معرفی و دانلود کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده

عکس جلد کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده

کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده، با طبقه‌بندی سیستم‌های AI آغاز می‌شود و شما را به درک عمیق‌تری از هوش مصنوعی هدایت می‌کند تا بتوانید یک تحلیل عینی از مسیر توسعه و اشتغال AI انجام دهید.

کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده (Future warfare: cultivating emerging technologies) به موضوع اصلی «مذاکره عدم اطمینان» می‌پردازد که در موقعیت‌هایی که AI در آن کار می‌کند، تأثیر می‌گذارد و فضای جنگی حاصل از هوش مصنوعی را در این زمینه تجزیه‌ و تحلیل می‌کند.

در این کتاب بخش «نکات خارق‌العاده»، ماهیت مختل کننده این فناوری را نشان می‌دهد. رشد و تکثیر آینده هوش مصنوعی در بخش «مظاهر آینده» مورد بحث قرار می‌گیرد. این بخش همچنین موضوعات مختلف مرتبط با هوش مصنوعی را برجسته می‌کند. در بخش "AI Powered Warfare"، تلاش برای به دست آوردن هوش مصنوعی، سیستم‌های نظامی را درگیر می‌کند.

بخش بعدی «چالش‌های» مرتبط با اشتغال نظامی سیستم‌های مستقر در هوش مصنوعی را تحلیل می‌کند. بخش مربوط به «نژاد رهبری جهانی» بر روند جهانی در استفاده نظامی از AI است که به تجزیه‌ و تحلیل از «موقعیت هند» می‌پردازد و برخی از توصیه‌هایش برای سیاست‌گذاران هندی است.

در بخشی از کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده می‌خوانیم:

یک دهه احتمالاً مدت زمان تحمیل عمده در کل است. محاسبات کوانتومی، فناوری نانو و هوش مصنوعی به‌ عنوان فناوری‌های همزیستی و هم‌افزایی برای بازآفرینی آینده بشر شناخته شده‌اند.

اتصال «اینترنت اشیاء» بالغ در آینده نزدیک، هوش مصنوعی را با اشیاء قبلاً بی‌اثر سازه‌ها، موتورها یا وسایل ادغام می‌کند، که احتمالاً باعث موازی حامی انسان می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که رباتیک و دستگاه‌های خودکار عملکرد خوبی در جوامع پیشرفته داشته باشند. دولت چین به‌صراحت می‌گوید، هوش مصنوعی مکانیسم کنترل بسیاری از دستگاه‌ها و ابزارهای آینده خواهد بود. هوش مصنوعی به کانون جدیدی از رقابت بین‌المللی تبدیل شده است. هوش مصنوعی یک فناوری استراتژیک است که منجر به آینده می‌شود. کشورهای بزرگ توسعه‌یافته جهان توسعه هوش مصنوعی را یک استراتژی اساسی برای تقویت رقابت ملی و حفظ امنیت ملی، تقویت برنامه‌ریزی و سیاست‌ها و تقویت استقرار در اطراف فن‌آوری‌های اصلی، استعدادهای برتر و استانداردها می‌دانند.

آنچه بار دیگر برای تبدیل‌شدن به یک نقطه عطف آینده به‌ دست آمده است، هوش عمومی مصنوعی (AGI) یا طراحی دستگاه‌هایی با هوش انسانی و عقل سلیم است. این‌گونه است که هوش مصنوعی در ابتدا مفهوم‌سازی شد.

در فوریه سال 2018، پاول آلن، بنیان‌گذار مایکروسافت اعلام کرد که برای تأمین بودجه پروژه الکساندریا، برای تدریس ماشین‌آلات «عقل سلیم»، طی سه سال آینده 125 میلیون دلار در موسسه هوش مصنوعی آلن سرمایه‌گذاری کرده است و یا ده‌ها سال کار، فن‌آوری‌های مدرن ساخت این نوع سیستم را آسان‌تر می‌کند.

احتمالاً هیچ مسئله‌ای، علمی یا ذهنی یا سحابی، خارج از دیدگاه هوش مصنوعی باقی نماند. در صورت بالغ شدن AI، می‌تواند به تکامل خود کمک کند و سرعت تکامل را بیشتر کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
طبقه‌بندی سیستم‌های AI
موارد خارق‌العاده
رشد و تجلیات آینده
AI Powered Warfare
اثر چند برابر نیرو
ساختمان در سناریو
توانمندساز کلیدی برای چند دامنه محیط‌ زیست
افزایش اشباع
سلاح‌های خودمختار
ضرورت غیرقابل‌اجتناب
رسیدگی به عدم اطمینان و جنگ‌های آینده
چالش‌های اضافی
بودجه و مسائل سازمانی
اعتمادسازی
سخت‌افزار و چالش‌های طراحی
مسابقه جهانی رهبری
ایالات‌متحده
روسیه
چین
دیگران
موقعیت هند
توصیه‌ها
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده
مترجمشبنم امیرجاوید
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-6598-89-7
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده

ع ع
۱۴۰۰/۱۱/۲
ای کاش قبل از خریدنش نظرات دیگران رو میخوندم. این چه ترجمه‌ایه؟ گوگل ترنسلیت میزد بهتر میشد. چطور اینجور کارهایی رو میفروشید به مردم؟ من منصرف شدم از خوندنش. لطفا پول من رو برگردونید
Fatemeh Dabiran
۱۳۹۹/۹/۱۳
آبروی خودتون رو با این کتاب نبرید. برش دارید. این خانم مترجم مدرک از کدوم دانشگاه گرفته؟ اصلا حرف زدن بلده؟ این پولا خوردن نداره
S Zehtab
۱۳۹۹/۹/۲۲
واقعا از خریدش پشیمونم!
فاطمه ع
۱۳۹۹/۸/۸
ترجمه بسیار تا بسیار بد!
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده

برای دریافت کتاب آینده جنگ و هوش مصنوعی: مسیر قابل مشاهده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.