معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو

مهدی کوهستانی، وحیدرضا مدقق و سپیده ذاکری در کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو صفر تا صد برخی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای کامپیوتری را به شما می‌آموزند. با خواندن این کتاب می‌توانید مهارت‌های شغلی خود را ارتقا دهید و در آزمون‌های استخدامی عملکرد بهتری داشته باشید.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو

کتابی که پیش روی شماست، با نام کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو، بر اساس جدیدترین سرفصل‌های بنیاد جهانی ICDL (گواهینامه‌ی بین‌المللی کاربری کامپیوتر) تدوین شده و مهدی کوهستانی، وحیدرضا مدقق و سپیده ذاکری در تألیف مطالب آن سعی بر توضیح دقیق هر موضوع و برطرف کردن کامل نیازهای آموزشی شما داشته‌اند. درسنامه‌های این کتاب به شما کمک می‌کند از نرم‌افزار‌های Access 2016 ،Excel 2016 و Power point 2016 استفاده‌ی بهینه‌ای داشته باشید و کاربردهای مهم هریک را در بسترهای شغلی و تحصیلی گوناگون درک کنید.

مهدی کوهستانی، وحیدرضا مدقق و سپیده ذاکری، کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو را به‌ شکل جمعی تألیف کرده‌اند و هدف‌شان از نگارش این اثر آشنایی شما با اصطلاحات مهم و قابلیت‌های گوناگون برخی از برنامه‌های کاربردی کامپیوتر است. با خواندن این کتاب می‌توانید مهارت‌هایی چون ایجاد جدول و مشاهده‌ی اطلاعات آن، مرتب‌سازی جدول‌، استفاده از توابع، ترسیم نمودارها، ترازبندی محتویات سلول و... را یاد بگیرید.

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و علاقه‌مندان به یادگیری پیشرفته‌ی برنامه‌های کامپیوتری می‌توانند از آموزش‌های مفید این اثر برخوردار شوند.

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌ی کامپیوتر، داوطلبان آزمون‌های استخدامی و تمامی افرادی که به‌دنبال توسعه‌ی مهارت‌های شغلی خود هستند، از آموزش‌های به‌روز این کتاب استفاده خواهند کرد.

در بخشی از کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو می‌خوانیم

پرس‌وجوها اشیایی هستند که می‌توانند داده‌هایی را استخراج کنند. یک کاربرد پرس‌وجو، فیلتر کردن ستون‌های جدول است.

فرض کنید می‌خواهیم از جدول Books_TBL فیلدهای "نام کتاب"، "مولف" و "ناشر" را استخراج کنیم. برای انجام این کار، مراحل زیر را انجام دهید. وارد زبانه‌ی CREATE شوید و روی دکمه‌ی Query Design کلیک کنید. نمای طراحی پرس‌وجو باز می‌شود و کادر محاوره Show Table نیز نمایش داده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با فرم
ایجاد گزارش
مفاهیم اصلی
ایجاد لیست سفارشی
فرمت علمی (Scinetific)  
سرصفحه و پاصفحه
نمودار
رسم نمودار
عنوان نمودار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات399
زبانفارسی
شابک978-600-124-468-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو

برای دریافت کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2016 سطح دو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.