معرفی و دانلود کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب

عکس جلد کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب
قیمت:
۵۸۰۰۰ ۵۲,۲۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب

کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب تألیف حسن اصالت نیری، مفهوم تبلیغات بنری را توضیح می‌دهد و نکات ضروری برای طراحی آن، مثل سایز استاندارد، اِلِمان‌های بصری، نوع فونت و رنگ را مرور می‌کند. این راهنمایِ کاربردی اهمیت و نقش بنرها در تبلیغات اینترنتی را نشان می‌دهد و به شما می‌آموزد که چطور یک بنر تأثیرگذار برای وب‌سایت یا صفحه‌ی اینستاگرام‌تان طراحی کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب

در چند سال اخیر، صنعت چاپ بسیار پیشرفت کرده و امکان پرینت انواع طرح‌ها به وجود آمده. همین امر باعث شده بتوان تصاویری گرافیکی با ابعاد درشت و بزرگ را هم چاپ کرد. این نوع تصاویر که عموماً برای تبلیغ کاربرد داشتند، بنر نامیده شدند. بنرها را به خاطر سایز بزرگشان، می‌شد بر روی بیلبورد یا هر مکان مرتفعی نصب کرد تا به این شکل بسیاری از شهروندان به‌راحتی آن را ببینند و پیام را دریافت کنند. پس از گسترش اینترنت و فراگیر شدن آن، بنر دیجیتالی هم شکل گرفت که کارکردی مشابه بنرهای فیزیکی داشت. این نوع بنرها معمولاً در قسمت‌های خاصی از وب‌سایت یا صفحه‌ی اجتماعی کاربر قرار می‌گرفتند تا بازدیدکننده مواجهه‌ی مستقیمی با آن داشته باشد.

امروزه، بنرهای دیجیتال یکی از ارکان تبلیغاتی دنیای وب به شمار می‌روند و تقریباً در هر سایت فروشگاهی‌ای می‌توان آن‌ها را دید. اما این بنرها باید حائز ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند پیام را منتقل کنند و مخاطب آن‌ها را درک کند. در نتیجه، طراحی آن‌ها نیاز به دانش و مهارت ویژه‌ای دارد. یکی از منابعی که سعی کرده این مهارت را آموزش دهد، کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب تألیف حسن اصالت نیری است. نویسنده‌ی این کتاب مفهوم بنر را تعریف می‌کند و توضیح می‌دهد که باید چه خصوصیاتی داشته باشد. این کتاب به المان‌های مختلف این ابزار می‌پردازد و آن‌ها را به‌تفکیک تشریح می‌کند.

بنرها عموماً اجزای ثابتی دارند که به شکلی خلاقانه و حرفه‌ای در کنار هم قرار می‌گیرند. برای مثل تقریباً همه‌ی طرح‌های تبلیغاتی ترکیبی از تصویر و متن هستند. این تصویر می‌تواند عکس، تصویرسازی، لوگو یا آیکون گرافیکی باشد. این هنرِ طراح است که این دو را به نحوی باهم ترکیب کند که برای مخاطب کاملاً جذاب باشد و او را درگیر سازد. یکی از مزیت‌های بنرهای وب نسبت به بنرهای فیزیکی، امکان متحرک‌سازی تصاویر است. در بنرهای شهری فقط از طرح‌های ثابت استفاده می‌شود، ولی در بنرهای دیجیتال شما می‌توانید از انیمیشن‌ها هم بهره ببرید تا کارْ جذابیت بیشتری پیدا کند. اما این‌ها صرفاً فرم اثر هستند؛ آنچه به یک بنر عمق می‌دهد، محتوای تبلیغات است. محتوا باید با فرم بصری هماهنگ باشد. حسن اصالت نیری در کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب، به همه‌ی این فاکتورها می‌پردازد و آن‌ها توضیح می‌دهد. برای مثال از سایز استاندارد بنر می‌گوید و در مورد نوع فونت و رنگ‌هایی که می‌توان به کار برد یا انواع اِلِمان‌های بصری که برای مخاطب جذاب هستند صحبت می‌کند. نکته‌ی مهمی که همیشه در تبلیغات مطرح است استراتژی‌ست. متخصصان مارکتینگ دیجیتال اعتقاد دارند برای اینکه تبلیغات مؤثر باشد، باید بنرها را در ساعات مشخصی روی وب قرار داد تا بازدیدکننده به آن عادت نکند. کتاب پیش رو در مورد این استراتژی‌های تبلیغی هم توضیحاتی را ارائه می‌دهد. در نهایت، به خواننده به یاد داده می‌شود تا یک بنر مناسب و تأثیرگذار بسازد.

کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب را مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب به گرافیست‌ها، کارآموزان طراحی گرافیک و کسانی که دوست دارند طراحی بنر را یاد بگیرند، پیشنهاد می‌شود.

