معرفی و دانلود کتاب از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام‌ بخش برای آخر هفته‌ها

عکس جلد کتاب از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام‌ بخش برای آخر هفته‌ها
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از جمعه شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از جمعه شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام‌ بخش برای آخر هفته‌ها

بیدار شو، الهام بگیر و دنیای خود را تغییر بده! رابرت گلیزر، بنیان‌گذار و مدیرعامل آژانس جهانی بازاریابی در کتاب از جمعه شروع کن به شما یاری می‌رساند تا تمام ابعاد زندگی خود از حوزه‌های کاری گرفته تا زندگی شخصی و خانوادگی‌تان را دوباره ارزیابی کنید و تغییرات مثبت به وجود آورید. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است، شما را به سمت موفقیت راهنمایی می‌کند.

درباره‌ی کتاب از جمعه شروع کن:

رابرت گلیزر (Robert Glazer) مدیر موفق و بزرگی‌ست که علاقه دارد به افراد و سازمان‌ها کمک کند که ظرفیت‌های خود را بالاتر ببرند. شرکت تحت مدیریت او با نام اکسلریشن پارتنرز جوایز بسیاری زیادی در زمینه صنعت و فرهنگ سازمانی دریافت کرده است. او سال‌ها قبل شروع به ارسال ایمیل به کارکنان خود کرد و در آن ایمیل‌ها داستان‌های الهام‌بخشی را برای افراد تعریف می‌کرد. هم‌اکنون هر هفته بیش از دویست هزار نفر در بیش از شصت کشور در سراسر جهان ایمیل‌های رابرت گلیزر با نام «از جمعه شروع کن» را مطالعه می‌کنند.

در کتاب از جمعه شروع کن (Friday Forward) شما با 52 داستان انگیزه‌بخش روبرو خواهید شد. این داستان‌ها به شما یاری می‌رسانند تا بتوانید تمام بخش‌های زندگی خود را بازنگری کنید. در این کتاب داستان‌هایی از زندگی افرادی خواهید خواند که با تمام مشکلات جنگیدند، افرادی که به سرطان مبتلا شدند یا زندگی خانوادگی‌شان فروپاشید، افرادی که تحت تبعیض و ظلم قرار گرفتند اما این افراد دوباره راه خود را پیدا کردند.

نکوداشت‌های کتاب از جمعه شروع کن:

- کتاب رابرت گلیزر کلکسیونی از داستان‌های الهام‌بخش و تأمل‌برانگیز است تا راهنمایی‌ و انگیزه‌ای که برای بهتر کردن زندگی و شغل خود نیاز دارید را به دست بیاورید. (دنیل اچ. پینک، نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک‌ تایمز)

- کتاب «از جمعه شروع کن» یک منبع ضروری برای رهبری و مدیریت است که می‌تواند به اشخاص، تیم‌ها و ارگان‌ها کمک کند تا ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را ارتقاء بخشند و به پتانسیل کامل خود دست یابند. (آلان مولالی، مدیرعامل سابق شرکت فورد و بوئینگ)

- کتاب «از جمعه شروع کن» یک کتاب پرمعنی و انگیزه‌بخش است که باعث می‌شود بخواهید انسان بهتری باشید. این کتاب توجه شما را به راه‌ها و مسائلی جلب می‌کند که تابه‌حال به آن‌ها فکر نکرده‌اید، خواندن یک بخش از این کتاب در هر صبح می‌تواند بهترین راه برای آغاز روز باشد. (ویتنی جانسون، نویسنده دو کتاب پرفروش)

- داستان‌هایی که رابرت گلیزر به اشتراک می‌گذارد به مدیران کمک می‌کند که با ارزش‌های اساسی، بیشتر آشنا شوند و بتوانند به دیگران کمک کنند. مدیران تیم‌ها باید از جمعه شروع کن را مطالعه کنند، مطالب را با تیم خود به اشتراک بگذارند و از درس‌های این کتاب برای بالا بردن قابلیت‌های خود بهره بگیرند. (گری ریج، مدیرعامل شرکت wd-40 و نویسنده)

- کتاب «از جمعه شروع کن» منبعی فاخر و ارزشمند از داستان‌ها و متونی است که حاصل دانش، درک و تجربه است. تنها به روخوانی این کتاب اکتفا نکنید بلکه تلاش کنید آن را درک کنید و نکات را با دیگران به اشتراک بگذارید و اجازه دهید مطالب آن به شما و همکاران‌تان انگیزه دهد تا بتوانید همواره در بهترین سطح زندگی شخصی و شغلی خود باشید. (لیز ویزمان، نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز)

کتاب از جمعه شروع کن مناسب چه کسانی‌ست؟

اگر می‌خواهید کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید، کتاب حاضر به شما کمک می‌کند؛ بنابراین بیشتر از این وقت را از دست ندهید و خواندن کتاب از جمعه شروع کن را آغاز کنید.

