معرفی و دانلود کتاب دوست ناباب

عکس جلد کتاب دوست ناباب
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوست ناباب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوست ناباب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوست ناباب

کتاب دوست ناباب اثر لیلا معظمی ماجرای مظفر که تازه به مدرسه جدیدش آمده را روایت می کند. او در مدرسه با شخصی به اسم کریم ناباب دوست می‌شو، اما این دوستی عاقبت خوبی برایش رقم نمی‌زند. این کتاب تاثیر انتخاب دوست در زندگی را به کودکان نشان می‌دهد.

دوست ناباب یکی از داستان‌های جذاب و آموزنده‌ی مجموعه «شکرستان و یک داستان» است که با روایتی ساده و روان و تصاویری رنگی و جالب برای کودکان ارائه شده.

ماجراهای شکرستان در شهری قدیمی و خیالی با بیش از ۱۰۰ شخصیت روی می‌دهد. این قصه‌ها بر اساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر باستانی، هیچ‌کس در جایگاه خود نیست. تلاش شده تا با تغییر شکل تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقاً به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

در بخشی از کتاب دوست ناباب می‌خوانیم:

کریم مثبت خیلی خیلی مثبت بود. از همان اول فرصت نداد مظفر خودش را معرفی کند. شروع کرد به توضیح دادن کارهای فوق برنامه‌ای که در نظر داشت برای مدرسه انجام دهد: درست کردن روزنامه دیواری، آوردن گچ از دفتر، پاک کردن تخته سیاه و... مظفر حالش بد شد. پیش خودش فکر کرد عجب بغل دستی ضدحالی! چه طور می‌تواند یک سال کنار او بنشیند و از این جور کارها بکند؟!

به خاطر همین از معلم اجازه گرفت و جایش را عوض کرد. رفت نشست کتار کریم ناباب. کریم ناباب، هیچ کار فوق برنامه‌ای نداشت و به جایش کلی کار زیر برنامه ای، یا زیر زیرکی داشت. همه آن کارها را به مظفر هم یاد داد و با هم دوستان خوب و صمیمی شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوست ناباب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-03-0097-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوست ناباب

م.ع
۱۴۰۲/۱/۳۱
طنز طناز دیگر از شکرستان. هم برای کودکان و نوجوانان جالبه هم بزرگسالان یکی از خوبی‌اش اینه که محدودیت سنی نداره
reza dadkhah
۱۳۹۹/۱/۶
بسیار زیبا و پرمحتوا
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دوست ناباب

برای دریافت کتاب دوست ناباب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.