معرفی و دانلود کتاب برای بوآ چی آوردی؟

عکس جلد کتاب برای بوآ چی آوردی؟
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برای بوآ چی آوردی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برای بوآ چی آوردی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برای بوآ چی آوردی؟

کتاب برای بوآ چی آوردی؟ نوشته‌ی جین ویلیس، داستان جشن تولد یک مار بوآ را به تصویر می‌کشد که هیچکدام از هدیه‌های تولدش را دوست ندارد تا اینکه با یک هدیه‌ای که انتظارش را نداشت، غافلگیر می‌شود.

موضوع کتاب برای بوآ چی آوردی؟ چیست؟

مار بوآ تولدش بود و دلش می‌خواست بهترین تولد عمرش را داشته باشد. او برای هدیه‌های تولدش کلی هیجان‌زده بود اما هر کدام از دوستانش به او کادوهایی عجیب می‌دادند که مار یا آن‌ها را دوست نداشت یا نمی‌توانست از آن‌ها استفاده کند. اورانگوتان به او یک پیانو بزرگ داد اما بوآ که دست نداشت پیانو بزند. میمون به او یک عینک کادو داد ولی مار که گوش و دماغ نداشت تا عینک روی صورتش بماند. خلاصه هر کدام از دوستانش هدیه‌هایی عجیب به بوآ دادند. او به کلی ناامید شده بود تا اینکه سوسک با کادویی که فکرش را نمی‌کرد از راه رسید...

جین ویلیس (Jeanne Willis) با کتاب برای بوآ چی آوردی؟ (Boa's Bad Birthday) با به تصویر کشیدن داستانی مفرح و بیانی دلنشین به کودکان می‌آموزد که در زندگی هرگز امید خود را از دست ندهند و باید یاد بگیرند که به همه چیز حتی اتفاقات تلخ و ناخوشایند با دید مثبت نگاه کنند.

کتاب برای بوآ چی آوردی؟ مناسب چه کسانی است؟

این داستان دوست داشتنی با تصویرهای جذاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم‌کننده و جالب است.

در بخشی از کتاب برای بوآ چی آوردی؟ می‌خوانیم:

میمون گفت: «همه عینک آفتابی می‌زنند.»
ولی بوآ نمی‌زد؛ آخر مدام از روی صورتش می‌افتاد. او گوش و دماغ نداشت که عینک را نگه دارند. بوآ گفت: «دستت درد نکند. معرکه است.» ولی ته دلش خیلی نومید و غمگین بود. مادرش گفت: «تا سه نشه، بازی نشه!!!)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برای بوآ چی آوردی؟
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-8675-76-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برای بوآ چی آوردی؟

سعید مهربان
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
بسیار جالب و هیجان انگیز بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب برای بوآ چی آوردی؟

برای دریافت کتاب برای بوآ چی آوردی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.