معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب: چطور با اقدامات کوچک‌، ثروت، سلامتی و موفقیت خلق کنید

عکس جلد کتاب اثر مرکب: چطور با اقدامات کوچک‌، ثروت، سلامتی و موفقیت خلق کنید
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب: چطور با اقدامات کوچک‌، ثروت، سلامتی و موفقیت خلق کنید

گام‌هایی کوچک با نتایجی بزرگ؛ این شالوده‌ی کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های خودیاری است. او در این اثر پرفروش به شما می‌آموزد موفقیت یک علم است و هیچ ارتباطی با شانس و اقبال ندارد. بی‌تردید انسان‌ها با یکدیگر متفاوتند، اما دانش موفقیت قوانین یکسانی دارد که اگر به شکل اصولی به‌کارگرفته شوند، نتیجه فقط و فقط یک چیز است: موفقیت!

درباره‌ی کتاب اثر مرکب

آهسته و پیوسته رفتن اصل مهمی در زندگی است که اگر به‌درستی اجرا شود، نتایج اثرگذاری را به بار می‌آورد. دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده‌ی مشهور آمریکایی که آثارش در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌ تایمز قرار دارد، در کتاب اثر مرکب (Compound Effect) این نکته‌ی اساسی را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و به خواننده گوشزد می‌کند که مسیر موفقیت بسیار طولانی‌ست. بنابراین هر کسی برای رسیدن به آن باید تصمیمات درست و اصولی بگیرد. هاردی به آموزش‌های استاد خود جیم ران وفادار بوده و معتقد است موفق شدن هیچ ارتباطی با بخت و اقبال ندارد، همین‌طور هیچ قرص جادو و گوی سحرآمیزی هم نیست که با وجود آن‌ها یک‌شبه جوان و ثروتمند شد؛ پس بهتر است فریب تبلیغات دروغین و ادعاهای جدید را نخورید. چراکه اگر دانش رسیدن به موفقیت را بیاموزید و در مسیر خود استوار و صبور باشید، آنچه را که کاشته‌اید، درو خواهید کرد.

معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب درباره‌ی ثبات و پایداری است و این نکته را به خوانندگان خود یادآور می‌شود که تصمیمات، از هر نوعی که باشند، آینده را می‌سازند. نویسنده در این کتاب به اهمیت تصمیم‌گیری و تعیین هدف اشاره می‌کند و معتقد است حتی انحراف اندکی در مسیر پیشِ رو یا یک تصمیم اشتباه کوچک، ما را کیلومترها از مقصدمان دور می‌کند. هاردی در این کتاب به نوعی اسرار موفقیت خودش را فاش کرده و کامیابی‌هایش را مدیون نظم و چهارچوب منحصربه‌فردی می‌داند که از کودکی با آن بزرگ شده. کتاب حاضر شش فصل را در برمی‌گیرد و نویسنده در بخش‌های مختلف آن به موضوعاتی همچون اثر مرکب در عمل، انتخاب‌ها، عادات، تأثیرات و دیگر مواردی پرداخته که از نظر او اصول رسیدن به یک موفقیت باثبات و پایدار هستند.

کتاب اثر مرکب اولین بار در سال 2012 منتشر شده و انتشارات کاپیتان آن را با ترجمه‌ی محمود جولایی در دسترس علاقه‌مندان به کتابخوانی قرار داده است.

افتخارات کتاب اثر مرکب

  • حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون
  • حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • یک صندوقچه‌ی گنج سرشار از ایده‌های ناب، جهت رسیدن به موفقیت‌هایی بزرگ‌تر از آنچه امکانپذیر بودنش را تصور می‌کردید. (برایان تریسی)
  • اگر به دنبال فرمولی هستید که زندگی شما را تغییر داده و رویاهایتان را محقق کند، مطالب کتاب اثر مرکب همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. (دیوید باخ، نویسنده‌ی پرفروش)
  • این کتاب راه موفقیت، خوشبختی و رضایت بیشتر شما را به شما نشان خواهد داد. (دانی دویچ، مجری)

