معرفی و دانلود کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال

عکس جلد کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال

کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال سروده نیکناز کلالی مقدم امقانی، جهانی معماگونه و گاه خیالی و گاه رئالی را رو به دیدگان شما می‌گشاید و بینش و دید هر انسانی با هر برهه‌ای از زمان که قرار دارند یا هر تجربه‌ای که کسب کرده‌اند را بازگو می‌کند.

شعر هایکو کوتاه‌ترین شعر در دنیا است که توسط ژاپنی‌ها ابداع شده است. هایکو شما را در دنیای حال و کنونی غرق می‌کند و کاری می‌کند که برای لحظاتی به گذشته و آینده فکر نکنید. در حقیقت این موضوع شما را به سوی تعریف‌هایی از مراقبه و ذن هدایت می‌کند.

هایکو شما را به اعماق طبیعت هستی می‌برد و کاری می‌کند که شما صدای پرندگان، رود روان، باد و نسیم بهاری یا به هم خوردن شاخه‌ها و برگ‌های درختان و یا صدای چک‌چک باران و قطره‌های آب را بشنوید. در واقع تصویری از لحظه اکنون به شما نشان می‌دهد و فصول چهارگانه را در ذهنتان به تصویر می‌کشد. همچنین از درد و رنج و غم انسان‌ها سخن می‌گوید.

در بخشی از کتاب آنی از بیکرانگی می‌خوانیم:

از دور دیدمت
نزدیک شدم
دست‌هایم را به‌سوی تو دراز کردم
در حالی که تو را پشت شیشه می‌دیدم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات66
زبانفارسی
شابک978-622-734315-1
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال

برای دریافت کتاب آنی از بیکرانگی: مجموعه اشعار هایکو، کوتاه و مینیمال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.