با رابرت گلیزر بیشتر آشنا شویم:

این کارآفرین بزرگ و موفق، بنیانگذار و مدیرعامل آژانس بازاریابی شرکت جهانی Acceleration Partners و بنیانگذار و رئیس BrandCycle محسوب می‌شود و از سوی بوستن گولدن، فربز و... مورد تحسین قرار گرفته است. رابرت تاکنون به سایر مشاغل و رهبران در دستیابی به موفقیت یاری رسانده و همواره تلاش می‌کند تجربیات خود را در قالب کتاب در اختیار دیگران قرار دهد. آموزه‌های او در شرکت‌های بزرگی مانند اوبر، آدیداس و ای بی به کار می‌رود و نتایج آن به راحتی مشاهده می‌شود. از میان سایر آثار این نویسنده و کارآفرین آمریکایی می‌توان به کتاب «چه کنیم تا تیم‌های مجازی خوب کار کنند» اشاره نمود که به فارسی نیز ترجمه شده است.

جملات برگزیده کتاب از جمعه شروع کن:

- یکی از ترسناک‌ترین چیزها در جهان این است که در مقابل آینه بایستید و با خودتان ملاقات کنید.
- من عمیقاً باور دارم که بزرگ‌ترین هدیه‌های زندگی ما، درست در کنار عمیق‌ترین زخم‌های ما قرار دارند.
- چیزی به نام تعادل بین زندگی و کار وجود ندارد چرا که چیزهای ارزشمند، زندگی شما را از تعادل خارج می‌کنند.
- انتخاب چیزهای بد تنها فرصت شما برای دست یافتن به عظمت است و مقاومت در برابر این کار دستورالعملی برای متوسط بودن شماست.

در بخشی از کتاب از جمعه شروع کن می‌خوانیم:

داشتن افرادی در زندگی که به ما ایمان دارند و آن را با ما به اشتراک می‌گذارند، فوق‌العاده مهم است و این موضوع زیربنای مدیریت، فرزند‌پروری خوب و بسیاری از مبانی مذهبی است.

باور داشتن به یک فرد باید همراه با واقعیت باشد، واقعیتی که برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است. چراکه هر یک بدون دیگری (باور و واقعیت) احتمالاً منجر به شکست، ناامیدی و حتی از بین رفتن پتانسیل‌ها خواهد شد.

به‌عنوان مثال، می‌توانم به دخترم بگویم که معتقدم او می‌تواند وارد دانشگاه هاروارد شود یا قهرمان المپیک شود. اما برای درک بهتر این موضوع باید توضیحاتی را به او ارائه دهم تا به‌درستی متوجه شود که رسیدن به این جایگاه نیازمند شور و اشتیاق، مهارت، تلاش، تعهد و زمان است. همچنین باید بداند که اگر از صمیم قلب می‌خواهد کاری انجام دهد و در آن موفق باشد، هیچ شخص دیگری نمی‌تواند و نباید به‌جای او کاری انجام دهد.

«اگر آنچه را که لازم است، انجام دهید، می‌توانید هر چیزی که بخواهید را داشته باشید.» این جمله، فلسفه ذهنی والدین من بود. باورِ مبتنی بر واقعیت حیاتی است و این موضوعی است که احساس می‌کنم بیشتر مدیران یا والدین، یعنی کسانی که تمام جزئیات زندگی فرزندان‌شان یا کارمندان‌شان را تحت کنترل دارند، در مورد آن اشتباه می‌کنند. اگر به کسی بگویید که او از عهده انجام کاری برمی‌آید و سپس در اولین مشکلی که به وجود آمد، شروع به کمک کردن به او کنید، در این صورت به او این اجازه را نداده‌اید که از اشتباهات خود تجربه کسب کند. درنتیجه، به او ضربه بزرگی وارد کرده‌اید زیرا کسب تجربه از اشتباهات یکی از عناصر اساسی موفقیت است.

