معرفی و دانلود کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه

عکس جلد کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه

عکاسی بیش از آن که یک حرفه باشد، حسی ماجراجویانه است که با نگاهی زیبایی‌شناسانه تصاویر را به ثبت می‌رساند. سید علی طباطبایی نظری در کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه از بعد جدیدی به هنر عکاسی نگاه کرده و شما را با جهانی تازه آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه

ماجراجویی آغاز بسیاری از اتفاقات بشری است که افراد را به زاویه‌ای جدید از زندگی، فکر کردن، اعتقاد و ایمان هدایت می‌کند. علاقه به کشف دنیاهای جدید و جهان پیرامون یکی از همین ماجراجویی‌هایی‌ست که در ادامه، علاقه و اقدام به عکاسی را برای بشر به‌وجود آورد.

در کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه می‌توانید با سید علی طباطبایی نظری همراه شوید تا جهان را از دریچه‌ای تازه و از لنز ماجراجویی مشاهده کنید. کتاب پیش رو فرصت خوبی برای آشنایی با حرفه‌ی عکاسی طبیعت و مستند است.

گفتنی‌ست این کتاب به همت نشر هشت بهشت سبز به انتشار رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندان هنر عکاسی، ماجراجویی، سفر و ثبت تصاویر طبیعت پیشنهاد می‌کنیم.

با سید علی طباطبایی نظری بیشتر آشنا شویم

سید علی طباطبایی نظری زاده‌ی سال 1350 یکی از عکاسان موفق کشور است. او در رشته‌ی عکاسی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده و به‌عنوان مدیر مسئول مجموعه‌ی فرهنگی دانش عکاسی فعالیت می‌کند. کتاب‌های «آموزش عکاسی با موبایل»، «دانشنامه جامع عکاسی و تصویربرداری دیجیتال» و «چگونه عکاسی کنیم؟» از جمله آثار تالیفی او به‌شمار می‌روند. او عضو رسمی انجمن نشنال جئوگرافیک و فعال در حوزه‌ی فیلمسازی مستند و ترجمه است.

در بخشی از کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه می‌خوانیم

شاید زمانی که برای اولین مرتبه به فکر اولین ماجراجویی خود در دوران کودکی افتاده‌اید همواره حسی از کنجکاوی و ترس با شما همراه بوده‌است. این حس آنقدر قوی بود که شما را از ناشناخته‌ها ترسانیده و در مورد چیز‌هایی که فکر می‌کردید می‌تواند برای شما جالب باشد، کنجکاو کرده است.

بطور طبیعی انسان و دیگر موجودات برای شناخت و بهره‌وی از دنیای اطراف خود از حواس بدنی و گاهی ذهنی خود استفاده می‌کنند. بسیاری از حیوانات با شنیدن، بوییدن و یا لمس کردن و حس کردن راه خود را پیدا می‌کنند اما تنها انسان است که با استفاده از قوه هوش و تخیل خود از تاریکی به عنوان ابزاری برای ساخت فیلم‌های ترسناک استفاده می‌کند و برای ایجاد حس هیجان به عمق دریاها و ژرفای غار‌ها می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: آیا عکس‌ها می‌توانند اصوات را منتقل کنند؟
بخش دوم: ‌نور و تاریکی
بخش سوم: ‌نگاه متفاوت
بخش چهارم: سکون و حرکت در عکاسی، چگونه با تصویر ثابت حس عکس حرکت را منقل کنیم؟
بخش پنجم: احساس درونی، عکاسی، سفر به درون انسان است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراجویی‌های عکاسانه
نویسنده
ناشر چاپینشر هشت بهشت سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-622-95783-2-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه

برای دریافت کتاب ماجراجویی‌های عکاسانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.