معرفی و دانلود کتاب صوتی از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام بخش برای آخر هفته‌ها

عکس جلد کتاب صوتی از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام بخش برای آخر هفته‌ها
قیمت:
39900 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از جمعه شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از جمعه شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام بخش برای آخر هفته‌ها

پنجاه‌ودو داستان الهام‌بخش که با شنیدن آن‌ها در آخر هفته می‌توانید هفته‌ای سرشار از انگیزه و مثبت‌نگری را برای خود رقم بزنید. کتاب صوتی از جمعه شروع کن نوشته‌ی رابرت گلیزر، نویسنده‌ی پرفروش وال‌استریت ژورنال و USA Today، در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی از جمعه شروع کن

نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی و استاد و مشاور حوزه‌ی کسب‌وکار، رابرت گلیزر (Robert Glazer)، معتقد است که همه‌ی ما در قبال هم مسئولیتی مهم داریم: الهام بخشیدن به یکدیگر و حمایت از دیگران در راستای تبدیل شدن به بهترین نسخه‌ی خود. گلیزر محتوای کتاب صوتی از جمعه شروع کن (Friday Forward) را در ابتدا به‌عنوان یادداشت هفتگی برای تیم چهل نفره‌ی خود منتشر می‌کرد. اما بعدتر ایده‌های این کتاب صوتی به یک جنبش جهانی تبدیل شد که به دست بیش از 200 هزار رهبر در سراسر جهان رسید و در میان خانواده‌ها و گروه‌ها اثرات ماندگاری از خود بر جای گذاشت.

رابرت گلیزر در کتاب صوتی از جمعه شروع کن، داستان‌های انگیزشی موردعلاقه‌اش را با مثال‌هایی از زندگی واقعی با شما به اشتراک می‌گذارد تا به شما در روند رشد و افزایش مهارت‌های زندگی‌تان کمک کند و سبب شود به سمت بهترین نسخه‌ی خود سوق پیدا کنید. او شما را تشویق می‌کند که از رهنمودهای این کتاب به‌عنوان بخشی از یک روال ثابت و ضروری در صبح‌های جمعه استفاده کنید و بدین ترتیب آخر هفته‌ی خود را با مثبت‌نگری و انگیزه‌ای کلید بزنید و به استقبال هفته‌ی جدید زندگی‌تان بروید.

داستان‌هایی که رابرت گلیزر در کتاب صوتی از جمعه شروع کن برایتان تعریف می‌کند، در عین حال که نشاط‌آور و مفرح هستند، عمیقاً تأمل شما را برمی‌انگیزند و پیش روی شما چالشی قرار می‌دهند تا از منطقه‌ی امن خود خارج شوید و پتانسیل خود را ارزیابی کنید. با ایجاد تغییرات کوچک و به‌ظاهر به‌چشم‌نیامدنی، شما این قدرت را دارید که نه تنها در زندگی خود تحولی پایدار ایجاد کنید، بلکه به اطرافیان خود نیز برای انجام این کار الهام ببخشید.

کتاب صوتی از جمعه شروع کن با ترجمه‌ی علیرضا مجتهدی و به همت انتشارات اندیشه‌ی آگاه تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای علی اصغر قره‌خانی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی از جمعه شروع کن

  • کتاب رابرت گلیزر کلکسیونی از داستان‌های الهام‌بخش و تأمل‌برانگیز است تا راهنمایی‌ و انگیزه‌ای را که برای بهتر کردن زندگی و شغل خود نیاز دارید به دست بیاورید. (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی دو کتاب پرفروش نیویورک‌ تایمز)

  • کتاب «از جمعه شروع کن» یک منبع ضروری برای رهبری و مدیریت است که می‌تواند به اشخاص، تیم‌ها و ارگان‌ها کمک کند تا ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را ارتقاء بخشند و به پتانسیل کامل خود دست یابند. (آلان مولالی، مدیرعامل سابق شرکت فورد و بوئینگ)

  • کتاب «از جمعه شروع کن» یک کتاب پرمعنی و انگیزه‌بخش است که باعث می‌شود بخواهید انسان بهتری باشید. این کتاب توجه شما را به راه‌ها و مسائلی جلب می‌کند که تابه‌حال به آن‌ها فکر نکرده‌اید، خواندن یک بخش از این کتاب در هر صبح می‌تواند بهترین راه برای آغاز روز باشد. (ویتنی جانسون، نویسنده‌ی دو کتاب پرفروش)

  • داستان‌هایی که رابرت گلیزر به اشتراک می‌گذارد به مدیران کمک می‌کند که با ارزش‌های اساسی، بیشتر آشنا شوند و بتوانند به دیگران کمک کنند. مدیران تیم‌ها باید از جمعه شروع کن را مطالعه کنند، مطالب را با تیم خود به اشتراک بگذارند و از درس‌های این کتاب برای بالا بردن قابلیت‌های خود بهره بگیرند. (گری ریج، مدیرعامل شرکت wd-40 و نویسنده)

