معرفی و دانلود کتاب از جنس عشق

عکس جلد کتاب از جنس عشق
قیمت:
۲۶,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از جنس عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از جنس عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از جنس عشق

میثم رهبریان در کتاب از جنس عشق، با ارائه‌ی داستان‌هایی آموزنده سعی دارد به شما کمک کند تا درک عمیق‌تری از یک زندگی عاشقانه داشته باشید.

درباره‌ی کتاب از جنس عشق:

امروزه بیشتر مردم آنقدر مشغول مشکلات مختلف زندگی هستند که دیگر به ارزیابی رفتارهای خود حتی فکر هم نمی‌کنند. همه مدام در تلاش‌اند تا فقط نیازهای مالی خود را رفع نمایند. اگر نگاهی به زندگی انسان‌های مشهور و شاخص بیندازید متوجه خواهید شد که این افراد مدام در حال شناخت رفتارهای خود جهت بهتر شدن هستند.

دقیقا در زمانی که اغلب مردم توجهی به رفتارهای خود نمی‌کنند افراد بزرگ مدام در این حوزه در تلاش هستند و همین موضوع باعث تمایز آن‌ها با دیگران شده است. بنابراین اگر می‌خواهید شما هم در دسته افراد بزرگ قرار بگیرید به ارزش‌های انسانی توجه بیشتری کنید.

عشق از آن جمله موضوعاتی است که به زندگی انسان جان می‌بخشد؛ بنابراین توجه به آن، کیفیت زندگی را افزایش خواهد داد. این کتاب با استفاده از داستان‌ها به شما کمک می‌کند، درک عمیق‌تری از زندگی عاشقانه داشته باشید.

کتاب حاضر برای درک بهتر مطالب، از داستان بهره گرفته است تا به شیرین‌ترین حالت ممکن مطالب را یاد بگیرید و در زندگی خود به کار ببرید. کتاب از جنس عشق به شما کمک می‌کند تا مجدداً به بعضی از ارزش‌های انسانی فکر کنید. هرکدام از داستان‌های آن با هدف خاصی انتخاب شده‌اند؛ داستان‌هایی که هرکدام تلنگری است برای بیداری...

کتاب از جنس عشق برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به افرادی که به داستان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستند و آگاهی از ارزش‌های انسانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایشان است، توصیه می‌شود.

جملات برگزیده کتاب از جنس عشق:

- هر میزان که قلب‌ها به هم نزدیک می‌شوند، نیاز به کلام کمتر می‌شود. این نزدیکی آن قدر ادامه پیدا می‌کند که یک نگاه به اندازه یک کتاب حرف می‌زند.

- اتفاق‌ها بخشی از زندگی هر انسانی هستند. بنابراین ارزش اوقات تلخی یا درگیری با شریک عاطفی را ندارند. بهترین روش برای اینکه در چنین شرایطی از بد خلقی دور شویم، تمرکز بر راه حل است. به جای اینکه به دنبال توبیخ کردن مقصر باشید، روی راه حل تمرکز کنید.

- عشق در بدترین شرایط نیز خودش را نشان می‌دهد. وقتی عاشق می‌شوی، همه چیز را برای او می‌خواهی و او را بر خود ترجیح می‌دهی.

- آشنایی در فضای مجازی، خطرهای خاص خودش را دارد. در یک چنین فضایی، افراد به راحتی خودشان را فرد دیگری معرفی می‌کنند. نکته بسیار مهم این است که در این فضا به راحتی اعتماد نکنید.

در بخشی از کتاب از جنس عشق می‌خوانیم:

دختر جوانی چند روز قبل از عروسی آبله سختی گرفت و بستری شد. نامزد او به عیادتش رفت و در میان صحبت‌هایش از درد چشم خود نالید. بیماری زن شدت گرفت و آبله تمام صورتش را پوشاند. مرد جوان عصا زنان به عیادت نامزدش می‌رفت و از درد چشم می‌نالید. موعد عروسی فرا رسید. زن نگران صورت خود که آبله آن را از شکل انداخته بود و شوهر هم که کور شده بود.

مردم می‌گفتند چه خوب، عروس نازیبا همان بهتر که شوهرش نابینا باشد. 20 سال بعد از ازدواج، زن از دنیا رفت. مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را گشود. همه تعجب کردند. مرد گفت: من کاری جز شرط عشق را به جا نیاوردم.

عشق دارای منطقی خاص است که می‌توانیم آن را «بی‌منطقی» بنامیم. وقتی دل می‌خواهد، همه چیز تمام می‌شود و دیگر کسی توان مقابله با آن را ندارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چرا وقتى عصبانى هستیم، داد می‌زنیم؟
تصادف
موتورسواری
جوان عاشق
امی و ویک
اما و آدم
دو خط موازی
عشق دلیل می‌خواهد؟
زن شکاک
عشق تا پای جان
آخرین جمله
دختر و پیرمرد
با عشق زندگی کن
همراه همیشگی
ساده اما عاشق
عشق و بندگی
دختر زیبا
گل صداقت
رفتار عجیب زن!
جمله جادویی
زنجیر عشق
مهر و محبت مرد
سؤال‌های دختر و جواب‌های پسر
عشق یعنی انجام ندادن!
طبیعت حقیقی یک قلب
نشان لیاقت عشق
شرط عشق
عشق یعنی
عشق، ثروت و موفقیت
قلب زیبا
قرار ملاقات عاشقانه لیلی و مجنون
از نگاه مجنون
عشق بی‌اندازه
زوج زیست‌شناس
جابجایی کوه
عدو شود سبب خیر...
آینه حقیقت نما
هزینه عشق واقعی
گرانبهاترین دارایی
عاشقانه‌های کوتاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از جنس عشق
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-732102-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از جنس عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از جنس عشق

برای دریافت کتاب از جنس عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.