معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب: آغاز جهشی در زندگی، درآمد و موفقیت شما

عکس جلد کتاب اثر مرکب: آغاز جهشی در زندگی، درآمد و موفقیت شما
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب: آغاز جهشی در زندگی، درآمد و موفقیت شما

دارن هاردی، نتایج سال‌ها تجربه و مطالعه‌اش را در زمینه‌ی پیشرفت‌های شغلی و شخصی، در اثر تحسین‌شده‌ی خود، کتاب اثر مرکب، با شما به اشتراک می‌گذارد. نویسنده در این اثر پرفروش نیویورک تایمز، با معرفی فرمولی ساده اما تضمین‌شده به شما آموزش می‌دهد که چطور به درآمد پایدار و روزافزون برسید و الگویی را به شما خواهد آموخت که نه‌تنها در زمینه‌ی کسب ثروت، بلکه در تمامی ابعاد زندگی می‌توانید آن را به کار ببندید و شاهد تأثیرات معجزه‌آسای آن باشید.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب

پیش از این‌که هر توضیحی در مورد کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) ارائه دهیم، ابتدا لازم است یک واقعیت ساده اما مهم را به شما یادآوری کنیم: برای پولدار شدن و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ، نه قرص خاصی وجود دارد، نه راه میان‌بری ساخته شده و نه قرار است کلید سحرآمیزی به کمکتان بیاید! موفقیت اصولی ساده اما منطقی دارد که با شناخت و به‌کار‌گیری آن‌ها می‌توانید به هرآنچه خواهانش هستید برسید. دارن هاردی (Darren Hardy) شما را با روشی آشنا می‌کند که پیش از این، مخاطبان بسیاری را به درآمد پایدار و سرمایه‌ی روبه‌رشد رسانده و بی‌شک همچنان این کاربرد را دارد که شما را به ثروتی افسانه‌ای برساند. برای درک هرچه بهتر آموزه‌های این نویسنده، لازم است در قدم اول، ذهن خود را از روش‌های دروغین و فریبنده‌ی کسب ثروت پاک کنید و آماده شوید تا به کمک یک فرمول ساده‌ی ریاضی، زندگی سرشار از موفقیت خود را بنا کنید.

اگرچه رویکردی که نویسنده برای ارتقای سطح زندگی‌تان به شما معرفی می‌کند، بسیار ساده است اما تنها با تلاش و ممارست مداوم شما به ثمر خواهد نشست. در حقیقت برای این‌که از طریق راهبردهای هاردی موفقیتی به دست آورید، لازم است رفتارهای خاصی را به‌عنوان عادت‌های فردی، در ذهن و زندگی خود تثبیت کنید. قطعاً تبدیل یک رفتار عادی به نوعی عادت، مستلزم صرف زمان و تمرین بسیار خواهد بود.

حتماً شما هم با اصطلاح «لقمه‌لقمه خوردن فیل» آشنایی دارید. در واقع چنین اصطلاحی به این معناست که انجام هیچ کاری غیرممکن نیست، اگر آن را به مراحل کوچک‌تر تجزیه کرده و به‌تدریج آن را به انجام برسانیم. این نکته، دقیقاً شاه‌کلید آموزه‌های کتاب اثر مرکب به حساب می‌آید. دارن هاردی به شما می‌آموزد که اهداف بلندپروازانه‌ی خود را به سلسله‌ای از مراحل پیوسته‌به‌هم تفکیک کرده و پله‌پله، دست‌نیافتنی‌ترین آرزوهایتان را نیز محقق کنید.