  • کتاب «از جمعه شروع کن» منبعی فاخر و ارزشمند از داستان‌ها و متونی است که حاصل دانش، درک و تجربه است. تنها به روخوانی این کتاب اکتفا نکنید بلکه تلاش کنید آن را درک کنید و نکات را با دیگران به اشتراک بگذارید و اجازه دهید مطالب آن به شما و همکارانتان انگیزه دهد تا بتوانید همواره در بهترین سطح زندگی شخصی و شغلی خود باشید. (لیز ویزمان، نویسنده‌ی دو کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز)

کتاب صوتی از جمعه شروع کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید تغییری مثبت در زندگی خود رقم بزنید، به سراغ این کتاب صوتی بروید. برای شنیدن کتاب از جمعه شروع کن لازم نیست تا جمعه صبر کنید!

با رابرت گلیزر بیشتر آشنا شویم

این کارآفرین بزرگ و موفق، بنیانگذار و مدیرعامل آژانس بازاریابی شرکت جهانی Acceleration Partners و بنیانگذار و رییس BrandCycle محسوب می‌شود و از سوی بوستن گولدن، فربز و... مورد تحسین قرار گرفته است. رابرت تاکنون به سایر مشاغل و رهبران در دستیابی به موفقیت یاری رسانده و همواره تلاش می‌کند تجربیات خود را در قالب کتاب در اختیار دیگران قرار دهد. آموزه‌های او در شرکت‌های بزرگی مانند اوبر، آدیداس و‌ای بی به کار می‌رود و نتایج آن به راحتی مشاهده می‌شود. از میان سایر آثار این نویسنده و کارآفرین آمریکایی می‌توان به کتاب «چه کنیم تا تیم‌های مجازی خوب کار کنند» اشاره نمود که به فارسی نیز ترجمه شده است.

جملات برگزیده کتاب از جمعه شروع کن

  • یکی از ترسناک‌ترین چیزها در جهان این است که در مقابل آینه بایستید و با خودتان ملاقات کنید.
  • هیچ باری سنگین‌تر از داشتن یک توانایی بالقوه نیست.
  • من از انجام هیچ کاری احساس پشیمانی نمی‌کنم و هیچ‌کس هم نمی‌تواند این حس را به من القا کند.
  • اگر به دنبال چیزهای جدید هستید، باید انجام کارهای قدیمی را متوقف کنید.
  • شما هر روز مسابقه دارید چرا که باید استانداردهای سطح بالایی برای خود تعیین کنید و برای عمل کردن به آن‌ها، هر روز بیرون بروید و تلاش کنید.

در بخشی از کتاب صوتی از جمعه شروع کن می‌شنویم

باور داشتن به یک فرد باید همراه با واقعیت باشد، واقعیتی که برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است. چراکه هر یک بدون دیگری (باور و واقعیت) احتمالاً منجر به شکست، ناامیدی و حتی از بین رفتن پتانسیل‌ها خواهد شد.

به‌عنوان‌مثال، می‌توانم به دخترم بگویم که معتقدم او می‌تواند وارد دانشگاه هاروارد شود یا قهرمان المپیک شود. اما برای درک بهتر این موضوع باید توضیحاتی را به او ارائه دهم تا به‌درستی متوجه شود که رسیدن به این جایگاه نیازمند شور و اشتیاق، مهارت، تلاش، تعهد و زمان است. همچنین باید بداند که اگر از صمیم قلب می‌خواهد کاری انجام دهد و در آن موفق باشد، هیچ شخص دیگری نمی‌تواند و نباید به‌جای او کاری انجام دهد.

«اگر آنچه را که لازم است، انجام دهید، می‌توانید هر چیزی که بخواهید را داشته باشید.» این جمله، فلسفه ذهنی والدین من بود. باورِ مبتنی بر واقعیت حیاتی است و این موضوعی است که احساس می‌کنم بیشتر مدیران یا والدین، یعنی کسانی که تمام جزئیات زندگی فرزندان‌شان یا کارمندان‌شان را تحت کنترل دارند، در مورد آن اشتباه می‌کنند. اگر به کسی بگویید که او از عهده انجام کاری برمی‌آید و سپس در اولین مشکلی که به وجود آمد، شروع به کمک کردن به او کنید، در این صورت به او این اجازه را نداده‌اید که از اشتباهات خود تجربه کسب کند. درنتیجه، به او ضربه بزرگی وارد کرده‌اید زیرا کسب تجربه از اشتباهات یکی از عناصر اساسی موفقیت است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
مقدمه
54 دقیقه
فصل اول: ظرفیت معنوی
54 دقیقه
فصل دوم: ظرفیت عقلانی
53 دقیقه
فصل سوم: ظرفیت جسمی
54 دقیقه
فصل چهارم: ظرفیت هیجانی
7 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از جمعه شروع کن: 52 داستان الهام بخش برای آخر هفته‌ها
نویسنده
مترجمعلیرضا مجتهدی
راویعلی اصغر قره خانی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
39900 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از جمعه شروع کن

