معرفی و دانلود کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود!

عکس جلد کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود!
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود!

کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود! نوشته‌ی کترین رینر ماجرای بامزه‌ و آموزنده‌ی گوزنی را به تصویر می‌کشد که چون بدن بزرگی دارد، در این کتاب جا نمی‌شود؛ اما دوستش ریزه میزه، راه‌حلی پیدا می‌کند که او را غافلگیر می‌کند. به نظر شما او چه راهی برای گوزن دوست‌داشتنی داستان پیدا کرده است؟

موضوع کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود! (Ernest, the moose who didn't fit) چیست؟

این داستان در مورد گوزنی بزرگ به نام ارنست است که در این کتاب جا نمی‌گیرد، اما او پشتکار زیادی دارد و دست از تلاش برنمی‌دارد. او خودش را تکان می‌دهد، سُر می‌خورد، هل می‌دهد و خیلی کارهای دیگر، اما هیچکدام از این کارها فایده ندارد و فقط نصف بدنش جا می‌گیرد. ارنست دوستی باهوش دارد که فکری بکر دارد و راه‌حلی جالب برای این مشکل او پیدا می‌کند...

کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود! مناسب چه کسانی است؟

کترین رینر (Catherine Rayner) این داستان جالب و متفاوت را برای کودکان 3 تا 7 سال تالیف کرده است. این قصه‌ی مفرح و طنزآمیز، مفاهیم مهمی مانند فکر کردن و یافتن راه‌حل برای مسائل، پشتکار، همدلی، دوستی، مشارکت برای حل مشکل، امید و ... را به کودکان می‌آموزد.

در بخشی از کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود! می‌خوانیم:

ارنست وول می‌خورد و هُل می‌دهد و سُر می‌خورد رو به جلو. و زور می‌زند و لیز می‌خورد و خودش را فشار می‌دهد به عقب. نصف هیکلش به راحتی جا شده. خب تکلیف بقیه جاهایش چه می‌شود؟ ارنست خیلی ناامید شده. این کتاب برای او خیلی کوچک و نُقلی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود!
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-462-346-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود!

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۱۲/۹
خیلی قشنگ بود موضوع خوبی داشت...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود!

برای دریافت کتاب ارنست، گوزنی که برای کتاب بزرگ بود! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.