نویسنده طی فصول کتاب، گام‌به‌گام در کنارتان خواهد بود تا به شما بیاموزد، رفتارهای ساده‌ای را که انجام آن‌ها انرژی زیادی از شما نمی‌گیرد، به‌طور متوالی و بدون وقفه، طی یک زمان طولانی تکرار کنید. این رفتار در حقیقت براساس نوع هدفی که در ذهن دارید در نظر گرفته می‌شود و شما وظیفه دارید آن را به‌صورت یکی از عادت‌های خود دربیاورید تا به‌طور خودکار نیز قادر به انجام آن باشید. نکته‌ی مهم اینجاست که رفته‌رفته، کمیت یا کیفیت آن رفتار باید بهبود پیدا کند و به موازات آن، توانایی شما هم برای انجام هرچه بهتر آن افزایش یابد. به‌طور مثال، اگر شما روزی تنها هزار تومان را پس‌انداز کنید، به‌تدریج مقدار آن را افزایش داده و آن را به دو، سه، چهار،... و صد هزار تومان برسانید، درحالی‌که که هرگز عمل پس‌انداز کردن را قطع نکنید و در دوره‌های زمانی متعدد، بر مقدار آن بیفزایید، به مرور زمان با همین رفتار ساده به سرمایه‌ای هنگفت خواهید رسید که روزی حتی تصور نمی‌کردید قادر به پس‌انداز آن باشید. البته این شیوه را نه‌تنها در زمینه‌ی جمع‌آوری و کسب ثروت، که در سایر جنبه‌های زندگی خود نیز می‌توانید به کار ببرید و از ثمرات حیرت‌آور آن بهره‌مند شوید.

کتابی که پیش رو دارید، با برگردان افسانه درویشی، از سوی نشر کتیبه‌ی پارسی در اختیارتان قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های آمازون
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
  • حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • دارن هاردی بازهم یک کتاب مقدس دیگر را به آثار حوزه‌ی خودسازی و خودیاری افزوده. چنانچه قصد دارید زندگی خود را دگرگون کرده و تمامی رویاهایتان را به واقعیت بدل کنید، مطمئن باشید که کتاب اثر مرکب این کار را برای شما انجام خواهد داد. (دیوید باخ، کارشناس مالی و نویسنده‌ی پرفروش کتاب میلیونر اتوماتیک)

  • ساده، صریح و بسیار مؤثر! کتابی که مسیر خوشبختی و موفقیت روزافزون را به شما نشان خواهد داد. (دونی دویچ، تاجر و مدیر شرکت دویچ)

  • گنجینه‌ای ارزشمند مملو از راهکارها و نکته‌هایی که موفقیتی ورای تصورتان را برای شما به ارمغان می‌آورند. (برایان تریسی، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش)

  • کتاب حاضر نشان می‌دهد که چگونه با تمرکز بر امور کوچک، می‌توان تحولات پایدار را رقم زد. (Blinkist)

  • انسان‌ها همواره به دنبال این هستند که از جایگاه کنونی خود به جایگاهی که آرزویش را دارند برسند. این کتاب شما را در راه رسیدن به چنین جایگاهی یاری خواهد کرد. اثری بی‌نظیر از راهنمایی دلسوز. (رابین شارما)

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه کسب ثروت، رشد و توانمندسازی شخصی، توسعه‌ و رونق کسب‌و‌کار، همچنین دستیابی به موفقیت‌های روزافزون شغلی رویاهای شما هم هستند، باید بگوییم به کمک آموزش‌های نظام‌مند کتاب اثر مرکب، دیگر رویاهای شما نخواهند بود! بلکه به واقعیت‌های زندگی‌تان بدل خواهند شد. خودسازی و موفقیت شخصی دو دستاورد ارزشمندی هستند که پس از مطالعه‌ی این اثر نصیب شما می‌شوند.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم

دارن هاردی (زاده‌ی 1971)، نویسنده‌ی آمریکایی، سخنران انگیزشی، مشاور و از مربیان سرشناس حوزه‌ی موفقیت است. او سال‌ها در زمینه‌ی کارآفرینی و روان‌شناسی موفقیت به تألیف، مشاوره و آموزش مشغول بوده. علاقه به کسب درآمد به دوران کودکی وی برمی‌گردد؛ دورانی که سعی داشت از طریق نشست‌و‌برخاست با ثروتمندان رموز ثروتمند شدن را از ایشان بیاموزد. همین موضوع، درآمدی یک‌میلیون‌دلاری را در هجده‌سالگی برایش رقم زد.