فهرست مطالب کتاب

نظرات درباره کتاب 
مقدمه
فصل اول: ظرفیت معنوی 
فصل دوم: ظرفیت عقلانی 
فصل سوم: ظرفیت جسمی 
فصل چهارم: ظرفیت هیجانی 
نتیجه‌گیری 
معرفی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام‌ بخش برای آخر هفته‌ها
نویسنده
مترجمعلیرضا مجتهدی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-98183-2-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از جمعه شروع کن

Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب از جمعه شروع کن این کتاب نه تنها در حوزه موفقیت مالی، بلکه در تمامی حوزه‌های دیگر زندگی راهنمای شما خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این کتاب به‌ عنوان بخشی از برنامه‌های مثبت صبحگاهی خود استفاده کنید، زیرا هر قسمت از کتاب از جمعه شروع کن، حول محور ایده‌های الهام‌بخش و حکایت‌های و شده پند‌آموز خواندنی نوشته است. می‌توانید روز خود را با آن‌ها شروع کنید. مورد دوم این است که امیدواریم این کتاب برای شما الهام‌ بخش باشد تا بتوانید چیزی مشابه را برای اطرافیان خود، اعم از دوستان و خانواده، تیم خود در محل کار یا دانش آموزان یک کلاس شروع کنید.
positive psychology
۱۴۰۰/۵/۲۳
بخشی از کتاب رو شروع کردم به مطالعه. بسیار روان و جالب است. داستان‌های جذابی دارد که بسیار آموزنده است.
ساناز محمدی
۱۴۰۰/۶/۱۰
کتاب خوب و کاربردی بود، مطالب قشنگ و مفیدی رو یاد گرفتم، یقین دارم این کتاب میتونه به شما کمک کنه♥️👍
محمدرضا محبی
۱۴۰۰/۶/۱۰
بسیار تاثیر گذار و عالی بود، به خصوص اینکه برای مثال‌های کتاب از اسامی و داستان‌های واقعی نام برده شده بود.
محمد عطائ
۱۴۰۰/۵/۲۵
خیلی وقت بود دنبال نسخه فارسی این کتاب بودم از اقای مجتهدی بابت ترجمه‌ی خوبشون تشکر میکنم
سیدحسین حسینی طاهری
۱۴۰۰/۶/۱۲
این کتاب شما رو دنبال خودش میکشونه و داستان‌های خوبی رو تعریف میکنه. پیشنهاد میکنم مطالعه کنین🌹
کیمیا مهرابی
۱۴۰۰/۵/۲۵
ممنون از مترجم بابت انتخاب خوبشون، برعکس کتاب‌های انگیزشیه دیگه ب دور از شعار بود
Mamad.baghi95i Baghestani
۱۴۰۰/۵/۲۵
کتاب جذابیه، ممنون از مترجم و انتشارات اندیشه آگاه که این فرصت رو فراهم کردند
said sabouri
۱۴۰۰/۵/۲۴
کتاب بسیار زیبایی است. داستان‌های بسیار آموزنده و جالبی دارد. تلاش و تسلیم نشدن را نشان می‌دهد
Kim Kimkim
۱۴۰۰/۶/۱۲
بار اول بود که در مورد ظرفیت و ظرفیت سازی مطالعه میکردم، برام جالب بود👌🏼ممنون از مترجم🙏🏼
مریم حسینی
۱۴۰۰/۶/۱۱
این کتاب عالیه و به نظرم همه باید حداقل یک بار این کتاب رو بخونن
فرشید احمدی
۱۴۰۰/۵/۲۵
کتاب فوق‌العاده ایه، پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
کتاب خوان
۱۴۰۰/۵/۲۴
ترجمه و محتوای بسیار خوبی دارد
پریناز س
۱۴۰۰/۶/۳۰
کتاب جالبی بود و مطالب بسیار مفیدی داره
شهلا رحمن نژاد
۱۴۰۰/۵/۲۷
ممنون از کتابراه و مترجم محترم کتاب خیلی خوبی بود
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب از جمعه شروع کن

برای دریافت کتاب از جمعه شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.