معرفی و دانلود کتاب آواز دهکده

عکس جلد کتاب آواز دهکده
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آواز دهکده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آواز دهکده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آواز دهکده

 کتاب آوازِ دهکده، نمایشنامه‌ای است به یادماندنی و غم انگیز، سرشار از مهر و محبت و رحمت الهی. در این نمایشنامه آثول فوگارد بیشتر به مسائل شخصی پرداخته است.

در نمایشنامه‌‌ی آواز دهکده (plays one: the road to mecca, a place with the pigs, my children! my africa) و دیگر نمایشنامه‌‌های پسا آپارتایدی، بیشتر به مسائل شخصی افراد پرداخته‌شده تا مسائل سیاسی.

آثول فوگارد نمایشنامه‌نویس، داستان‌نویس، بازیگر و کارگردان اهل آفریقای جنوبی است. او به نوشته‌های سیاسی‌اش خصوصا در مخالفت با آپارتاید شهرت دارد. کتاب آواز دهکده زیباترین نمایشنامه آثول فوگارد (Athol fugard) است شاید به ظاهر ساده به نظر برسد اما فوق‌العاده قوی است.

در قسمتی از کتاب آواز دهکده می‌خوانیم:
اوه! نه! می‌تونن. حرفم رو باور کن. می‌دونم که چی می‌گم. این یه آسیبِ بسیار جدی و استثناییه... رؤیای بزرگی که نمی‌تونه حقیقی بشه. مثِ اون دوستت «آلفرد» و دوچرخه‌ی قدیمی دست‌ دومی که می‌خواد بخره. اگه اون رو به‌دست نیاره، خیلی بد نمی‌شه. دنیا پر از دوچرخه‌های قدیمی دست‌دومه. و روزی یه شانس دیگه برای خریدن اون داره. اما اگه بخواد به حرف تو گوش بده و درباره‌ی یه مارک جدید و درخشان خیال‌بافی کنه و اون رو باور کنه و با تمام وجود بخواد که به‌دستش بیاره، این اتفاق نمی‌تونه بیافته. چون اون فقط می‌تونه یه کار اتفاقی و نیمه‌وقت پیدا کنه، که دستمزدش حتی برای اینکه شکم خونواده‌اش رو سیر کنه، کافی نیست... این راه تلخیه. و تو درباره‌ی یه دوچرخه خیال‌بافی نمی‌کنی، «ورونیکا» ! تو درباره‌ی زندگی‌ات خیال‌بافی می‌کنی!

درسته، ممکنه زندگی شما مطابق میلتون نباشه. اگه رؤیاهای شما واقعی نشدن از شانس بد شما بوده، نه من! ممکنه شما برای روح شدن آماده باشید، اما من نیستم. شما نمی‌تونید آینده رو ببینید و نمی‌دونید که برای من چه اتفاقی می‌افته!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آواز دهکده
نویسنده
مترجممهلا صالحی
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-964-243-216-5
موضوع کتابنمایشنامه
قیمت نسخه الکترونیک
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آواز دهکده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آواز دهکده

برای دریافت کتاب آواز دهکده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.