کتاب اثر مرکب مناسب چه کسانی است؟

خواندن این اثر به دوستداران کتب موفقیت و خودسازی توصیه می‌شود. چنانچه قصد دارید در مسیر زندگی خود گام‌های کوچک با تاثیرات بزرگ بردارید، این کتاب کاربردی را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب اثر مرکب: چطور با اقدامات کوچک‌، ثروت، سلامتی و موفقیت خلق کنید می‌خوانیم

همه‌ی ما مردان و زنان خودساخته‌ای هستیم، اما فقط افراد موفق هستند که از امتیاز این صفت برخوردار می‌شوند. وقتی با ایده‌ی «مسئولیت صددرصدی» در سمیناری آشنا شدم، هجده‌ساله بودم؛ مفهومی جدیدی که زندگی من را کاملاً دگرگون کرد. اگر بقیه‌ی کتاب را دور بیندازید و فقط همین مفهوم را تمرین کنید، طی دو تا سه سال تغییرات زندگی شما به‌قدری زیاد می‌شود که دوستان و خانواده‌تان به‌سختی شمای قدیمی را به یاد می‌آورند. در سمیناری که در هجده‌سالگی حضور داشتم، سخنران پرسید: «برای مؤثر بودن یک رابطه مسئولیت شما چند درصد است؟» من نوجوان بودم و فکر می‌کردم همه‌چیز را در مورد عشق واقعی می‌دانم. ناگهان گفتم: «پنجاه، پنجاه!» به نظرم خیلی واضح بود. هر دو نفر باید مسئولیت را به‌طور مساوی تقسیم کنند، زیرا در غیر این صورت یکی از طرفین رابطه ضرر می‌کند. شخص دیگری فریاد زد: «51 به 49» و این‌طور استدلال کرد: «شما باید نسبت به‌طرف مقابل مسئولیت بیشتری را بپذیرید. مگر اساس روابط فداکاری و گذشت نیست؟» دیگری فریاد زد: «هشتاد به بیست.»

مربی برگشت و با حروف بزرگ و پررنگ، روی کاغذی که روی تخته بود، نوشت: «صد به صفر» و گفت: «شما باید صد درصد مسئولیت یک رابطه را قبول کنید و در قبال آن انتظار دریافت چیزی را نداشته باشید. یک رابطه‌ی عاشقانه فقط وقتی مؤثر است که شما صد درصد مسئولیت آن را بر عهده بگیرید. در غیر این صورت، رابطه‌ای که بر اساس شانس و احتمال بناشده باشد، همیشه در معرض آسیب و خراب شدن خواهد بود.» اوه! این چیزی نبود که انتظارش را داشتم! اما سریع فهمیدم که این مفهوم چگونه می‌تواند همه‌ی جنبه‌های زندگی من را متحول کند. اگر همیشه خود را صد درصد مسئول همه‌ی چیز‌هایی که تجربه می‌کنم بدانم، یعنی کاملاً مسئولیت همه‌ی انتخاب‌ها، همه‌ی رفتار‌ها و هر آنچه برایم اتفاق می‌افتد را بر عهده گرفتم. پس همه‌چیز به خودم بستگی دارد. من مسئول همه‌ی کار‌هایی که انجام داده‌ام، انجام نداده‌ام و یا چگونگی واکنش به آنچه برایم رخ‌داده است، هستم.

فهرست مطالب کتاب

پیام ویژه‌ی آنتونی رابینز
مقدمه‌ی نویسنده
فصل اول: اثر مرکب در عمل
اثر موجی
فصل دوم: انتخاب‌ها
فیل‌ها گاز نمی‌گیرند
خوش‌شانسی
فصل سوم: عادت‌ها
چرا همه‌چیز ممکن است؟!
فصل چهارم: تکانش
قدرت رویه‌ها
ریتم‌ عملکردتان را پیدا کنید!
فصل پنجم: تأثیرات
استخدام مربی
فصل ششم: شتاب‌دهی
نتایجتان را چند برابر کنید
بهتر از انتظار انجامش دهید
نتیجه‌گیری
ضمیمه‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب: چطور با اقدامات کوچک‌، ثروت، سلامتی و موفقیت خلق کنید
نویسنده
مترجممحمود جولایی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات237
زبانفارسی
شابک978-622-97813-0-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.