معرفی و دانلود کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم

عکس جلد کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم
قیمت:
122000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم

کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم، نوشته‌ی عطا صادقی، شامل یک مجموعه درسنامه، سوال امتحانی و تست‌های کنکوری است که با هدف درک عمیق مفاهیم درسی برای حل هر نوع سؤالی نوشته شده‌ است.

درباره‌ی کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم

این اثر طوری نوشته شده که اگر حتی از درس ریاضیات گسسته هیچ نمی‌دانید، با خواندن همین یک کتاب درک درستی از این درس پیدا خواهید کرد تا بتوانید در کنکور از پس پرسش‌های چهارگزینه‌ای بربیایید و در امتحان نهایی نمره‌ی خوبی کسب کنید.

عطا صادقی، در درسنامه‌ها‌ی کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم، تمام مفاهیم مهم درسی را، به‌شکلی جذاب برایتان گردآوری کرده تا با خواندن آن به مباحث گوناگون مسلط شوید. هر فصل کتاب دارای سه بخش اصلی است. در بخش آموزش، سعی نویسنده بر آن بوده که مباحث را جامع بیان کند و با استفاده از مثال‌های فراوان، هر مبحث را به‌طور کامل برایتان جا بیندازد.

از دیگر بخش‌های کتاب، سوالات تشریحی آن است که علاوه‌بر مفاهیم درسی، مثال‌ها و تمرین‌های کتاب را نیز شامل می‌شوند. و بالاخره در بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای تلاش بر آن بوده که تعداد و تنوع تست‌ها در جهت پوشش تمامی تکنیک‌های سوالات کنکور باشد تا بتوانید هنگام حضور در جلسه‌ی آزمون با سوالات طرح‌شده احساس آشنایی داشته باشید. نکته‌ی دیگر آنکه پاسخ تست‌های کتاب به معنای واقعی تشریحی هستند و در این کتاب خبری از شگردهای معمول کتاب‌های درسی در سر هم کردن پاسخ نیست! این اثر از مجموعه کتاب‌های شگفت‌انگیز، از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم مناسب چه کسانی است؟

کنکوری‌های رشته‌ی ریاضی و دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم این رشته، می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با نظریه‌ی اعداد
فصل دوم: گراف و مدل‌سازی
فصل سوم: ترکیبات (شمارش)
نمونه امتحان نیمسال اول
نمونه امتحان‌های نیمسال دوم
سؤالات کنکور سراسری 98
پاسخ تشریحی کنکور سراسری 98
پاسخ‌نامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات292
زبانفارسی
شابک978-600-412-969-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
122000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم

برای دریافت کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضیات گسسته - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.