معرفی و دانلود کتاب استیصال

عکس جلد کتاب استیصال
قیمت:
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استیصال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استیصال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استیصال

کتاب استیصال، نوشته‌ی نسترن اکبریان، رمانی پرشور درباره‌ی دختری است که در اوج بی‌پناهی و تنهایی درگیر رابطه‌‌ی عاشقانه‌ای به شدت مخرب و خطرناک می‌شود که اثراتش تا مدت‌ها با او باقی می‌ماند و زندگی‌اش را به کلی عوض می‌کند. این رمان ایرانی برای علاقه‌مندان به داستان‌های خانوادگی و عاشقانه خواندنی خواهد بود.

درباره‌ی کتاب استیصال

یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی که در سالیان اخیر درباره‌ی آن رمان‌ها و فیلم‌های پرفروش و پرمخاطبی تولید شده است، بیماری روانی است. وجود یک بیمار روانی در داستان، باعث غیرقابل پیش‌بینی شدن داستان می‌شود و از طرفی، یک تجربه‌ی جدید و منحصربه‌فرد برای مخاطب می‌سازد؛ چیزی که بسیاری از مخاطبین از خواندن یک رمان انتظار دارند. در عین حال، وجود فردی غیرقابل کنترل، گره‌ها و مشکلاتی بسیار دشوار را برای شخصیت اصلی ایجاد می‌کند که بدون وجود آن شخصیت، امکان اتفاق افتادن آن وجود نداشت. در نتیجه، خواندن کتابی که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌هایش فردی روانی باشد، برای بسیاری افراد تجربه‌ی جالبی است. خصوصاً که این فرد، در عین دیوانه بودن، شخصیتی جذاب نیز داشته باشد. کشمکش و موضوع اصلی رمان استیصال، نوشته‌‌ی نسترن اکبریان، همین است.

معرفی و دانلود کتاب استیصال

داستان رمان استیصال، از لحظه‌ای شروع می‌شود که پدر حوا از زندان آزاد می‌شود و حوا می‌خواهد لحظه‌های شاد جمع شدن خانواده در کنار هم را به شادی بگذراند، اما خاطرات تلخ و کشنده، امانش نمی‌دهند و غم و غصه یک آن تنهایش نمی‌گذارد. اینجاست که مخاطب از خود می‌پرسد، در این ده سال نبود پدر، چه بر سر حوا آمده است؟ کم کم، داستان عشقی دیوانه‌وار، مشکلات و تنش‌های خانوادگی و کشمکش درونی حوا برای ما روشن می‌شود و دلایل ناراحتی و بی‌قراری او را درک می‌کنیم.

در رمان ایرانی استیصال، اتفاقات به ترتیب رخ دادن، کنار هم چیده نشده است و روایت خطی نیست که این موضوع به کشش داستان کمک می‌کند. همین‌طور پیچیدگی اتفاقات داستان، احتمالاً باعث می‌شود دوست داشته باشید پس از اتمام کتاب دوباره آن را بخوانید تا از روند اتفاقات که به رخداد پایانی ختم شده است سر در بیاورید. داستان از زبان راوی اول شخص و قهرمان، با جملات و عباراتی بسیار ادبی و شعرگونه روایت می‌شود اما دیالوگ‌ها به زبان محاوره‌ای بسیار نزدیک است. در این رمان فضای احساسی پیچیده‌ی شخصیت اصلی را به خوبی درک می‌کنید و با راوی احساس همذات‌پنداری خواهید داشت. در نتیجه خواندن آن، خصوصاً برای کسانی که به رمان‌های پرشور عاشقانه علاقه دارند، جذاب خواهد بود.

کتاب استیصال را نشر آئی‌سا به چاپ رسانده است.

کتاب استیصال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب استیصال برای علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی مناسب است.

در بخشی از کتاب استیصال می‌خوانیم

سر تکان دادم و با برداشتن کیفم راهی اتاق شدم. در را که پشت سرم بستم، همان‌جا سر خوردم و دستم را دور سرم حلقه کردم. زیرلب به خود می‌گفتم، "نیامده خوب باز هم در دامش افتادی، حوا! کو آن داستان‌سرایی که می‌خواستی نابودشان کنی؟ باز هم که داشتی نابود کیان می‌شدی."

پس از زدن یک قفل به در، خود را روی تخت رها کردم و در فکر فرورفتم. سرم سنگین و دلم پر بود از بارِ بی‌اختیاری‌ها. هرچه را در دست می‌گرفتم، ضربان‌های پتک‌مانند قلبم را چگونه سکون می‌دادم؟ چه بر سرم آمده بود؟ کلافه‌ "هوف" صداداری کشیدم که سرم به‌طرز عجیبی تیر کشید. "آخ" بلندی گفتم و دستم را محکم روی پیشانی‌ام فشردم. فشردن سرم همانا و پیچیدن صدای فریاد مردانه‌ای در سرم همان. صدا برایم آشنا بود، اما نمی‌شناختمش؛

داد می‌زد، صدای شکستن و جیغ‌های زنانه لحظه‌ای از گوش‌هایم دور نمی‌شد.

صدایی که مدام فحاشی می‌کرد و صدای جیغ‌ها... انگار برای من بود! با تند شدن نفس‌هایم کم‌کم صداها آرام شدند و من با ضربان قلبی که رو به هزار رفته بود، روی تخت نشستم. آن صداها چه بود دیگر! داشت چه بلایی سرم می‌آمد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استیصال
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-622-5247-06-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استیصال

سحر ترابی
۱۴۰۳/۲/۵
بخاطر تعریفهایی که از این کتاب شنیدم خوندم ولی خیلی یهویی تموم شد انگار یه نوجوان این کتابو نوشته..
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب استیصال

برای دریافت کتاب استیصال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.