معرفی و دانلود کتاب اردو زدن

عکس جلد کتاب اردو زدن
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اردو زدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اردو زدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اردو زدن

کتاب اردو زدن نوشته استفانی لودو، از مجموعه بهترین کتابخانه آموزشی من، یک روز اردوی بچه‌ها همراه با خانواده‌شان را با زبانی کودکانه روایت می‌کند.

موضوع کتاب اردو زدن (Le camping) چیست؟

استفانی لودو (Stephanie Ledu) در اثر خود همراه با تصویرسازی‌های زیبا به توصیف اردو رفتن بچه‌ها در یک روز بارانی و اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد می‌پردازد.

یادگیری در زمان کودکی تأثیری بسیار بیشتر از یادگیری در دوره بزرگسالی دارد. مجموعه بهترین کتابخانه آموزشی من با هدف آشنایی بچه‌ها با بسیاری از موضوعات اطرافشان گردآوری شده است. در این کتاب‌ها کودکان با زبانی ساده و تصاویری گویا با موضوعاتی آشنا می‌شوند که در زندگی‌شان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

کودکان با بسیاری از موضوعات در محیط زندگی‌شان مواجه می‌شوند اما اطلاعات بسیار کمی درباره آن‌ها دارند. در این کتاب‌ها با اطلاعات کافی درباره آن‌ها آشنا می‌شوند. این مجموعه مهارت‌ها و آموزش‌های لازم در زندگی را به کودکان ارائه می‌کند.

کودکان در این مجموعه یاد می‌گیرند اگر جایی آتش گرفت چه کار باید بکنند، اگر خطری پیش آمد و یا دزدی اتفاق افتاد با پلیس و با چه شماره‌ای تماس بگیرند و بعد پلیس چه کار خواهد کرد، یاد می‌گیرند معلم‌ها چرا هستند و چرا درس می‌دهند، یاد می‌گیرند فیلم‌ها چگونه ساخته می‌شوند، یاد می‌گیرند مسافرت با هواپیما چگونه است، درباره باغ‌وحش و حیواناتی که در آن است آشنا می‌شوند، یاد می‌گیرند در اسباب‌کشی چه کار کنند و... .

کتاب اردو زدن برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان دبستانی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و دید تازه‌ای به آنان در رابطه با روابط دوستانه با هم سن و سال‌هایشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب اردو زدن می‌خوانیم:

پس از هموار کردن زمین و برداشتن سنگ‌ریزه‌های چادر را برپا می‌کنیم. چادر توسط تیرک‌های آهنی که میخ‌های ساردینی نامیده می‌شوند، در زمین ثابت شده است. آه! این یکی کاملاً خم شده است.

بلافاصله، همسایه پیشنهاد می‌کند که یکی از آن‌ها را به ما قرض دهد. این فرصت خوبی برای آشنایی است. بچه‌ها قبلاً با هم دوست شده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اردو زدن
نویسنده
مترجمپریسا قبادی اصل
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-7839-27-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اردو زدن

ملیکا وثوقی
۱۳۹۹/۸/۲۵
عالی و محشر بود حتما بخرید واقعا که میرزه
تو این اوضاع کرونایی خیلی دلم رو به اب اورد از اول کرونا تاحالا نرفتیم سفر😭
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اردو زدن

برای دریافت کتاب اردو زدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.