفحه و پاصفحه، درج هایپرلینک، جلد صفحه، علائم، پاورقی، پی‌نوشت و یادداشت در سند
فصل دهم: آشنایی با درج جدول Table
فصل یازدهم: درج کادر دور صفحه، واترمارک، ایجاد سبک، ایجاد Themes، چاپ روی پاکت و لیبل
فصل دوازدهم: بازبینی سند، ادغام پستی، تنظیم حاشیه‌ها
فصل سیزدهم: ایجاد متون روزنامه‌ای، مشاهده سند به حالت‌های مختلف، بزرگنمایی سند
فصل چهاردهم: فصل‌بندی کتاب و پایان‌نامه، درج فرمول ریاضی، چاپ سند
ضمایم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات385
زبانفارسی
شابک978-622-218-289-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال

برای دریافت کتاب آموزش جامع Microsoft Office Word 2019 در مسیر اشتغال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.