معرفی و دانلود کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019

عکس جلد کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019

کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 نوشته‌ی مهدیه مقصودی پور، نرم‌افزار ارائه‌ی مطلب پاورپوینت را معرفی می‌کند و می‌کوشد منوها، افزونه‌ها و ویژگی‌های اصلی و کاربردی آن را آموزش دهد. این کتاب راهنما علاوه بر شیوه‌ی ساخت و نمایش اسلایدها، نحوه‌ی اضافه کردن لینک و هدر و فوتر به اسلاید و پرینت گرفتن از آن را نیز می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019

یکی از ابزارهای مهم برای ارائه‌ی مطالب در دانشگاه، مدرسه یا محل کار، نرم‌افزار پاورپوینت است. این نرم‌افزار که یکی از مهارت‌های هفت‌گانه‌ی ICDL محسوب می‌شود، این امکان را می‌دهد تا مفاهیم موردنظر را به بهترین و قابل‌درک‌ترین شکل به مخاطبان ارائه کرد. عنصر اصلی پاورپوینت، اسلاید است. همه‌ی مطالب بر روی صفحاتی که اسلاید نامیده می‌شوند، نوشته شده و نمایش داده می‌شود. کاربر با استفاده از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌تواند اسلایدها و مطالب درونشان را به شیوه‌های جذاب‌تری بسازد. برای مثال این امکان را دارد تا فیلم و صدا به اسلاید اضافه کند، مطالب را به‌صورت انیمیشن و متحرک نشان دهد، یا حتی نمودار و چارت و جدول به آن بیافزاید. به خاطر همین امکانات است که پاورپوینت انتخاب اول بسیاری از دانشجویان، دانش آموزان، مدیران و کارمندان است. برای یادگرفتن این نرم‌افزار منابعی قابل توجهی در دسترس است، اما یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 نوشته‌ی مهدیه مقصودی پور است. این راهنما که بخشی از مجموعه‌ی در مسیر اشتغال محسوب می‌شود، کوشیده مخاطب را با محیط پاورپوینت آشنا کند و افزونه‌ها، منوها و ویژگی‌های کاربردی و مهم آن را معرفی نماید.

پاورپوینت یکی از اولین محصولات مایکروسافت بود که در اواخر دهه‌ی 1980 به بازار عرضه شد. نسخه‌ی اولیه‌ی آن برای سیستم‌عامل مکینتاش بود ولی از سال 1990 نسخه‌ی متناسب با ویندوز هم منتشر شد. در طول این سال‌ها، این نرم‌افزار توسعه‌ی زیادی پیدا کرده و امکانات قابل‌توجهی به آن افزوده شده است. حالا امکان انجام کارهای گرافیکی و متحرک‌سازی مطالب و اسلایدها وجود دارد یا حتی می‌توان در این نرم‌افزار کد نوشت. مهدیه مقصودی پور در کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 تلاش کرده همه‌ی امکانات پاورپوینت را مرور کند و شیوه‌ی اجرای آن‌ها را بیاموزد. او فصل اول را به کلیات و مبانی این نرم‌افزار اختصاص می‌دهد و آن‌ها را معرفی می‌کند. در ادامه شیوه‌ی کار با اسلایدها و مدیریت کردن آن‌ها را می‌آموزد. نویسنده در ادامه می‌کوشد نحوه‌ی اجرای انیمیشن‌ها را نشان دهد. نویسنده در این قسمت از این می‌گوید که چطور می‌توان نوع انیمیشن را انتخاب کرد، و سرعت و نحوه‌ی نمایش آن را تنظیم نمود. او در فصول بعدی نیز به درج تصاویر، صدا، نمودار و علائم پرداخته و شیوه‌ی نمایش اسلایدها را توضیح داده است. اضافه کردن لینک، هدر، فوتر، شماره‌گذاری اسلایدها و پرینت گرفتن از اسلایدها هم از دیگر مطالب مهمی است که در کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب در مسیر اشتغال

در مسیر اشتغال، مجموعه کتاب‌هایی از نشر دیباگران هستند که به معرفی مهارت‌های ICDL می‌پردازند و آن‌ها را گام‌به‌گام آموزش می‌دهند. تاکنون سه جلد از این مجموعه منتشر شده که به نرم‌افزارهای آفیس اختصاص داشته‌اند. «خودآموز جامع PowerPoint 2019»، «خودآموز اکسل 2019» و «آموزش جامع Microsoft Office Word 2019» عناوین این کتاب هستند.

کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب آموزشی به دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و همه‌ی کسانی که تمایل دارند با نرم‌افزار پاورپوینت آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 می‌خوانیم

لازم به ذکر است که گاهی اوقات وقتی که در حال کار روی یک شیء خاص در فایل ارائه مطالب هستیم، سربرگ وابسته مربوط به آن شیء ظاهر می‌شود. مثلاً هنگامی که در حال کار با یک تصویر هستیم سربرگ وابسته مربوط به آن به نام picture tools در بالای ریبون نمایش داده می‌شود. درون سربرگ وابسته ابزارهایی وجود دارد که توسط آن‌ها می‌توان عملیات مختلفی را بر روی شیء انتخاب شده (به‌طور مثاال تصاویر) انجام داد. هر سربرگ وابسته ممکن است خود یک یا چند سربرگ دستورات داشته باشد. برای مشاهده ابزارهای سربرگ وابسته کافی است که روی سربرگ مورد نظر کلیک کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل اول: معرفی نرم‌افزار ارائه مطالب و پاورپوینت
فصل دوم: مدیریت فایل‌ها و اسلایدها
فصل سوم: انیمیشن عناصر و اسلایدها
فصل چهارم: نمایش اسلایدها
فصل پنجم: درج تصویر و نمودار و علائم در اسلایدها
فصل ششم: اسلاید مستر
فصل هفتم: درج صدا و تصویر و دکمه‌های عملیاتی
فصل هشتم: درج لینک و شماره‌گذاری و هدر و فوتر و ساخت آلبوم تصاویر
فصل نهم: خطوط راهنما و افزونه‌ها
فصل دهم: پرینت اسلایدها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات227
زبانفارسی
شابک978-622-218-498-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019

برای دریافت کتاب خودآموز جامع PowerPoint 2019 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.