(حجم این کتاب بالای 20 مگابایت است. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در تلفن‌همراه یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب می‌خوانیم

پایه اصلی تبلیغات تصویری عکسی است که در طراحی از آن استفاده می‌کنیم. همانطور که در تعریف گفته شد، هر طرح ابعاد مشخصی دارد که با توجه به آن، عناصر دیگری نیز در آن به کار گرفته می‌شوند. بعد از تصویر ثابتی که می‌تواند آرم یا نشانه یک کمپانی، وبسایت، اشخاص و... باشد، متن و آیکن‌های گرافیکی نیز در بنرها به کار گرفته می‌شوند که با متحرک‌سازی‌های ویژه روی تصویر، به یک طرح گرافیکی با ابعاد و استانداردهای معین خواهیم رسید.

در طراحی بنر تنها نقش طراحی، رنگ و ساختار نمی‌تواند شما را به هدف برساند، بلکه محتوا نیز می‌تواند با موضوع و سایر عناصر داخلی آن ارتباط داشته باشد. یک بنر بهترین مکان برای نشان دادن شما به مخاطبانتان است که در واقع همان مشتریان شما هستند و تنها یک طراحی بنر خوب و حرفه‌ای می‌تواند شما را به جایگاه و موقعیتی که می‌خواهید برساند. بنابراین باید مراقب باشید تا از این ابزار به‌درستی استفاده کنید. سعی کنید هرچند وقت یک بار طراحی بنر خود را عوض کنید، زیرا در معرض قرار گرفتن یکنواخت در کار و تبلیغ سبب می‌شود به بخشی تکراری تبدیل شوید که دیگر کاربران به آن اهمیتی نداده و در واقع تبلیغ از طریق طراحی بنر شما، سودی را نصیب شما نخواهد کرد. مهمترین بخش در طراحی و همچنین توسعه یک سایت محتوای آن است.

بنر به‌نوعی بهترین بخش برای رساندن آن محتوا به دید کاربر است. استفاده از شعار اصلی شرکت یا بخش مهمی که مدنظر شماست جزو قسمت‌هایی است که تأثیر بسیار زیادی در بالا بردن بازدید از سایت شما از طریق بنر و کارآمد شدن آن دارد. دراین‌بین باید سعی کنید مطالب و محتوای بنر تبلیغاتی خود را نیز به‌روز کنید تا بر میزان اثرگذاری آن در طولانی‌مدت بیفزاید.

فهرست مطالب کتاب

بنر چیست؟
تعریف بنر و موقعیت بنر
محتوای بنرها
نکات ضروری در نوشتن محتوای بنر تبلیغاتی
علت استفاده از بنرها
دسته‌بندی بنرهای تبلیغاتی
تاریخچه بنر
تاریخچه دستگاه چاپ بنر در ایران
انواع بنر تبلیغاتی (فیزیکی)
بنر تبلیغاتی اینترنتی یا وب بنر چیست؟
تبلیغات بنری چیست؟
انواع بنرهای تبلیغاتی در IAB (سازمان بین‌المللی تبلیغات)
تبلیغات با بنرها
چه چیز باعث تأثیرگذاری یک بنر می‌شود؟
آینده تبلیغات اینترنتی
تفاوت بنر گیف و بنر فلش
سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی در وب
معرفی انواع اندازه‌های طراحی بنر تبلیغاتی
راهکارهای افزایش بهره‌وری بنرهای تبلیغاتی
بهترین نرم‌افزار طراحی بنر تبلیغاتی
کار شبکه تبلیغاتی اینترنتی چیست؟
آموزش ساخت بنر حرفه‌ای تبلیغاتی برای وبسایت و وبلاگ‌ها
بهترین سایت‌های ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی متحرک و ثابت رایگان آنلاین
آموزش کار با سایت‌های ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای آنلاین رایگان
استفاده از فونت مناسب در بنر
صداقت در طراحی بنر
المان‌های نامناسب در بنر
چند اشتباه رایج در بنر
زمان در طراحی بنر
بررسی معایب بنر فلش
روش‌های ارزیابی یک بنر خوب
Call to Actionها در طراحی بنر
متحرک‌سازی در بنر
حجم بنر
مدت زمان تعویض فریم
رنگ‌ها چه نقشی در طراحی بنر دارند؟
فونت فارسی در طراحی
تبلیغات در اینستاگرام
اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
یک بنر تبلیغاتی چه فرقی با یک پست معمولی در اینستاگرام دارد؟
چطور یک بنر تبلیغاتی عالی برای اینستاگرام بسازیم؟
نحوه ساخت بنر متحرک (GIF) در فتوشاپ
نمونه پوسترها و بنرهای تبلیغاتی طراحی‌شده
بنر تلگرام و آموزش طراحی بنر در تلگرام
بنر تلگرام یک چالش جدی در تبلیغات تلگرامی
بنر تلگرامی چیست؟
بهترین اندازه را برای بنر تلگرام انتخاب کنید
در صورت امکان از گیف (GIF) استفاده کنید
زیبایی در سادگی است
مناسب‌ترین رنگ‌ها را انتخاب کنید
نمونه بنرهای تلگرامی
مجموعه‌ای از جالب‌ترین بنرها
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-622-218-121-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۵۸۰۰۰ ۵۲,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب

برای دریافت کتاب آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی وب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.