معرفی و دانلود کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی

عکس جلد کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی

روابط عمومی به منزله‌ی گوش و چشم یک سازمان است و به همین سبب از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. حسن فراهانی در کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی بر نقش این جایگاه شغلی در پیشبرد اهداف سازمانی و ارتباط موثر آن با حوزه‌هایی چون تبلیغات تأکید ورزیده است. در این کتاب هرآنچه که لازم است پیرامون بایدها و نبایدهای روابط عمومی بدانید، در اختیار شما قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی

روابط عمومی عنصری مهم و حیاتی در یک سازمان است که با فعالیت‌های سازنده و تکنیک‌های کاربردی به افکارسنجی، ارتباط با رسانه‌ها، تدوین نشریات، تبلیغات، حضور در رویدادهایی چون نمایشگاه‌ها و... می‌پردازد. در کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی، نوشته‌ی حسن فراهانی، به خوبی با نقش این جایگاه شغلی آشنا می‌شوید و خواهید دید با هدایت درست روابط عمومی و داشتن برنامه‌ای مدون چطور می‌توان یک سازمان را به نهایت بهره‌وری رساند.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که تکنیک‌های موجود در این کتاب صرفاً تئوریک نیستند؛ بلکه برای استفاده در حوزه‌های عملیاتی نوشته شده‌اند. حسن فراهانی، به عنوان یک دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی علوم ارتباطات، ضمن تعریف روابط عمومی و کلیات مربوط به آن، از انواع شیوه‌های ارتباطی، رابطه‌ی میان روابط عمومی و رسانه‌ها، بهترین شیوه‌های مدیریت فضای مجازی و... با شما سخن خواهد گفت.

در پایان باید گفت که روابط عمومی با بخش تبلیغات یک سازمان دارای اهداف مشترکی‌ست و همکاری این دو جایگاه می‌تواند به بازدهی هرچه بیشتر افراد کمک کند و به محبوبیت یک سازمان نزد افکار عمومی بینجامد. استفاده از تکنولوژی‌های روز و تغییر نگرش‌ها در این حوزه فضایی باز و قابل انعطاف در یک سازمان ایجاد می‌کند که در آن همواره از طریق آموزش، هدف‌مندی و برنامه‌ریزی صحیح امکان پیشرفت وجود دارد.

کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی را انتشارات دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌های ارتباطات و روابط عمومی و فعالان در این حوزه از عمده مخاطبان این اثر هستند.

در بخشی از کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی می‌خوانیم

با سیری در تاریخ تحولات و تمدن بشر می‌بینیم که انسان از دیرباز برای برقراری ارتباط با هم‌نوعان و محیط پیرامونش به دنبال علائم، نمادها و آواهایی بود که بتواند به بهترین روش آنچه در ذهن خود دارد را منتقل نماید. روزگاری با باز کردن دست‌های خود، به طرف مقابل نشان می‌داد که سلاحی ندارد و یا دست‌هایش را مشت می‌کرد تا برای حمله کردن به طرف مقابل آماده باشد و در مقابل انسان باتجربه آموخت چهره‌ی برافروخته و مشت‌های گره‌کرده نشان‌هایی از عصبانیت است. در دوره‌ای دیگر با رسم نقاشی‌هایی که بعدها خط تصویری شد به انتقال مفاهیم کمک بهتری کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات و تعاریف
فصل دوم: ارتباطات
فصل سوم: روابط عمومی و رسانه
فصل چهارم: تکنیک‌ها
فصل پنجم: توصیه‌های کاربردی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات147
زبانفارسی
شابک978-622-218-447-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی

برای دریافت کتاب آموزش‌های کاربردی مسئول روابط عمومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.