معرفی و دانلود کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع)

عکس جلد کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع)
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع)

کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع) نوشته‌ی سایه مهری چمبلی، به تکنینک‌های کاربردی که در جذب همسر و خوشبختی در زندگی زناشویی نقش مهمی دارند، اشاره می‌کند.

بیشتر جوانان گرایش بسیاری به تشکیل خانواده و زندگی دارند، پس ازدواج نکردنشان می‌تواند علل متعددی از جمله نداشتن خواستگار باشد. این مسئله که چرا بعضی کسی به سراغشان نمی‌رود و بعضی دیگر دائما در حال رد کردن خواستگارهایشان هستند همواره پرسشی لاینحل بوده است.

متاسفانه در جامعه ما قاعده نوشته‌ نشده‌ای بین مردم رایج است که خوبی دختر را می‌توان از تعداد خواستگارهایش سنجید. به مفهومی دیگر هر چه دختری خواستگاران بیشتری داشته باشد مشخص می‌شود که دختر خوب و اصل و نسب داری است.

غالبا مردم در مقابل این مشکل به دو نحو برخورد می‌کنند. عده‌ای با آن کنار آمده و چشم به راه فراهم شدن شرایط خوب می‌شوند ولی عده‌ای دیگر مدام سعی بر این دارند تا از راه‌های گوناگونی مثل برقراری آشنایی‌های نادرست، دعانویسی و... خود را از این مهلکه دور کنند.

در بخشی از کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع) می‌خوانیم:

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که آخر یک فیلم هزاران سوال بی‌جواب در ذهنتان به وجود آمده باشد و دیگر نتوانید آن‌ها را بی‌جواب بگذارید. بسیار خب. یک دختر با نشاط، با غافلگیر کردن و انجام دادن کارهای غیر منتظره می‌تواند طرف مقابلش را به یک دختر با نشاط، با غافلگیر کردن و انجام دادن کارهای غیر منتظره می‌تواند طرف مقابلش را دائما به سوی خود جذب کند.

بهتر است غافلگیری‌تان غیرقابل پیش بینی باشد، همیشه علایق جدید از خودتان نشان دهید و خودتان را به شکل‌های مختلف به او بشناسانید. (شکل‌های مثبت). هرگز نگذارید زندگی‌تان راکد و ساکن پیش رود، این خانم‌ها فلسفه ازدواج را دچار اختلال و مشکل می‌کنند.

بابک 29 ساله می‌گوید: من همیشه می‌ترسیدم به خاطر اینکه زمان زیادی را با نامزدم سپری می‌کنم زمانی بیاید که دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشیم اما وقتی او را می‌دیدم، تمام سعی‌ام را می‌کردم تا به بحثمان تنوع بدهم. مثلا یک روز با یک بغل کتاب آشپزی به دیدارش می‌رفتم، هفته بعد او از علاقه‌اش به دکوراسیون و طراحی به من می‌گفت. درواقع ما همیشه برای یکدیگر سورپرایز داشتیم.

رضا 27 ساله می‌گوید: آنچه که باعث جذابیت نامزد م برای من شد حس ریسک پذیری اوست. منظورم این نیست که مثلا از پل هوایی می‌پرد. بلکه هرزمان فرصت جدیدی برای او پیش می‌آید (مثلا در مورد کار، ملاقات با افراد جدید در مهمانی) او با آغوشی باز از آن‌ها استقبال می‌کند. حس جسارت و بی باکی او، نامزدم را جذاب و دوست داشتنی کرده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار ناشر
علت اصلی نداشتن خواستگار چیست؟
الف. عوامل فردی
ب. عوامل بیرونی
چه دخترانی خواستگار بیشتری دارند
دخترانِ خواستگار پَران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع)
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-6201-93-3
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع)

مینا آ
۱۳۹۹/۶/۲
کاملا معمولی است، این مسائل را تقریبا همه دختران بدون اینکه این کتاب را بخوانند هم میدانند..
مهسا جعفری
۱۴۰۰/۱/۲۲
خیلی ساده بود تقریبا راهکار خاصی نمیده😬
Mahsa Mahd
۱۳۹۹/۵/۳۰
اصلا بدرد بخور نبود حیف هزینه‌ای که پرداخت کردم.
Fatima Khazraji
۱۳۹۸/۹/۹
بسیار پیش افتاده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع)

برای دریافت کتاب از شما خواستگاری خواهند کرد اگر... (ورود آقایان ممنوع) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.