معرفی و دانلود کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها

عکس جلد کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها

کلمات موثرترین ابزاری هستند که در اختیار داریم و کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها،‌ راهنمایی برای به‌کارگیری آن‌هاست. آنتونی رابینز نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در این اثر به شما نشان می‌دهد رهبران و اندیشمندان بزرگ چگونه با کمک کلمات دنیا را دگرگون کردند و گاه حتی مسیر یک ملت را تغییر دادند.

درباره‌ی کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها

برای فهمیدن رازهای برتری باید پای صحبت بهترین‌ها نشست. آن‌هایی که با وجود امکانات معمولی و حتی بسیار کمتر از دیگران توانستند موفقیت‌های بزرگی خلق کنند. این افراد اثرگذار و جریان‌سازند، زندگی اطرافیان خود را تغییر می‌دهند و برای جا‌ه‌طلبی‌های خود حدی نمی‌شناسند. بهترین‌ها برای انجام تمام این کارها به نیرویی خاص نیاز دارند یا بهتر بگوییم از توانایی‌هایشان به شکلی متفاوت استفاده می‌کنند. اما این قدرت چیست؟ آنتونی رابینز در کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها اینگونه پاسخ می‌دهد: کلمات.

واژگان مناسب ابزار قدرتمندی هستند. قراردادهای تجاری، تصمیمات عظیم سیاسی، روابط شخصی موفقیت‌آمیز و هر توافقی که می‌توان تصور کرد، بر پایه‌ی گفت‌وگو بنا می‌شوند. افراد ثروتمند درواقع کسانی‌اند که گنجینه‌ی ارزشمندی از لغات مناسب در اختیار دارند و می‌دانند هر واژه را چگونه خرج کنند. رابینز، نویسنده‌ی پرفروش حوزه موفقیت توصیه می‌کند کلمه را واحد شمارش دارایی‌مان در نظر بگیریم. آن‌ها را بیهوده مصرف نکنیم و درعین‌حال به‌خاطر داشته باشیم که بدون وجود این ابزار نمی‌توانیم به خواسته‌هایمان برسیم. پس اگر از موقعیت مالی یا اجتماعی مطلوب خود برخوردار نیستید از کلمات کمک بگیرید و اگر اکنون در جایگاه دلخواهتان قرار دارید، برای حفظ آن به واژگان متوسل شوید.

هرآنچه شما به زبان می‌آورید جسم، روح و عواطف دیگری را تحت تاثیر قرار خواهد داد. همچنین می‌توانید با شناخت ماهیت واقعی کلماتْ توانایی‌هایتان را شکوفا کرده و درمقابل اعمال قدرت دیگران از خودتان محافظت کنید. برای تحقق این هدف شنیدن کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها را توصیه می‌کنیم، اثری متفاوت از آنتونی رابینز که با ترجمه‌ی مریم تقدیسی و سعید مینویی به شما ارائه می‌شود. نسخه کاغذی این کتاب توسط انتشارات پندارتابان به چاپ رسیده و نشر جیحون تهیه نسخه صوتی آن را برعهده داشته است.

کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید قدرت واقعی کلمات را بشناسید و آن‌ها را در شکوفایی خود به کار بگیرید شنیدن این اثر را به شما توصیه می‌کنیم.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

حیطه‌ی اصلی فعالیت حرفه‌ای آنتونی رابینز (Anthony Robbins)، نویسنده و سخنران آمریکایی، در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت و خودیاری است. او بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه‌کتاب‌هایی‌ست که تا کنون در این حوزه نوشته است. آنتونی رابینز در حال حاضر بنیانگذار و رئیس هیئت‌مدیره‌ی بنیاد آنتونی رابینز در آمریکا است که به افراد و سازمان‌های مختلف کمک می‌کند عملکرد خود را بهبود ببخشند و در مسیر موفقیت قدم بردارند. «365 گام به سوی موفقیت»، «ارزش‌های زندگی و رؤیای سرنوشت»، «آینده‌ی خود را بسازید» و «از واماندگی تا شکوفایی» عناوین تعدادی از آثار رابینز هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها می‌شنویم

