معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی
قیمت:
۱۸۵۰۰۰ ۱۶۶,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی

کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی نوشته‌ی علیرضا اسددخت و علیرضا قاضی‌زاده، نرم‌افزار کاربردی واتر جیمز را معرفی می‌کند و قابلیت‌های مختلف آن را توضیح می‌دهد. این منبع به خواننده یاد می‌دهد چطور با این ابزار کیفیت آب و حالت آتش‌نشانی را شبیه‌سازی کند، انواع محاسبات پارامترهای هیدرولیکی، غلظت آلاینده و هزینه‌ی انرژی را انجام دهد و سیستم آبرسانی را بهینه‌سازی کند.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی

طراحی شبکه‌ی توزیع آب و خطوط انتقال لوله فرآیندی پیچیده و زمان‌بر است. در این زمینه محدودیت‌ها و موارد متعددی وجود دارد که باید آن‌ها را لحاظ کرد؛ برای مثال باید سرعت و فشار آب را محاسبه کرد، هزینه‌ها را سنجید، آلودگی آب را در نظر داشت و از مهم‌تر، کیفیت آب را در اولویت قرار داد. از این رو طراحی شبکه‌ی توزیع آب خیلی کاربردی نیست و همیشه مشکلات زیادی به همراه دارد.

از چند دهه قبل و با پیشرفت‌های فناوری، نرم‌افزارهایی توسعه داده شده‌اند که هدفشان طراحی و تحلیل شبکه‌ی توزیع آب است. از میان همه‌ی آن‌ها نرم‌افزار واتر جیمز، به خاطر سادگی و امکاناتی زیادی که دارد، با استقبال بیشتری روبرو شده است. این ابزار محیطی ساده و کاربرپسند دارد و می‌شود خیلی زود آن را یاد گرفت. امکان شبیه‌سازی، تحلیل حساسیت و انجام محاسبات پیشرفته ازجمله قابلیت‌های مهم واتر جیمز هستند که باعث شده‌اند بتوان از آن در موارد زیادی استفاده کرد. کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی نوشته‌ی علیرضا اسددخت و علیرضا قاضی زاده، این ابزار را معرفی می‌کند و می‌کوشد امکانات متنوع و مختلف آن را توضیح دهد. این منبع آموزشی در قالب مثال‌هایی عملی به خواننده یاد می‌دهد که چگونه با واتر جیمز کار کند.

علیرضا اسددخت و علیرضا قاضی زاده کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی را در چهارده فصل تدوین کرده‌اند: آن‌ها در فصول ابتدایی به معرفی محیط این ابزار می‌پردازند و نوارها و منوهای آن را تشریح می‌کنند. در ادامه نشان می‌دهند که چطور می‌توان در آن پروژه ایجاد کرد و مدل ساخت. مدل‌سازی و تحلیل از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار هستند. نویسندگان در بخش‌های بعدی توضیح می‌دهند که چطور می‌توان اجزای یک شبکه‌ی توزیع آب را با واتر جیمز مدل‌سازی کرد. انجام محاسبات، آنالیز و تحلیل حساسیت از مفاهیمی هستند که در فصول آخر به آن‌ها پرداخته می‌شود. این کتاب نحوه‌ی شبیه‌سازی کیفیت آب و حالت آتش‌نشانی، محاسبه‌ی پارامترهای هیدرولیکی، غلظت آلاینده و هزینه‌ی انرژی با این ابزار را می‌آموزد و فرآیند بهبود و توسعه‌ی سیستم آبرسانی با کمک آن را نشان می‌دهد.

کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به مهندسان عمران و کشاورزی و کارشناسان محیط‌زیست پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی می‌خوانیم

ModelBuilder این امکان را به کاربر می‌دهد تا به عنوان مثال یک شبکه موجود در محیط GIS یا CAD را وارد نرمافزار WaterGEMS نماید و یا برای تکمیل و اضافه‌کردن مدل موجود از آن استفاده نماید. ModelBuilder از فرمت‌های مختلفی از داده‌ها از بانک‌های اطلاعاتی ساده مانند اکسس، صفحات گسترده مانند اکسل، اتوکد، داده‌های GIS تا حتی داده‌های موجود در برنامه‌های پیچیده‌تر مانند SQL و Oracle را پشتیبانی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کلیات
فصل 2: معرفی محیط نرم‌افزار
فصل 3: آغاز یک پروژه
فصل 4: استفاده از ایجادکننده مدل (Model Builder)
فصل 5: ایجاد شماتیک یک شبکه متعارف در محیط نرم‌افزار
فصل 6: معرفی و نحوه مدل‌سازی سایر اجزاء موجود در شبکه‌های توزیع آب
فصل 7: تخصیص رقوم زمین به گره‌ها و اجزای نقطه‌ای
فصل 8: بارگذاری شبکه
فصل 9: انجام محاسبات آنالیز و طراحی توسط نرم‌افزار
فصل 10: ارائه نتایج مدل‌سازی توسط نرم‌افزار
فصل 11: استفاده از آلترناتیوها در مدل‌سازی
فصل 12: Darwin Dsigner
فصل 13: تحلیل دبی آتش‌سوزی
فصل 14: سایر قابلیت‌های نرم‌افزار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات391
زبانفارسی
شابک978-600-1245-55-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی عمران
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰۰ ۱۶۶,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley Water CAD / Water GEMS V 8 iss4 برای طراحی و تحلیل شبکه‌های آبرسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.