سید مهدی موسوی فرگی
۱۴۰۲/۱/۳
ایده کلی کتاب خیلی خوبه. ترجمه هم روان و ساده بود کلی لذت بردم. اما کاش هر داستان در یک بخش جداگانه کتاب صوتی ضبط میشد. چون الان پیوسته و در دو قسمت ضبط شده، نمیتونم بعد هر داستان تا هفته بعد زمان و نگه داشته باشم. پیشنهاد میکنم تجربه مدیریت گلیزر و از طریق داستاناش دنبال کنید.
محسن زاهدیان
۱۴۰۲/۱/۳
جزوه بهترین کتاب‌های بود که تا به حال خوانده ام
برای هر کسی که دوست دارد نگرشی جدید در مورد خودش پیدا کند با انگیزه و اراده شود و هدف هایش را سازمان دهی کند خیلی عالی است
من که یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های خود را با این کتاب (که یک عشق به تمام معناست) از بین بردم
سعیده میرداودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کتابیه دیدگاه خوبی برای برنامه ریزی و ایجاد روتین‌های مفید داره. و نگرش دقیق تری از تاثیر برنامه ریزی در زندگی داره. و همچنین از مثال‌های واقعی که بیان میکنه تاثیر نظم و استمرار در راه رسیدن به هدفهای مفید رو بیان میکنه که باعث ابجاد حسی مثبت در خواننده میشه. و
Mehdi Jalalian
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
اصلا فکر نمیکردم انقدر کتاب عالی و درجه یکی باشه. فقط یک نکته اگر از این کتاب بخواهم به عنوان چکیده کاربردی در زندگیم استفاده کنم این قسمت بود که در دسته بندی کارها بر اساس اولویت، یک انسان موفق کارهای مهم و غیر فوری رو‌ در صدر کارهایش قرار میده
سحر قاسمی
۱۴۰۲/۲/۱۰
من فعلا مقدمه رو گوش دادم ولی بنظر میرسه که جز فوق العاده‌ترین کتابها مفیدترین کامل و شامل ترینهاست.
فکر میکنم مثل قهوه برا شروع روز عمل میکنه،
ضرورت خوندنش مثل مسواک قبل خوابه....
فاطمه خان احمدی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
تو هر چیزی مثله قفسه کتاب نظم بدی قشنگ میشه، مثه روز و مثله کمد لباسی تو مغز هم همینه فصل‌های این کتاب که لایه لایه تو مغز ادم میره تو موقعیت خوبی به دستم رسید ممنونم کتابراه
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب خوبی بود بر عکس نام کتاب که مختص یک روز است، خیلی مسائل کلی رو بیان می‌کنه و نویسنده سعی می‌کنه انگیزشی و روانشناسانه مارو تحت تاثیر قرار بده. کلا لذت بردم و ترجمه خیلی خوب بود. سپاس از کتابراه
محمود تکی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
بسیار کتاب عالی و تاثیر گذاری هست. باید بارها گوش داد و نکات آن را به کار گرفت. خیلی ممنونم از کتابراه برای معرفی و تخفیف این کتاب ارزشمند
رسول نارویی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کتاب واقعا خوبی بود روی من تاثیر گذاشت من چندین مرتبه گوش دادم وهنوز هم دارم گوش میدم کتاب صوتی خوبی هست
فاطمه افشار
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سلام.. نگارش و ترجمه خوب است.. اما با صدای راوی از گوش دادن کتاب منصرف شدم... صدا خیلی بلند و خشک ه... سرم درد گرفت
hasan vafaee
۱۴۰۳/۱/۲
مطالبش بد نبود ولی‌ای کاش هر فصل رو به چند قسمت کوتاه تقسیم می‌کردند تا ۴ فصل نزدیک به ۱ ساعته
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
در مجموع کتاب خوبیه. نکات ارزشمندی داره که میتونه برای برنامه ریزی و اهداف مفید باشه
فاطمه زارع
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
کتاب خیلی خوبی بود. برای همه سنین مفید و با ارزش هست. ممنون از کتابراه🙏💖💖💖💖💖
Shabnam Mohammadi
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
چهار ظرفیتی که هر کس برای پیشبرد یک هدف باید بشناسه و تحلیل کنه، برای من که مفید بود پیشنهاد میکنم
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتابی با مطالب کلیشه ای
حرفای تکراری رو کش داده و مثلا میخواد اصول مدیریت رو آموزش بده که به هدفش نرسیده.
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از جمعه شروع کن

برای دریافت کتاب صوتی از جمعه شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.