معرفی و دانلود کتاب آموزش عکاسی با موبایل

برای دانلود قانونی کتاب آموزش عکاسی با موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش عکاسی با موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش عکاسی با موبایل

عکاسی یکی از جذاب‌ترین هنرهایی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. به‌همین سبب عده‌ی زیادی به دنبال یادگیری حرفه‌ای آن هستند. کتاب آموزش عکاسی با موبایل اثر سید علی طباطبایی نظری و یاسمن السادات طباطبایی نظری همه‌ی تکنیک‌های اساسی و کاربردی عکاسی به کمک موبایل را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب آموزش عکاسی با موبایل

تا همین چند دهه‌ی پیش و قبل از رواج وسایل الکترونیک همراه و گوشی‌های هوشمند، عکاسی به‌وسیله‌ی دوربین‌های آنالوگ و دیجیتال انجام می‌شد. حرفه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز که فقط قشر خاصی از افراد که دوربین داشتند می‌توانستند به آن مشغول شوند. اما پیشرفت‌‎های بشری در حوزه‌ی موبایل و اپلیکیشن‌های ویرایش عکس، باعث شده عکاسی به‌وسیله‌ی موبایل با ظرافت و رواج بیشتری اتفاق بیفتد.

در همین راستا سید علی طباطبایی نظری و یاسمن السادات طباطبایی نظری با نگارش کتاب آموزش عکاسی با موبایل، اثری را به‌یادگار گذاشته‌اند که با کمک آن می‌توانید زیباترین تصاویر را در حرفه‌ای‌ترین حالت آن به ثبت برسانید.

کتاب آموزش عکاسی با موبایل را نشر هشت بهشت سبز به انتشار رسانده و در اختیار علاقه‌مندان به هنر عکاسی قرار داده است.

کتاب آموزش عکاسی با موبایل برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی افرادی که به هنر عکاسی و ثبت تصاویر علاقه‌مندند و دوست دارند این کار را با استفاده از دوربین تلفن همراه خود بیاموزند، از کتاب پیش‌رو بهره خواهند برد.

با سید علی طباطبایی نظری و یاسمن السادات طباطبایی نظری بیشتر آشنا شویم

سید علی طباطبایی نظری (1350) از عکاسان موفق و فارغ‌التحصیل رشته‌ی عکاسی از دانشگاه تهران است. او مدیر مسئولی مجموعه‌ی فرهنگی دانش عکاسی را برعهده دارد و تا کنون چندین کتاب را در زمینه‌ی عکاسی منتشر کرده است. او از اعضای رسمی انجمن نشنال جئوگرافیک است و در حوزه‌ی فیلمسازی مستند و ترجمه هم فعالیت دارد.

یاسمن‌السادات طباطبایی نظری متولد سال 1378 و از دانشجویان رشته‌ی عکاسی است. عضویت در انجمن نشنال جئوگرافیک، طراحی سایت و عکاسی از جمله فعالیت‌های او به‌شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب آموزش عکاسی با موبایل می‌خوانیم

فلش‌های ال‌ای‌دی، امکانی هستند که شرکت‌ها بیشتر از آنچه باید، درمورد آن‌ها تبلیغ می‌کنند و این در حالی است که معمولاً تأثیرات نامطلوبی را بر روی عکس‌های شما می‌گذارند. البته در محیط‌هایی که شما با مشکل کمبود نور مواجه هستید به‌وظیفه خود عمل می‌کنند اما در بسیاری از موارد نیز بی‌مورد روشن می‌شوند و عکس شما را خراب می‌کنند. به همین دلیل در اغلب مواقع اگر آن را خاموش کنید، به‌مراتب عکس بهتری خواهید گرفت. در مواردی هم که نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا نور محیط کافی است یا خیر، حتماً یک عکس با فلش روشن و یکی هم با فلش خاموش بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: عکاسی عمومی با موبایل
حالت عکاسی مناسب را انتخاب کنید
بخش دوم: چگونه با تلفن‌همراه عکاسی کنیم
ژانرها یا رشته‌های عکاسی با موبایل
بخش سوم: سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موبایل
بخش چهارم: قابلیت‌های خاص در گوشی‌های هوشمند
بخش پنجم: چگونه برای اشتراک‌گذاری خود در شبکه‌های اجتماعی عکاسی کنیم؟
سخن آخر: چقدر یک عکاس پول درمی‌آورد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش عکاسی با موبایل
نویسنده،
ناشر چاپینشر هشت بهشت سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-622-95783-8-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش عکاسی با موبایل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش عکاسی با موبایل

برای دریافت کتاب آموزش عکاسی با موبایل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.