معرفی و دانلود کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید

عکس جلد کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید
قیمت:
۵۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید

کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید یک راهنمای عملی برای رسیدگی به امور مالی است. کلر برت در این کتاب، به باور و افسانه‌های نادرست درباره‌ی پول می‌پردازد و سعی دارد تکنیک‌های مؤثری که برای مدیریت پول به کار می‌آید را معرفی کند. گفتنی‌ست این اثر در فهرست کتاب‌های پرفروش آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید

شاید برای هریک از ما پیش‌ آمده باشد که کنترل موجودی بانکی خود را از دست بدهیم و اواسط ماه با کمبود پول مواجه شویم. بنابراین زمان آن فرا رسیده است تا به این بی‌برنامگی و آشفتگی مالی خاتمه دهیم و فکری به حال مدیریت موجودی حسابمان کنیم.

کلر بارت (Claer Barrett)، روزنامه‌نگار و دبیر سابق بخش اقتصادی نشریه‌ی فایننشال تایمز با نثری ساده اما جذاب، سعی دارد در کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید (What They Don't Teach You About Money) به خوانندگان کمک کند تا از شر مشکلات مالی خود رها شوند. بارت در این کتاب به باورهای رایج، اما نادرست مالی می‌پردازد، برای اشتباه بودنِ آن‌ها استدلال می‌آورد و در آخر برای رسیدگی به امور مالی، نکات کاربردی و ارزشمندی را به مخاطبان معرفی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید

کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید به خوانندگان متذکر می‌شود که پول فقط عدد نیست، بلکه احساسات را شامل می‌شود؛ بنابراین باید رابطه‌ی خود با پول و تأثیر آن بر تصمیمات مادی را درک کرد. همچنین بر این نکته تأکید دارد که سرمایه‌گذاری فقط برای افراد ثروتمند نیست و همه‌ی انسان‌ها فارغ از نوع درآمد و حساب بانکی می‌توانند از سرمایه‌گذاری‌های کوچک شروع کنند و در طول زمان آن را افزایش دهند.

نویسنده‌ی کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید سعی دارد با استفاده از تجربیاتش، اعتماد ما را به مسائل مالی باز گرداند. او اعتقاد دارد دنیای مادی آن‌قدرها هم ترسناک نیست. برت با توصیه‌های عملی و معرفی گام‌به‌گام آن‌ها، تلاش می‌کند عادات غلط قبلی را کنار بگذاریم و بتوانیم منابع مادی خود را به‌گونه‌ای کارآمد مدیریت کنیم. او با لحنی طنزآمیز، امور مادی را ساده و قابل‌فهم کرده و با استفاده از داستان و مثال‌های واقعی کمک می‌کند خوانندگان در کنترل امور مالی خود توانمند شوند.

به‌طورکلی، هدف کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید، ارائه‌ی توصیه و بینش‌های عملی در مورد موضوعات مالی است که اغلب در آموزش سنتی نادیده گرفته می‌شوند یا به آن‌ها پرداخته نمی‌شود. این کتاب به جنبه‌های مختلف مالی شخصی، از جمله بودجه، پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و مدیریت بدهی می‌پردازد. همچنین راهنمایی‌هایی را در مورد چگونگی عبور از چالش‌های مالی و تصمیم‌گیری آگاهانه برای بهبود مسائل مالی ارائه می‌دهد و به خوانندگان، راهنمای جامعی برای مدیریت مؤثر پول و دستیابی به رفاه مالی معرفی می‌کند. کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید توسط انتشارات مون و با ترجمه‌ی مهسا شرع‌الاسلام منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید

  • این کتاب به زبان ساده درباره‌ی مسائل مالی سخن گفته و مخاطب آن می‌تواند همه‌ی افراد جهان باشد. (جف پرستریج، سردبیر ثروت گروه و امور مالی شخصی، دیلی میل و جنرال تراست)
  • این کتاب همه چیزهایی را که برای درک و کنترل امور مالی خود به آن نیاز دارید را در خود جای داده و در این دوران سخت، کاملاً ضروری و ارزشمند است. (لورین کلی، شخصیت تلویزیونی و روزنامه‌نگار)
  • کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید، کتابی است که در عین خنده‌دار بودن، آگاهانه و عاقلانه نوشته شده و نیاز است که ما آن را بخوانیم. (تیم هارفورد اوبی، اقتصاددان و نویسنده‌ی کتاب چگونه جهان را جمع کنیم)
  • کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید، کتابی است که می‌خواهم به‌ محض این‌که پسرم بزرگ شد، به او هدیه بدهم. به این دلیل که کلر بارت با زبانی آشنا و لحنی مهربان، درباره‌ی انسداد پولمان حرف می‌زند. (رانویر سینگ، روزنامه‌نگار صبح به خیر بریتانیا)
  • کلر روزنامه‌نگار و قهرمان سواد مالی است. این کتاب نتیجه‌ی تجربه و قدرت نگارش اوست. (مارتین لوئیس، کارشناس پس‌انداز پول)

کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره‌ی پول بدانید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر را به همه‌ی کسانی که به دنبال مدیریت موجودی بانکی خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید می‌خوانیم

می‌توانید سهام شرکت‌های خاص را بخرید اما هرکسی که از نرم‌افزارهای مبادله استفاده کرده باشد می‌داند ریسک این کار بسیار بالاست؛ قیمت‌های سهام‌های تکی بسیار متغیر است. همچنین، انتخاب اینکه چه سهمی را بخرید و چه سهمی را بفروشید نیاز به دانش بسیار و صرف زمان بالایی دارد. بااین‌حال، اصلاً به این معنا نیست که سرمایه‌گذاری در بازار سهام به درد شما نمی‌خورد. یکی از چیزهایی که بعدتر در این کتاب خواهید شنید این است که سرمایه‌گذاری شاخصی، راهی ارزان و آسان برای سرمایه‌گذارانی مثل من و شماست تا با خرید بخش بسیار کوچکی از صدها یا هزاران شرکت مختلف که در فهرست شاخص بازار سهام قرار دارند ریسک را به‌شدت کم کنیم.

فراموش نکنید که سرمایه‌گذاری در طرح صندوق بازنشستگی شرکتتان به شما آگاهی از امکان رشد بازارهای سهام سراسر دنیا را می‌دهد. تأمین‌کنندۀ صندوق شما می‌تواند این سرمایه‌گذاری‌ها را به نمایندگی از شما انجام دهد؛ بنابراین ممکن است سرمایه‌گذار شدن از آنچه تصور می‌کنید آسان‌تر باشد. رشدی که می‌خواهید داشته باشید همیشه بستگی به میزان ریسکی دارد که حاضرید بکنید. سرمایه‌گذاری در بازار سهام بیشترین امکان رشد را دارد اما گاهی خطرناک است و سرمایه‌گذاران باید بلد باشند احساساتشان را کنترل کنند و تصمیم بگیرند چقدر می‌خواهند ریسک کنند. دم را غنیمت شمارها شاید از اینکه ریسک‌های بزرگی بکنند خوشحال شوند اما جیترباگ‌ها اگر بدانند که ارزش سرمایه‌شان قرار است سقوط کند ممکن است وحشت کنند و پولشان را بیرون بکشند. گابلین‌ها چنان می‌ترسند پولشان را از دست بدهند که ممکن است تمامش را نقد کنند که البته در این صورت تورم پولشان را می‌بلعد (تقصیر خودشان است!). می‌توانید سرمایه‌گذاری در بازار سهام را با دیگر دارایی‌هایتان که عملکردهای دیگری دارند ادغام کنید (دارایی لغت دهان‌پرکنی برای همان مقدار پولی است که برای سرمایه‌گذاری در اختیار داریم).

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
پیشگفتار
1. پول: مسئله‌ای احساسی
2. خرج خرج خرج
3. اوضاع مالی‌تان را راست‌وریس کنید
4. تلۀ وام
5. هشتگ هدف
6. مخاطرات میان‌بر زدن به ثروت
7. کم‌کم ثروتمند شوید: سرمایۀ آینده
8. کم‌کم ثروتمند شوید: سرمایه‌گذاری با ISA
9. حداکثری کردن درآمد
10. صحبت از پول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید
نویسنده
مترجممهرسا شرع الاسلام
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-5914-39-1
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید

عسل رسولی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
نقد دارم به این کتاب، کتاب خوبی بود ولی با اقتصاد ایران اصلا مطابقت نداره و هیچ کدام از راهکارهایی که ارائه میده در ایران کاربرد نداره. به نظرم اقتصاد ایران جدایی از اقتصاد کشورهای دیگر است نه لزوما بهتر یا بدتر، بلکه کاملا منفک هست
Fateme Rahmani
۱۴۰۳/۱/۷
برای من مطالب مفیدی داشت ولی اون طور هم که راجع بهش تبلیغ شده نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید

برای دریافت کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.