انتشار مجله‌ی موفقیت، مشاوره به سازمان‌ها و آموزش به کارآفرینان در زمینه‌ی فعالیت‌های اقتصادی‌شان از فعالیت‌های حرفه‌ای وی در حوزه‌ی کسب‌و‌کار، موفقیت شغلی و آموزش اصول ثروتمند شدن هستند. برای بهره‌گیری از آموزش‌های عملی و کاربردی دارن هاردی می‌توانید به کتاب‌های وی، از جمله: «قطار کارآفرینی»، «امسال تکرار نخواهد شد»، «برنامه‌ریزی هفتگی»، «رهاسازی قدرت درونی»، «باورهایی برای یک زندگی موفق» و «تصمیمات سرنوشت‌ساز» مراجعه کنید.

در بخشی از کتاب اثر مرکب: آغاز جهشی در زندگی، درآمد و موفقیت شما می‌خوانیم

دنبال کردن چگونه است؟ چه شکلی دارد؟ گذشتن از میان یک برنامه‌ریزی پیوسته و بی‌رحم. هر روز با تاریخ جدیدی در یک صفحه شروع به کار کرده و امور را یادداشت‌برداری کنید.

بعد از هفته‌ی اول چه اتفاقی خواهد افتاد؟ احتمالاً متعجب خواهید شد. نگران می‌شوید که چگونه این کالری‌ها، پنی‌ها و دقایق از شما می‌گریزند. هرگز نمی‌دانستید آن‌ها در کنارتان بودند اما محو شدند.

اکنون ادامه دهید. شما یک مورد را برای سه هفته دنبال کنید. احتمالاً در حال نالیدن هستید و نمی‌خواهید این کار را ادامه دهید. اما به من اعتماد کنید. آن قدر از نتایج متعجب خواهید شد که بعد از یک هفته برای پیگیری کار دوم ثبت نام می‌کنید. عملاً می‌توانم این را تضمین کنم.

چرا سه هفته؟ روان‌شناسان می‌گویند هیچ کاری عادت نمی‌شود مگر این که سه هفته آن را انجام بدهید و تمرین کنید. این نشانه‌ی خوبی است و در نهایت عملی خواهد بود. بنابراین از شما می‌خواهم با این انتخاب خود همراه باشید و رفتار‌های خود را به مدت بیست و یک روز دنبال کنید. اگر از این کار امتناع کنید، من چیزی از دست نخواهم داد، مسئله اندام، کمر، رگ قلب، حساب بانکی و نه رابطه‌ای که من با آن مرتبط باشم نیست. درست است؟ به شما قول دادم که این کار‌ی آهسته و مداوم است، نگفتم؟ این کار آسان نیست، اما ساده و قابل اجرا می‌باشد. بنابراین آن را انجام دهید. به خودتان قول دهید که این کار را می‌کنید. از همین امروز شروع کنید. تا سه هفته‌ی آینده دفترچه‌ی یادداشت کوچک خود را بردارید (یا یک دفتر بزرگ اگر بیشتر برایتان جلب توجه می‌کند) و هر کار کوچکی که مطابق با سرفصل است یادداشت کنید.

