معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ: مقدماتی

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ: مقدماتی
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ: مقدماتی

آزاده شفیعی بافتی در کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ، اصول کار با برنامه‌ی فتوشاپ و امکانات مختلف این ‌نرم‌افزار را به تازه‌کارها آموزش می‌دهد. شیوه‌ی آموزش در این اثر، ارائه‌ی تمرین‌های عملی با هدف یادگیری پایدار است.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ

بسیاری از فعالیت‌هایی که ممکن است به انجام آن‌ علاقه داشته‌ باشید یا آن را لازم و ضروری بدانید، در یک اصل مشترک هستند: اصل برقراری ارتباط. از کارهای هنری گرفته تا بازاریابی، کمپین‌های خیریه و فعالیت در زمینه‌ی علم، همگی به ایجاد ارتباط با مخاطب نیاز دارند. البته هدف و مخاطب ارتباط در هر کدام از این فعالیت‌ها متفاوت است اما یکی از عناصر مشترکی که این ارتباط را با مخاطب ایجاد می‌کند تصاویر است. هنرهای بصری به کمک تصاویر تولید می‌شوند. این تصاویر هستند که جذابیت محصول را به مشتری‌ها نشان می‌دهند و لوگوی برند را به آن‌ها می‌شناسانند. تصویر پوستر یک بازارچه‌ی خیریه، افراد را به شرکت در آن ترغیب می‌کند و پژوهشگر علمی، نتیجه‌ی مقاله‌اش را در قالب پوستر به کنفرانس‌های تحقیقاتی می‌فرستد. نام بردن از لیست فعالیت‌هایی که به وسیله‌ی تصاویر با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند تمام‌شدنی نیست. این موضوع، اهمیت کسب مهارت در زمینه‌ی تولید و ویرایش محتوای تصویری را نشان می‌دهد؛ مهارتی که یادگیری آن را می‌توانید با کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ شروع کنید.

آزاده شفیعی بافتی مطالب کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ را با تعریف و توضیح مفاهیم اولیه‌ی گرافیک که برای یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ لازم هستند شروع می‌کند. بعد از یادگرفتن این مفاهیم، با خود نرم‌افزار آشنا می‌شوید، روش نصب و راه‌اندازی آن را یاد می‌گیرید و امکانات مختلف برنامه‌ی فتوشاپ را می‌شناسید. گسترده‌ترین بخش کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ، آموزش منوهای مختلف این برنامه است. در انتهای هر فصل از کتاب، واژه‌نامه، سؤال‌هایی برای خودآزمایی و چند تمرین عملی وجود دارد. با استفاده از واژه‌نامه‌های انتهای هر فصل می‌توانید معادل انگلیسی لغات و اصطلاحات تخصصی‌ای که در آن فصل به کار رفته را یاد بگیرید. سؤال‌های خودآزمایی کمک می‌کند مطالب فصل را مرور کنید و به حافظه بسپارید. در نهایت، با انجام تمرین‌های آخر فصل‌ها و پروژه‌های عملی انتهای کتاب، مطالبی که یاد گرفته‌اید تبدیل به مهارت می‌شوند. این ساختار آموزشی ویژه، کتاب آزاده شفیعی بافتی را از بقیه‌ی کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده‌اند متفاوت می‌کند.

کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ توسط مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران چاپ شده‌ است.

لیست ویژگی‌های منحصربه‌فرد کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ:

  • ساختار گام‌به‌گام آموزش برای تسهیل یادگیری؛
  • واژه‌نامه‌های فارسی به انگلیسی برای آشنایی با عبارت‌های تخصصی هر فصل؛
  • خودآزمایی‌ها و تمرین‌ها برای انتقال مطالب از حافظه‌ی کوتاه‌مدت به بلندمدت؛
  • پروژه‌های عملی برای تبدیل یادگیری به مهارت کاربردی؛
  • به‌کارگیری زبان فنی، در عین حفظ سادگی مطالب.

کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به یادگیری مقدماتی فوتوشاپ انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ: مقدماتی می‌خوانیم

ترکیب‌بندی بحث بسیار گسترده‌ای است و مهم‌ترین عامل در شکل‌گیری اثر تصویری است. چرا که با برقراری رابطه درست و منطقی بین عناصر موجود در یک اثر هنری به بیان کردن ذهنیت هنرمند از طریق سه عنصر فضا، فرم و تصویر می‌پردازد و فهم آن را برای مخاطب آسان می‌کند.

ترکیب‌بندی عملی است که هنرمند یا طراح برای ایجاد وحدت و سامان بخشیدن به عناصر بصری بین بخش‌های مختلف اثر به‌کار می‌برد. درواقع ترکیب عاملی است برای نشان‌دادن و بیان ذهنیت هنرمند به طوری که مخاطبان اثر بتوانند به طرز مؤثری با او ارتباط برقرار کنند.

پایه و اساس طراحی گرافیک و هرگونه دیزاین براساس ترکیب‌بندی اجزا و عناصر بصری به‌کار رفته در آن شکل می‌گیرد و یک دیزاین یا ترکیب موفق ترکیبی است که اجزاء بصری تشکیل‌دهنده آن از هم قابل تفکیک نیستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
سخنی با خوانندگان گرامی
فصل 1: اصول و مبانی گرافیک
فصل 2: آشنایی با نرم‌افزار فتوشاپ
فصل 3: آشنایی با محیط کار فتوشاپ
فصل 4: آشنایی با ابزارهای فتوشاپ
فصل 5: آشنایی با منوی Edit
فصل 6: آشنایی با منوی Image
فصل 7: آشنایی با منوی Layer
فصل 8: آشنایی با منوی Type
فصل 9: آشنایی با منوی Select
فصل 10: آشنایی با منوی Filter
فصل 11: آشنایی با منوی 3D
​​​​​​​فصل 12: آشنایی با منوی View
فصل 13: آشنایی با منوی Window
فصل 14: آشنایی با منوی Help
پروژه‌های عملی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ: مقدماتی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-218293-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی نرم افزار فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.