معرفی و دانلود کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه

عکس جلد کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه

کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه نوشته‌ی تریسی وست به ادامه‌ی ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز دریک و دوستانش می‌پردازد. اژدهایی با قدرتی عجیب و جادویی به دنیا آمده که نمی‌داند چطور از قدرتش استفاده کند. دریک و دیگر استادان در تعقیب و گریزی مهیج و جذاب به دنبال کارلوس می‌گردند، زیرا تنها او می‌تواند اژدهای صاعقه را کنترل کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی استاد اژدها:

این مجموعه که از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک نیویورک تایمز به شمار می‌آید، داستان‌های جذاب و پرهیجان چهار کودک است که به دلیل اتفاقی که قرار است در آینده رخ دهد، برای تربیت چهار اژدها با قدرت‌های خاص و منحصر به فرد، انتخاب شده‌اند. هر جلد از این مجموعه داستان‌هایی پرتلاطم و سرشار از انرژی دارند؛ به نحوی که کودکان با شور و اشتیاقی وصف‌نشدنی ادامه‌ی داستان‌ها را دنبال می‌کنند و از آن لذت می‌برند. به ویژه کودکانی که شیفته‌ی داستان‌های تخیلی، افسانه‌ها و نبردهای اژدهایی هستند.

این داستان‌های مصور علاوه بر اینکه هیجان‌انگیز و سرگرم کننده هستند، مفاهیم مهمی مانند استقلال، اعتماد به نفس، اتحاد، دوستی، شجاعت، همدلی و... را به کودکان می‌آموزد. مجموعه‌ی استاد اژدها به قدری هیجان دارد که تمام سنین را مشتاق به پیگیری اتفاقات داستان می‌کند. هر فصل از این کتاب متنی ساده، جذاب به همراه مکالمه‌هایی کوتاه دارند که به سرعت داستان را پیش می‌برند.

کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه (Dragon Masters 7: Search For the Lightning Dragon) مناسب چه کسانی است؟

قصه‌ی پرهیجان و جالب این کتاب برای کودکان دبستانی دوست‌داشتنی و آموزنده بوده و آن‌ها با اشتیاق شخصیت‌ها و رخدادهای داستان را دنبال خواهند کرد.

تریسی وست (Tracey West) را بیشتر بشناسیم:

او که حرفه‌ی خود را در سال 2000 آغاز کرد، نویسنده‌ی بیش از 300 کتاب برای کودکان و بزرگسالان است که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه کتاب‌های استاد اژدها و اقتباس‌های کتاب فصل پوکمون که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شوند و همچنین سری ترفندهای پیکسی و مجموعه جستجوی هیرو اشاره کرد. وست هم اکنون به همراه خانواده‌اش در غرب کاتسکیلز ایالت نیویورک زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه می‌خوانیم:

آنا توی فکر بود. پرسید: «وقتی اژدهای صاعقه رو پیدا کنیم چی میشه؟ چطوری باهاش ارتباط برقرار می‌کنیم؟ اون باید یه اژدھابان داشته باشه، مگه نه؟» گریفیت جواب داد: «درسته. ولی سنگ اژدها هنوز کسی رو انتخاب نکرده.» سنگ اژدها سنگ جادویی و بزرگی بود که اجازه می‌داد هر اژدها با اژدهایانش ارتباط برقرار کنند. گریفیت یک تکه‌ی بزرگ از سنگ اژدها را توی کارگاهش داشت. هر کدام از اژدھابان‌ها تکه‌ی کوچکی از آن را از گردنشان آویزان کرده بودند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: جست‌وجو شروع می‌شود
فصل 2: اژدها را بگیرید!
فصل 3: اژدها بان جدید!
فصل 4: سه تا نقشه
فصل 5: کلبه‌ی جادویی دیه‌گو
فصل 6: تعقیب و گریز آغاز می‌شود
فصل 7: تلق تلوق صدف‌ها
فصل 8: جست وجو ادامه دارد
فصل 9: اژدهاها وجود ندارند!
فصل 10: رعدوبرق
فصل 11: صاعقه را نمی‌شود گرفت!
فصل 12: صاعقه و زمین
فصل 13: کارلوس تصمیم می‌گیرد
فصل 14: حمله‌ای از آسمان
فصل 15: ما تسلیم نمی‌شویم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه
نویسنده
مترجمرویا زنده بودی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-462-173-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه

قاسم قربانی
۱۴۰۲/۴/۱۸
«دریک» پسر یک مزرعه‌دار است. او در حال کار روی زمین است که یکی از سربازان پادشاه سر می‌رسد و در یک چشم برهم زدن او را سوار اسبش می‌کند و با خود می‌برد. به کجا؟ این سوالی است که دریک هم جوابی برای آن ندارد.... او وارد قلعه شاه «رونالد» می‌شود و.... دریک خود را مقابل یک اژدها می‌بیند، اژدهایی که آتش از دهانش بیرون می‌آید.... او متوجه می‌شود که استاد اژدهاست و سنگ اژدهای جادویی او و سه نفر دیگر را انتخاب کرده است تا اژدهاها را آموزش بدهند.
علی حکمیان
۱۴۰۱/۲/۱۵
کتاب جالبی بود
من خیلی دوسش داشتم ولی حتما باید بعدیش را بخوانید چون این یکی نصفه هست
فرزانه nazary
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سلام کورش رفیع هستم کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه

برای دریافت کتاب استاد اژدها 7: اژدهای صاعقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.