فهرست مطالب کتاب

تمجید از اثر مرکب
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول: اثر مرکب در عمل
شما فواید اثر مرکب را تجربه نکرده‌اید
پنی سحرآمیز
سه دوست
اثر فزونگرا (موج دهنده)
موفقیت، روشی قدیمی
اندیشه‌های ریزموجی (مایکروویوی)
اثر مرکب را برای خود به کار بگیرید
خلاصه ی گام‌های فعالیتی
فصل دوم: گزینه‌ها
فیل‌ها گاز نمی‌گیرند
برگزاری جشن شکرگزاری در طول سال
مسئولیت 100 در 100 (همه‌جانبه)
خوش شانسی
شهریه‌ی بالای دانشگاه (ضربه‌ی سنگین)
سلاح مخفی شما، برگ برنده شما
دام پول
آرام پیش بروید
قهرمانان بی‌نام و نشان
قدم زدن در شرکت
درخت پول
زمان بسیار مهم است
موفقیت، نوعی دوی ماراتون است
اثر مرکب را برای خود به کار گیرید
خلاصه‌ی گام‌های فعالیتی
فصل سوم: عادت‌ها
خالقین عادت و رفتار
نیرو و قدرت چرای خود را کشف کنید
انجام هر کاری ممکن است
انگیزه‌ی اصلی
نبرد خود را بشناسید
اهداف
چرا مرتب کردن اهداف واقعاً مؤثر است؟
راز این پوشیدگی آشکار شده
می‌خواهید چه کسی باشید؟
رفتار خود را بهبود ببخشید
تغییردهندگان بازی: پنج راهکار برای حذف عادات ناپسند
1- محرک‌های خود را بشناسید
2- پاکسازی خانه
3- معاوضه کردن
4- به آهستگی شروع کنید
5- یک پرش داشته باشید
بررسی عادات بد
تغییر دهندگان بازی
شش تکنیک برای جذب عادات خوب
1- خودتان را برای موفقیت آماده کنید
2- به اضافه کردن بیندیشید نه به کم کردن
3- اهدافتان را برای دیگران بازگو کنید - اجرای یک نمایش عمومی از مسئولیت‌پذیری
4- رفیقی موفق پیدا کنید
5- رقابت و رفاقت
6- جشن بگیرید!
تغییر کردن سخت است
شکیبایی کنید
خلاصه‌ی گام‌های فعالیتی
فصل چهارم: تکانش
به کنترل در آوردن تکانش
قدرت کارهای روتین و همیشگی
از روزهای خود محافظت کنید
طلوع کنید و بدرخشید
رویاهای شیرین
ایجاد تغییرات برای بهبود بخشیدن
الگوی رفتاری‌تان را بیابید
ثبت مدل رفتاری
ثبت کردن مدل رفتاری تان
پیوستگی امور روتین در طولانی مدت
قدرت تداوم
پمپ چاه آب
خلاصه‌ی گام‌های فعالیتی
فصل پنجم: تأثیرات
داده ها: زباله‌های ورودی – زباله‌های خروجی
آب کثیف ننوشید
گام اول: مراقب باشید
خود را در رژیم رسانه‌ای قرار دهید
فیلتر کردن اخبار ناخواسته
گام دوم: ثبت‌نام در کلاس‌های زمان رانندگی
قطع روابط
محدود کردن روابط
گسترش روابط
دوستی که در اوج عملکرد است بیابید
سرمایه‌گذاری در بخش ارشاد و راهنمایی
هیئت پنددهندگان خود را گسترش دهید
خلاصه‌ی گام‌های فعالیتی
فصل ششم: شتاب بخشی
لحظه‌های حقیقت
تکثیرکردن برآوردهای خود
ورای آرزوها و انتظارات
کارهای غیر منتظره انجام دهید
بهتر از انتظارات باشید
خلاصه‌ی گام‌های فعالیتی
نتیجه
ضمیمه: سپاس‌گزاری
ارزیابی ارزش‌های اصلی
ارزیابی زندگی
رویارویی با حقیقت
ارزیابی عادات و رفتار
تأثیر اطلاعات درونی
ارزیابی داده‌ها
برنامه‌ شما برای پرورش ذهن
سنجش روابط
قطع روابط
محدود کردن معاشرت‌ها
درباره‌ی نویسنده
فهرست کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات کتیبه پارسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب: آغاز جهشی در زندگی، درآمد و موفقیت شما
نویسنده
مترجمافسانه درویشی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات251
زبانفارسی
شابک978-600-94896-4-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

محمد قصری
۱۴۰۳/۱/۷
عالیه اصلا لازمه خوندنش عادتهای ما سرنوشت مارو رقم می زنند من صوتیش رو دو ساله که به طور نامنظم گوش میکردم اما لازم دیدم متنش رو داشته باشم تا بتونم بهتر انجامش بدم ممنون از کتابراه
f.m
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
به نظرم هرشخصی باید حداقل یبار این کتابو بخونه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.