معرفی و دانلود کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش

عکس جلد کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش

کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش نوشته‌ی تریسی وست به ادامه‌ی ماجراهای این مجموعه جذاب می‌پردازد. پادشاه همراه با آنا، بو و اژدهایشان به سرزمین ملکه می‌روند. ریک و روری که در قلعه مانده‌اند با حمله‌ی اژدهای چهارسر مواجه می‌شوند، آیا آن‌ها می‌توانند به تنهایی در این نبرد پیروز شوند؟ برای جواب این سوال باید داستان مهیج کتاب را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی استاد اژدها:

این مجموعه که از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک نیویورک تایمز به شمار می‌آید، داستان‌های جذاب و پرهیجان چهار کودک است که به دلیل اتفاقی که قرار است در آینده رخ دهد، برای تربیت چهار اژدها با قدرت‌های خاص و منحصر به فرد، انتخاب شده‌اند. هر جلد از این مجموعه داستان‌هایی پرتلاطم و سرشار از انرژی دارند؛ به نحوی که کودکان با شور و اشتیاقی وصف‌نشدنی ادامه‌ی داستان‌ها را دنبال می‌کنند و از آن لذت می‌برند. به ویژه کودکانی که شیفته‌ی داستان‌های تخیلی، افسانه‌ها و نبردهای اژدهایی هستند.

این داستان‌های مصور علاوه بر اینکه هیجان‌انگیز و سرگرم کننده هستند، مفاهیم مهمی مانند استقلال، اعتماد به نفس، اتحاد، دوستی، شجاعت، همدلی و... را به کودکان می‌آموزد. مجموعه‌ی استاد اژدها به قدری هیجان دارد که تمام سنین را مشتاق به پیگیری اتفاقات داستان می‌کند. هر فصل از این کتاب متنی ساده، جذاب به همراه مکالمه‌هایی کوتاه دارند که به سرعت داستان را پیش می‌برند.

کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش (Dragon Masters 4: Power of the Fire Dragon) مناسب چه کسانی است؟

قصه‌ی پرهیجان و سرگرم‌کننده این کتاب برای کودکان دبستانی جذاب و آموزنده بوده و آن‌ها با اشتیاق شخصیت‌ها و رخدادهای داستان را دنبال خواهند کرد.

تریسی وست (Tracey West) را بیشتر بشناسیم:

او که حرفه‌ی خود را در سال 2000 آغاز کرد، نویسنده‌ی بیش از 300 کتاب برای کودکان و بزرگسالان است که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه کتاب‌های استاد اژدها و اقتباس‌های کتاب فصل پوکمون که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شوند و همچنین سری ترفندهای پیکسی و مجموعه جستجوی هیرو اشاره کرد. وست هم اکنون به همراه خانواده‌اش در غرب کاتسکیلز ایالت نیویورک زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش می‌خوانیم:

اژدهای چهار سر با سرعت به سمت برج پرواز می‌کرد. دریک پرسید: «خواب دیه گو رو یادته؟ دیده بود مالدرد سوار یه اژدهای چهار سره!» روری چشم هایش را ریز کرد. «یه مرد پشت اون اژدها نشسته!» والکن داشت کنار برج پرواز می‌کرد و هنوز اژدهای دیگر را ندیده بود. روری داد زد: «والکن، بیا اینجا!» اژدهایش چرخی زد و برگشت سمت برج.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آتشت را نگه دار!
فصل 2: نمایش اژدها
فصل 3: پس کرم چی؟
فصل 4: جادوگر یا پرستار بچه؟
فصل 5: و اینک اژدهاها!
فصل 6: دردسر توی برج
فصل 7: مراقبت از قلعه
فصل 8: هایدرا
فصل 9: نقشه‌ی مالدرد
فصل 10: روری برای نجات می‌آید
فصل 11: سنگ اژدهای قرمز!
فصل 12: پوف!
فصل 13: غافلگیری ملکه
فصل 14: یک اژدهای جدید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش
نویسنده
مترجمرویا زنده بودی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-462-170-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش

بنیامین احمدی
۱۴۰۱/۴/۶
به پسر‌های تخیلی و اژدها دوست بسیار پیشنهاد میکنم. این کتاب نشان می‌دهد که یک پادشاه می‌تواند چقدر بی وفا و بی فکر باشد
قاسم قربانی
۱۴۰۲/۴/۱۸
استاد اژدها مجموعه جالبی هست مخصوصا برای بچه‌هایی که به افسانه‌های اژدها علاقه دارند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش

برای دریافت کتاب استاد اژدها 4: اژدهای آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.