ناامیدی در صورتی که فورا با آن مقابله نشود می‌تواند احساس بسیار مخربی باشد. این احساس موجب می‌شود شما تصور کنید شکست خورده‌اید یا برای همیشه چیزی را در زندگی خود از دست داده‌اید. هر احساس غم یا شکستی که در نتیجه‌‌ی زیاده‌خواهی شما ایجاد شود می‌تواند به حس ناامیدی مبدل شود. پیامی که احساس ناامیدی برای شما دارد این است که انتظار شما یا همان هدفی که به دنبال آن بوده‌اید احتمالا تحقق نمی‌یابد. زمان آن رسیده که هدف جدیدی درنظر بگیرید و انتظارات خود را مطابق آن تغییر دهید، سپس فورا برای رسیدن به آن اقدام کنید.

راه حل: یک. فورا مشخص کنید از این شرایط چه تجربه‌ای می‌توانید برای آینده و برای رسیدن به هدف اولیه خود کسب کنید. دو. هدف جدیدی را در نظر بگیرید، هدفی روحیه‌بخش و ساده‌تر که بتوانید به سرعت به آن دست یابید. سه. در نظر بگیرید که ممکن است زود قضاوت کرده باشید. اغلب مسائلی که شما را ناراحت می‌کنند مسائلی گذرا هستند. همه ما باید به یاد داشته باشیم تاخیر خداوند به معنای انکار او نیست. شاید در حال حاضر در یک وضعیت وقفه زمانی قرار دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
درباره نویسنده
3 دقیقه
سپاس
16 دقیقه
بخش اول
14 دقیقه
بخش دوم
10 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
10 دقیقه
بخش هفتم
11 دقیقه
بخش هشتم
10 دقیقه
بخش نهم
18 دقیقه
بخش دهم
14 دقیقه
بخش یازدهم
9 دقیقه
بخش دوازدهم
19 دقیقه
بخش سیزدهم
11 دقیقه
بخش چهاردهم
13 دقیقه
بخش پانزدهم
17 دقیقه
بخش شانزدهم
11 دقیقه
بخش هفدهم
11 دقیقه
بخش هجدهم
12 دقیقه
بخش نوزدهم
10 دقیقه
بخش بیستم
18 دقیقه
بخش بیست‌ویکم
14 دقیقه
بخش بیست‌ودوم
19 دقیقه
بخش بیست‌وسوم
17 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم
17 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم
19 دقیقه
بخش بیست‌وششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها
نویسنده
مترجممریم تقدیسی، سعید مینویی
راویهوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها

nastaran birgani
۱۴۰۲/۳/۱
این کتاب به خوبی توضیح میده که چرا واژگان می‌تواند یکی از قدرتمندترین ابزار‌های ارتباطی و تحول شخصی باشند. این قدرت به دلیل قابلیت ایجاد تاثیر و نفوذ ذهنی در شخص است. واژگانی که با دقت و براساس شرایط به خود گفته شوند، قادر به تغییر عقاید، انگیزشی شدن و حتی تحول اساسی در زندگی افراد هستند.
این امر
در برخی مواقع می‌تواند مثبت و در برخی دیگر منفی باشد. به عنوان مثال، سخنرانی‌های با اعتماد به نفس، صحبت‌های درخشان و پر قدرت نمی‌توانند تنها بر کسانی که به آن‌ها گوش می‌دهند، تاثیر بگذارند، بلکه ممکن است بر رفتار گروهی به وسعت بیشتری تاثیر بگذارند.
در نتیجه، باید توانایی استفاده صحیح از واژگان را پرورش داد و از آن‌ها به نحو صحیح و با دقت بیشتری استفاده کرد تا به نفوذ و تأثیر مثبت بیشتری بر خود و دیگران دست یافت.
نسرین میرزاییفر
۱۴۰۲/۱/۷
باسلام و خسته نباشید به شما عزیزان
وای چقد کتاب خوبیه چقد واژه‌ها و احساساتی که پشتشه تاثیرگذاره اگه بدونیم که چقد این کلمات (واژه ها) روی رفتار و زندگیمون تاثیر میزاره تمام هواسمون رو جمع میکنیم که حرفای بیهوده و حتی به شوخی نزنیم و چقد انتونی رابیز مثله کتابهای دیگه اشون ساده و قدرتمند بهمون یاد
میده در این کتاب که چطور امتحانشون کنیم و تاثیرشو رو ببینیم با مثال‌ها و تست‌هایی که خودشون کردن از صحبت کردن با دوستان و دیگران و طرز رفتار و حسی که هر کسی نسبت به جملات و کلمات داره چقد متفاوت و جالب است ساده و عالی توصیح میده و انقد شیرین و جذابه که مشتاقانه دوس داری سریع خودتم تست کنی
به نظره من خیلی کتاب عالی و آموزنده ایست
Ms
۱۴۰۳/۱/۱
یه کتاب راجب نحوه تفکر و قدرت کلمات درواقعه این کتاب مکمل کتاباییی مثل ارزوی تو دستور توس از کوین تورودو و امثال اونه راجب انرژی انتخاب کلمات و تاثیر اونا روی تفکرتون و احساساتون میگه که در نهایت اینا روی زندگیتون و مسیرش تاثیر میزران اگه اعتقاد دارید به این جور موارد واقعا این کتابا عالیه و میکنم پیشنهاد از کتاب کوین ترودو شروع کنید و بعد این کتاب در نهایت فراموش نکنید کتاب‌های انتونی رابینز در پایه و اعماق خود همیشه دیدگاه اقتصادی و مذاکراتی شمارو قوی میکنن و نکته جالبیه که تو این کتابم بود
زینب جعفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
من خیلی از این کتاب خوشم اومد. اول خوبی کتاب رو بگم. خوبیش گوینده عالی بود که باعث شد تا اخر کتاب رو با دقت گوش بدم. دوم موضوع خیلی جذاب کتاب بود که تاثیر زیاد کلمات رو تو زندگی با مثال نشون میده و برای من خیلی تاثیر گذار بود که باید حواسمون به تک تک کلماتی که میگیم باشه ولی نکته‌ی منفی کتاب یکی دو فصل اخر بود که حس کردم ناگهان لحن گوینده عوض شده و کتاب به جذابیت فصل‌های قبل تر نیست ولی با این وجود واقعا پیشنهاد میکنم این کتاب رو تهیه کنید چون تاثیر زیادی در زندگیتون خواهد گذاشت
Afsane Varzeshi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
با تشکر از کتابراه
آنتونی رابینز در کتاب ۲۱ روز برای رسیدن به موفقیت که عالی بود بیشتر منو ترغیب کرد این کتاب رو هم که به قلم نویسنده محترم هست بخونم، واقعا جالب بود که هر کلمه در درون و بیرون چه انرژی و نیرویی از ما سلطه میکنه و مخصوصا چقدر این کلمات میتونه در آرامش ما تاثیر داشته باشه، چیزیکه شاید هرگز به آن فکر نکرده بودم، توصیه میکنم حتما بخونید نه یک بار بلکه دو سه بار.
مهدی جوانمرد
۱۴۰۲/۱۰/۷
با سلام و تشکر از کتابراه
کتاب فوق العاده زیبا و جذاب و بسیار اموزنده و منطقی هست برای من خیلی تاثیر گذار و مفید بود و توانست کل دیدگاه و نگرش من رو نسبت همه چیز در زندگی تغییر بده جزو کتابهایی هست که هرکسی در طول زندگیش حتما یبار باید بخونه همانطور که به چهار نفر از اطرافیان شدیدا توصیه کردم حتما
