معرفی و دانلود کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی

عکس جلد کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی

آیا تابه‌حال به انواع ضرب‌المثل‌ها در زبان‌های گوناگون و اشتراکات موضوعی میان آن‌ها توجه کرده‌اید؟ کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی نوشته داویت مالیان، یکی از بهترین آثار در زمینه اصطلاحات و جملات قصار چند زبانه است که ضرب‌المثل‌های موجود در زبان فارسی، همراه با برگردان ارمنی و انگلیسی، در آن گردآوری و ترجمه شده‌اند.

درباره کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی

ضرب‌المثل‌ها، سخنان کوتاه، شیرین و پندآموزی هستند که عموما به یک داستان عبرت‌آموز اشاره می‌کنند و نکته مهمی را درباره موضوعات مختلف و در نهایت اختصار، به مخاطب یادآور می‌شوند.

در هر زبانی، تعداد زیادی ضرب‌المثل‌ مهم و آموزنده‌ وجود دارد که در میان مردم ملل مختلف،‌ مشهور و پرکاربرد هستند. نکته جالبی که درباره ضرب‌المثل‌ها و جملات قصار موجود میان هر ملیتی وجود دارد، این است که خالق جملات عموما گمنام هستند و تقریبا هیچکس نمی‌داند چه کسی برای اولین بار از این جملات و یا اصلاحات استفاده کرده است. همین ویژگی باعث شده است که ضرب‌المثل‌ها همچون داستان‌های فولکلور جذابیت ویژه‌ای پیدا کنند.

کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی نوشته داویت مالیان یکی از کتاب‌های کاربردی در زمینه جملات قصاص و ضرب‌المثل است که تعداد زیادی از ضرب‌المثل‌های رایج در زبان فارسی، همراه با برگردان آن‌ها به زبان ارمنی و انگلیسی در آن گردآوری شده‌اند. با خواندن این کتاب می‌توانید جذاب‌ترین نمونه‌های ضرب‌المثل فارسی و ترجمه ارمنی و انگلیسی آن را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.

کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه افرادی که از خواندن و یادگیری ضرب‌المثل‌ها و جملات قصار جدید لذت می‌برند، بسیار مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-600-8136-70-5
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی

برای دریافت کتاب اصطلاحات و ضرب المثل‌های ارمنی فارسی انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.