معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع نوشته‌ی عطا صادقی و مصطفی دیداری، حاوی درس‌نامه، تست‌های کنکوری و تألیفی و پاسخ‌های تشریحی و کلیدی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند این درس را بهتر یاد بگیرند و سؤالات و تمرینات درسی‌شان را راحت‌تر حل کنند.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع:

در هر بخش، اول درس‌نامه را بخوانید. تمام تست‌های آموزشی را بدون زمان حل و نکته‌های مهم را خلاصه‌نویسی کنید. این کارها چند فایده بزرگ دارند. باعث می‌شود ذهن شما از آشفتگی درآمده، دارای چهارچوب و ساختار منظمی در آن مبحث شود، همچنین به تست‌ها راحت‌تر می‌توانید پاسخ دهید. با پاسخ‌نامه هم ارتباط بهتری می‌توانید برقرار کنید. درس‌نامه‌ها حالت خلاصه و نکته‌ای ندارند، بلکه مثل یک کلاس کنکور، همه‌ی مباحثی که لازم است را بیان می‌کنند.

تست‌ها با وسواس زیاد و از ساده به مشکل در هر موضوع اصلی و فرعی قرار داده شده‌اند. اگر چند تست اول برایتان ساده بود جوگیر نشوید! اگر در آخری‌ها هم به مشکل برخوردید، عزا نگیرید! حواستان باشد برای تسلط روی همه‌ی مفاهیم کتاب، حل یکباره‌ی تست‌ها کافی نیست بلکه تست‌ها باید حداقل دوبار حل شوند.

حدود یک چهارم تست‌ها رنگی هستند. اگر فرصت کافی دارید، که بهتر است تمام تست‌ها را بزنید اما اگر واقعاً چند روزی بیشتر تا کنکور نمانده و دنبال جمع‌بندی هستید، می‌توانید به این تست‌های مهم‌تر رنگی اکتفا کنید.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی مخاطبان این کتاب‌اند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با نظریه اعداد
فصل 2: گراف و مدل‌سازی
فصل 3: ترکیبات
فصل 4: آشنایی با مبانی ریاضیات
فصل 5: احتمال
فصل 6: آمار توصیفی و استنباطی
پاسخ‌نامه تشریحی
پاسخ‌نامه کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات577
زبانفارسی
شابک978-600-412-550-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای گسسته و آمار و احتمال جامع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.