معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم: دوره اول متوسطه

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم: دوره اول متوسطه

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم مطالب کتاب درسی را به‌صورت فشرده و آسان‌فهم در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. عبدالرضا دراج، حمداله محمدی، محمدجواد حیدری و نسرین احسانی برای انتقالِ بهتر مفاهیم، مثال‌ها و تمرین‌های مرتبط با هر بخش را در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارند. این کتاب همچنین شامل آزمون‌های مستمر نوبت اول و دوم می‌شود که آمادگی لازم را برای امتحان‌های اصلی در مخاطبان ایجاد می‌کند.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی هشتم

حجم بالای مفاهیم ارائه‌شده در کتاب‌های درسی، کافی نبودن ساعت آموزشی دانش‌آموزان، تفاوت‌های فردی مؤثر در یادگیری و... ازجمله عواملی هستند که مانع یادگیری کامل مطالب ریاضی نزد دانش‌آموزان می‌شوند. بنابراین نیاز به وجود کتابی با آموزش ساده و روان احساس می‌شد تا فرد با مطالعه‌ی پله‌‌پله‌ی مطالب آن، یادگیری خود را کامل کند. کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی هشتم با هدف تکمیل فرآیند آموزش و یادگیری دانش‌آموزان نوشته و در بخش‌های درسنامه، تمرین و آزمون تقسیم‌بندی شده است.

تمامی مطالب کتاب‌ درسی با بیانی شیوا و رسا و همراهی مثال‌های متعدد و متنوع، باری دیگر در این کتاب کمک‌‌آموزشی به دانش‌آموز منتقل می‌شود. پس از آن، نوبت به تمرینات با پاسخ تشریحی می‌رسد. دانش‌آموزِ پایه‌ی هشتم، می‌تواند بلافاصله پس از یادگیری هر بخش، با انجام تمرینات، مفاهیم را در ذهن خود تثبیت کند و در صورت عدم توانایی در حلِ آن‌ها پاسخ‌های تشریحی آن را بخواند. آزمون‌های میان‌ترم و ترم اول و دوم در این کتاب شبیه‌سازی شده‌اند تا دانش‌آموز در وقت مناسب، خود را در آن‌ها بسنجد و با نمونه سوالات امتحانی آشنا شود. با وصفی که رفت، به نظر می‌آید که کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی هشتم بسیار کامل و اصولی نوشته شده و نیاز مخاطبانش را به‌خوبی برآورده می‌سازد.

به گفته‌ی مولفان کتاب حاضر، عبدالرضا دراج، حمداله محمدی، محمدجواد حیدری و نسرین احسانی، دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه‌ی هر درس از این کتاب پیش از آموزش معلم خود، تسلطی کلی بر موضوع بیابند و با آمادگی و پیش‌زمینه‌ی کافی وارد کلاس و آماده‌ی پذیرش درس شوند. والدین نیز می‌توانند با رجوع به درسنامه‌های کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی هشتم، اشتباهات فرزند خود را اصلاح و به تسریع پیشرفت او کمک کنند.

در نهایت می‌توان گفت حجم کم آموزشی و ارائه‌ی ساده و مختصر و درعین‌حال جامع مفاهیم درسی، نیاز دانش‌آموزِ پایه‌ی هشتم را به یاد گرفتن درس ریاضی در مدت زمان کم برآورده می‌کند. کافی است بچه‌ها برای یادگیری هر درس به‌طور متوسط یک الی دو ساعت در روز را اختصاص دهند تا مهارت پاسخِ صحیح دادن به سوالات درسی را در خود تقویت کنند. کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی هشتم شامل نُه فصل است و این دروس را در بر می‌گیرد: عددهای صحیح و گویا، حساب عدهای طبیعی، چندضلعی‌ها، جبر و معادله، بردار و مختصات، مثلث، توان و جذر، آمار و احتمال و دایره‌ها.

نشر گل‌واژه این کتاب را چاپ منتشر کرده است.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب درسنامه‌ها و تمرینات مؤثری را برای تقویت درس ریاضی در اختیار دانش‌آموزان مقطع هشتم ابتدایی قرار داده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: عددهای صحیح و گویا
فصل دوم: حساب عددهای طبیعی
آزمون مستمر فصل اول و دوم
فصل سوم: چندضلعی‌ها
فصل چهارم: جبر و معادله
آزمون مستمر فصل سوم و چهارم
فصل پنجم: بردار و مختصات
آزمون نوبت اول
فصل ششم: مثلث
فصل هفتم: توان و جذر
آزمون فصل ششم و هفتم
فصل هشتم: آمار و احتمال
فصل نهم: دایره‌ها
آزمون نوبت دوم (1)
آزمون نوبت دوم (2)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم: دوره اول متوسطه
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-600-337-170-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.