این کتابو گوش بدن به همه کسانی که این نظر رو میخونن تصویه میکنم حتما گوش بکنید
گوینده کتاب هم بسیار عالی هست تشکر میکنم
علی
۱۴۰۲/۴/۱۷
کتاب عالی و مفید برای تشخیص درست از بکار بردن کلمات و واژگان در ایجاد رابطه و ترمیم روابط می‌باشد با فهم عمیق از مطالب این کتاب میشود روابط خود را با دیگران درست و با برنامه ادامه داد و حتی بسیاری کلماتی که بابی اطلاعی از قدرت تخریب أن کلمات که باعث شده‌اند ما حتی دل نزدیکترین افراد را به رنج بیاوریم با یادگیری قدرت کلمات خوب دوباره آن روابط تیره را تبدیل به روابط پر از عشق و محبت کنیم
محمد تقی زاده
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب مفیدی هست، ما متوجه می‌شویم که به انتخاب کلمات خود دقت کنیم و می‌فهمیم که از بین واژگان مختلف همواره می‌توانیم بهترین را گزینش کنیم، این کتاب ما را متوجه می‌کند که در صحبت با مخاطبان دست به گلچین زدن از بین کلمات بمردازیم جدا که واژگان دارای قدرت و حس مختلفی هستند. سپاس از تهیه و تدارک دیدگان این برنامه. سلامت باشند.
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۲/۱/۹
باسلام
چقدر خوب میشد در مدارس نیز اینچنین کتابهای ارزشمندی بعنوان کتاب درسی قرار می‌گرفت واز دانش آموزان میخواستند تا این کتاب‌ها را مفهومی مطالعه کنند و ارایه دهند من واقعا استفاده کردم وبه عنوان کتاب مرجع برای دانش اجتماعی ضروری همیشه راهکارهای این کتاب را به کار میگرم
سپاس از مجموعه بزرگوار کتابراه
Arman
۱۴۰۲/۷/۲۵
با توجه به بیانات نویسنده و سخنران آمریکایی، برایان تریسی، ۸۵ درصد موفقیت در زمینه‌های مختلف از جمله کسب‌ و کار و زندگی شخصی به نحوه برقراری ارتباط مؤثر با دیگران بستگی دارد. اکتساب مهارت نفوذپذیری به شما امکان می‌دهد که در مکالمات و مذاکرات خود با استفاده از تکنیک‌های متقاعدسازی به موفقیت دست پیدا کنید و به اهداف شخصی و اجتماعی خود دست یابید
삶~◇
۱۴۰۲/۱/۴
به نظرم این کتاب به صورت درستی یاد آوری میکنه که چقدر کلمات قدرتمند هستن و چه تاثیر بسزایی توی زندگی و روابط ما دارن، جوری که باید بدونی کجا و چطور و چی بگی تا مسیری که داری طی میکنی برای رسیدن به هر چیزی حتی کوچیک،
مانع رسیدن تو نشه، چون کلماتی که دهن ما خارج میشه بیشترین تاثیر رو روی خودمون داره....
زهرا طاهری
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب بی نظیر و بسیار کاربردی ممنون از کتابراه عزیزم بابت هدایای فوق‌العاده‌اش فقط یه ایراد میشه به این کتاب گرفت گویندگی ضعیف به نظر من نویسنده در کتاب خودش داره با مخاطب صحبت میکنه و لحن گوینده متاسفانه اون حس و حالی که مربوط به سخنان آنتونی رابینز باشه را نداره و خیلی ساده و کلیشه‌ای بیان میشه
shaqayeq rastkhadiv
۱۴۰۱/۱۲/۷
تا اینجا که چند قسمتش رو گوش دادم همه چی عالی بود.
من و همسرم اکثر کتاب‌ها رو باهم گوش میدهیم. و فکر میکنم جملاتش درسته. چون خودمون هم به این نتایج رسیده بودیم و در حال اصلاح واژگان خودمون بودیم که تصادفا به این کتاب رسیدیم.
مرسی از کتابراه.
طاهره شهبازی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند را به همه پیشنهاد می‌کنم. خصوصا در این روزهای پر تشویش، همه‌ی ما نیاز داریم که بتوانیم با روشهایی اصولی، توان از دست رفته‌ی خود را باز یابیم، که با مطالعه‌ی این کتاب و بکار بردن آموزه‌های ساده‌ی آن، این امر میسر می‌شود.
سودابه فرجزاده
۱۴۰۲/۱/۵
با سلام، این کتاب یکی از همان کتابهایی است من باید بیش از دوبار باید بخونم فعلأ یکبار خواندم و نکات بسیار آموزنده درش هست و به همه خواندنش را توصیه میکنم و مطمئن هستم که پشیمون نمیشید و چیزهای زیادی ازش یاد میگیرید، موفق باشید
مشاهده همه نظرات 121

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها

برای دریافت کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.