معرفی و دانلود کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS

کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS از سپیده افتخاری دوست با هدف توانمندسازی کاربران در تجزیه و تحلیل بانک اطلاعاتی نوشته شده و می‌تواند نقش مهمی در آموزش و ارتقا سطح کاربران این برنامه ایفا کند.

درباره کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS:

این روزها بازار آموزش برنامه‌های آفیس داغ است و با توجه به کاربرد کامپیوتر در مشاغل، هر روز افراد بیشتری تصمیم به یادگیری این مجموعه نرم‌افزار می‌گیرند. درمیان برنامه‌های مختلف این مجموعه، ورد، اکسل و پاورپوینت به ترتیب بیشترین توجه را دریافت می‌کنند و این موضوع به معنای مغفول ماندن سایر بخش‌های آفیس است. با توجه به این نکته، سپیده افتخاری دوست که سال‌ها تدریس دوره‌های ICDL در کارنامه خود دارد، تصمیم به تالیف اثری آموزشی گرفت تا نکات و ابزار‌های این نرم‌افزار را که تاکنون در هاله‌ای از ابهام بوده‌اند در اختیار شما قرار داده و سطح فعلی دانش اکسس در آموزشگاه‌های علمی کشور را افزایش دهد.

کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS یا ACCESS 2019 Step by Step، ضمن تدریس اصول پایه، از بیان مجدد اطلاعات تکراری خودداری می‌کند و به این دلیل حتی اگر کاربر فعلی اکسس هستید، می‌توانید با کمک آموخته‌های آن سرعت و مهارت خود در کار با این برنامه را بالا ببرید.

کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS مناسب چه کسانی است؟

با توجه به کاربردی بودن مطالب این کتاب هنرجویان مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای، دانشجویان و سایر افرادی که نیازمند کار با برنامه اکسس هستند می‌توانند از آن استفاده کنند.

در بخشی از کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS می‌خوانیم:

نرم‌افزاری که در پیش رو دارید، یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای بانک اطلاعاتی در دنیای امروز علم و فن آوری اطلاعات می‌باشد. این نرم‌افزار برای تمامی افرادی که می‌خواهند به تازگی با دنیای نرم‌افزار‌های بانک اطلاعاتی آشنا شوند بسیار مناسب و کارآمد است. این نکته در یادگیری این نرم‌افزار حائز اهمیت است که می‌توانیم بگوییم این برنامه پایه اصلی تمامی نرم‌افزار‌های بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده می‌باشد.

افرادی که با این نرم‌افزار به فراگیری بانک اطلاعاتی می‌پردازند نسبت به افراد دیگر با سایر نرم‌افزار‌های بانک اطلاعاتی، ارتباطی آسان‌تر برقرار کرده و آن‌ها را نیز می‌توانند به آسانی آموزش ببینند. این نرم‌افزار توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. از این نرم‌افزار برای تهیه و ایجاد بانک اطلاعاتی برای مجموعه‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی، که حجم ثبت اطلاعات سالانه آن‌ها بسیار بالا و زیاد نیست استفاده می‌شود.

جالب است این را بدانید اغلب نرم‌افزارهایی که هم اکنون در بیشتر اصناف استفاده می‌شوند مثل نرم‌افزار‌های داروخانه‌ها، رستوران‌ها، انبار‌ها و.... همگی از این نرم‌افزار برای طراحی بانک اطلاعاتی خود بهره برده‌اند. یادگیری این نرم‌افزار برای تمامی افراد توصیه می‌شود. به صورتی‌که آموزش و یادگیری این نرم‌افزار حتی در دوره‌های کاربردی آموزش رایانه بنام ICDL، که در تمامی دنیا مدرک معتبری می‌باشد در نظر گرفته شده و آموزش داده می‌شود. در این میان تمامی افرادی‌که مایل به ساختن و طراحی یک بانک اطلاعاتی برای مجموعه کاری خود می‌باشند و همچنین دانشجویان رشته‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات باید این نرم‌افزار را فراگرفته و آموزش ببینند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با نرم افزار اکسس و اجزاء و اشیاء
فصل دوم: آشنایی با محیط نرم‌افزار و نحوه ایجاد یک بانک اطلاعاتی 
فصل سوم: آشنایی با انواع داده و نحوه کاربرد
فصل چهارم: نحوه ایجاد جداول
فصل پنجم: کلید‌ها و انواع کلید‌ها و نحوه ساخت کلید
فصل ششم: رابطه‌ها و انواع رابطه و نحوه برقراری ارتباط بین جداول
فصل هفتم: پرس‌وجوها
فصل هشتم: فرم‌ها
فصل نهم: آشنایی با ماکرو و نحوه ایجاد ماکرو‌های کاربردی در پایگاه داده‌ها
فصل دهم: گزارشات
فصل یازدهم: نکات کاربردی در نرم افزار اکسس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-622-218-136-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
85000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS

شهاب زارعشاهی
۱۴۰۲/۱/۸
گام به گام توضیح داده بود و جذاب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS

برای دریافت کتاب آموزش گام به گام اکسس 2019: 2019 ACCESS و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.